AnonymBruker Skrevet 1. juli #21 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei. Jeg dater en flott mann som jeg virkelig trives med. Vi har det veldig fint sammen. Jeg er en usikker person. Dårlige erfaringer og en del bagasje gjør meg nok i overkant paranoid og usikker. Mannen jeg dater er veldig omsorgsfull, snill, tilsynelatende lojal, morsom og behandler meg veldig bra. Han har to uvaner som plager meg en del. Jeg prøver ofte å dekke over det ved å tenke det er min usikkerhet som gjør det til et problem, men redd jeg som tidligere velger å overse store røde flagg. Den første uvanen er mobilbruk. Han er på telefonen nesten hele tiden. Ofte når vi er sammen og sikkert like ofte utenom. Den tas opp når vi er på tur, spiser, ser tv, slapper av og den er alltid med inn på do. Den andre uvanen er stirring på andre damer. Jeg skjønner alle menn ser på damer og det er ikke sånn at det plager meg, men han virkelig stirrer, kan miste fokus i samtalen og snur seg rundt etter de. Jeg føler han noen ganger leter etter noe bedre mens han er med meg. Det har også ført til at jeg ikke orker å være så mye ute med han. Sier jeg vil være inne hvis han skal i butikken fremfor å bli med eller sier jeg ikke er i humør til å gå ut. Så, er jeg helt gal, paranoid og lar usikkerheten ta overhånd? Eller bør jeg forvente at telefonen legges bort litt og øynene ikke alltid trenger å være i alle andre damers retning når vi er sammen? Anonymkode: 7b4ad...05a Øøøøøh haha han det hadde jeg sluppet fri igjen. Det med mobilen er irriterende nok, men å STIRRE ned andre damer og snur seg etter de foran deg, hjelpes. Anonymkode: 9749d...05e 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #22 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes ikke dette er negativt det betyr jo at de er sammen med en viril mann. Det er negativt at en mann man er sammen med eller på date med stirrer på andre damer, det er skikkelig turnoff. Anonymkode: 2e65c...347 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #23 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2026 den 20.09): Har fått mine kommentarer at jeg har sett på andre damer mens jeg har vært i forholdt, mener/mente ikke noe vondt med å se. Tror ikke det har vært skadelig for forhold men usikker. Har prøvd å unngå å stirre for mye når sammen med andre damer men det er klart det er jo en biologisk greie som en ikke bare kan skru av om det er en råflott damen med tettsittende klær "merker" en god del av gutta det. Synes ikke dette er negativt det betyr jo at de er sammen med en viril mann. Når det gjelder mobilbruk gjelder de mange, greit å si fra/lage kjøreregler Anonymkode: 1f46e...794 La oss være ærlige: hadde rollene vært snudd, og det var kvinner som sto og stirret på menn i bar overkropp mens de var på date, så hadde reaksjonene vært helt annerledes. De fleste menn ville ikke akseptert at partneren deres sto og siklet på andre rett foran dem. Det ville blitt tolket som respektløst, utrygt og ganske sårende. Det som gjør situasjonen ekstra absurd, er at mange av dem som holder på med denne stirringen ikke engang lever opp til idealene de selv glorifiserer. Det er noe ironisk ved å stå og måle andre opp og ned når man selv ikke er i nærheten av det man beundrer. Poenget er enkelt: det handler ikke om kropp, men om respekt. Å vise litt situasjonsforståelse og lojalitet er ikke for mye å be om. Anonymkode: e14fa...42f 1
Katten.2.0 Skrevet 3. juli #24 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 30.6.2026 den 23.15): 😐 Hva er det med disse mennene? Selv om de er uerfarne med dating, skulle man tro de har normer og høflighet på plass. TS Anonymkode: 7b4ad...05a Hvordan er det mangel på normer og høflighet at man har telefonen med på do og ser på youtube? Jeg genuint lurer her, for jeg har ikke reagert om en partner feks. hadde sendt meg ting på instagram mens hun var på do.
Diry72 Skrevet 3. juli #25 Skrevet 3. juli Til ts. Finn deg en mann som ikke er så opptatt av mobil. Greit å se på kvinner, men å stirre blir litt spesielt.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #26 Skrevet 3. juli Katten.2.0 skrev (11 minutter siden): Hvordan er det mangel på normer og høflighet at man har telefonen med på do og ser på youtube? Jeg genuint lurer her, for jeg har ikke reagert om en partner feks. hadde sendt meg ting på instagram mens hun var på do. Dommen har talt om han. Var det kun denne tingen har det sikkert gått greit, men poenget er at han er opptatt av mobilen over henne, andre damer over henne. Anonymkode: 3d1ce...0bb 1
Katten.2.0 Skrevet 3. juli #27 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Dommen har talt om han. Var det kun denne tingen har det sikkert gått greit, men poenget er at han er opptatt av mobilen over henne, andre damer over henne. Anonymkode: 3d1ce...0bb Dét er jeg jo enig i, men her var det noen som fortalte at partneren deres også tok med seg mobilen på do for å høre på youtube. Så kom reaksjonen på at dette viser manglende normer og høflighet. Det er den jeg ikke helt skjønner, selv om daten til TS framstår som en noldus av dimensjoner.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #28 Skrevet 3. juli Katten.2.0 skrev (5 minutter siden): Dét er jeg jo enig i, men her var det noen som fortalte at partneren deres også tok med seg mobilen på do for å høre på youtube. Så kom reaksjonen på at dette viser manglende normer og høflighet. Det er den jeg ikke helt skjønner, selv om daten til TS framstår som en noldus av dimensjoner. Det er en veldig overdreven mening ja, kanskje det er etikette gjengen/ rett bestikk rekkefølge gjengen? Anonymkode: 3d1ce...0bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå