AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Hei. Jeg dater en flott mann som jeg virkelig trives med. Vi har det veldig fint sammen. Jeg er en usikker person. Dårlige erfaringer og en del bagasje gjør meg nok i overkant paranoid og usikker. Mannen jeg dater er veldig omsorgsfull, snill, tilsynelatende lojal, morsom og behandler meg veldig bra. Han har to uvaner som plager meg en del. Jeg prøver ofte å dekke over det ved å tenke det er min usikkerhet som gjør det til et problem, men redd jeg som tidligere velger å overse store røde flagg. Den første uvanen er mobilbruk. Han er på telefonen nesten hele tiden. Ofte når vi er sammen og sikkert like ofte utenom. Den tas opp når vi er på tur, spiser, ser tv, slapper av og den er alltid med inn på do. Den andre uvanen er stirring på andre damer. Jeg skjønner alle menn ser på damer og det er ikke sånn at det plager meg, men han virkelig stirrer, kan miste fokus i samtalen og snur seg rundt etter de. Jeg føler han noen ganger leter etter noe bedre mens han er med meg. Det har også ført til at jeg ikke orker å være så mye ute med han. Sier jeg vil være inne hvis han skal i butikken fremfor å bli med eller sier jeg ikke er i humør til å gå ut. Så, er jeg helt gal, paranoid og lar usikkerheten ta overhånd? Eller bør jeg forvente at telefonen legges bort litt og øynene ikke alltid trenger å være i alle andre damers retning når vi er sammen? Anonymkode: 7b4ad...05a
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Syns ikke du er paranoid, du må jo hele tiden kjempe om oppmerksomheten han, er det mobilen eller damer. Forstår godt det er noe som tærer på deg, for dere kunne jo hatt det langt hyggeligere var han mer til stede med deg. Anonymkode: 3d1ce...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Syns det er rart at dere er i starten og han allerede ser på andre damer og lar mobilen ta oppmerksomheten. Sikker på at dere er eksklusive? Helt normalt å reagere på dette ts, dette har ingenting med din bagasje. Bare en mann uten sosiale antenner. Anonymkode: 7a5e3...f2b 9
visp Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Begge disse tingene hadde gjort at jeg ikke hadde villet ha han. Det er virkelig ikke deg det er noe galt med. Så vidt jeg vet da. For alt jeg vet så jokker du på andre typer dere går forbi 4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Thank you, next. Dette krypet er det ikke verdt å bruke tiden sin på Anonymkode: af894...afb 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Det er ikke vanlig at menn stirrer på damer… Kun vært i et forhold hvor han stirret på alt. Og det er han som var utro… Anonymkode: 84970...98c 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Dette er en fin anledning til å sjekke om dere passer sammen. Nå må fortelle han at du ikke liker disse to tingene, og så ser du hvordan han reagerer. Kjæresten min hadde også dårlige mobilvaner da vi møttes (pga jobb der han kontaktes døgnet rundt). Jeg sa ifra, på en hyggelig måte. Etter det har han ALLTID lagt bort mobilen når vi er sammen. Jeg trengte kun å si det én gang. Da opplever jeg at han lytter, bryr seg om hva jeg føler, og klarer å justere seg etter det. Det får meg til å tenke at kjæresten min er en bra fyr. Du bør si ifra til mannen du dater, si det på en hyggelig måte og fortell hvordan det påvirker deg. Så ser du hvordan han virkelig er. PS: at han ser på andre damer er helt ubegripelig. Det har aldri kjæresten min gjort. Det burde mannen forstå av seg selv. Anonymkode: a9f8c...5be
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Hvor gammel er denne mannen og hvor lenge har dere datet? Har du tatt det opp med han? Om han ikke forbedrer seg etter han har fått vite hvordan det påvirker deg, så vil jeg råde deg til å gå. Du som er usikker på deg selv, trenger en annen type mann. Ikke at noen vil ha en som sjekker opp andre med blikket. Legge fra seg mobilen i andres selskap, det trodde jeg var normal folkeskikk? Anonymkode: 0af30...98b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er denne mannen og hvor lenge har dere datet? Har du tatt det opp med han? Om han ikke forbedrer seg etter han har fått vite hvordan det påvirker deg, så vil jeg råde deg til å gå. Du som er usikker på deg selv, trenger en annen type mann. Ikke at noen vil ha en som sjekker opp andre med blikket. Legge fra seg mobilen i andres selskap, det trodde jeg var normal folkeskikk? Anonymkode: 0af30...98b Han er over 40. Vi har datet en god stund. Jeg har vært skeptisk til å ta det noe videre enn dating blant annet på grunn av de to tingene jeg skrev. Jeg har ikke tatt det direkte opp med han, men har kommentert omfanget og behovet hans for mobilbruk. Hint fungerer dårlig på menn, så burde vært mer direkte. Anonymkode: 7b4ad...05a
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Han er over 40. Vi har datet en god stund. Jeg har vært skeptisk til å ta det noe videre enn dating blant annet på grunn av de to tingene jeg skrev. Jeg har ikke tatt det direkte opp med han, men har kommentert omfanget og behovet hans for mobilbruk. Hint fungerer dårlig på menn, så burde vært mer direkte. Anonymkode: 7b4ad...05a Jeg er i samme situasjon, også med en mann over 40. Har sett han sjekke ut/stirre akkurat litt for lenge på lettkledde damer i sommervarmen flere ganger. En gang mens han fortalte en historie og da ble han så satt ut (at kvinnen) at han mistet tråden i historien…. Jeg burde jo bare snudd på hælen og gått. Men akkurat i situasjonen blir jeg helt lammet. Skal sies at han her ikke har vært i veldig langvarig forhold (enn så lenge) og det merkes.. er noen sosiale antenner som mangler. Anonymkode: e14fa...42f 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er i samme situasjon, også med en mann over 40. Har sett han sjekke ut/stirre akkurat litt for lenge på lettkledde damer i sommervarmen flere ganger. En gang mens han fortalte en historie og da ble han så satt ut (at kvinnen) at han mistet tråden i historien…. Jeg burde jo bare snudd på hælen og gått. Men akkurat i situasjonen blir jeg helt lammet. Skal sies at han her ikke har vært i veldig langvarig forhold (enn så lenge) og det merkes.. er noen sosiale antenner som mangler. Anonymkode: e14fa...42f Det er akkurat det med han jeg dater og. Aldri vært i et langvarig forhold. Derfor har jeg unnskyldt oppførselen. Tenkte han ikke vet bedre. TS Anonymkode: 7b4ad...05a
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er akkurat det med han jeg dater og. Aldri vært i et langvarig forhold. Derfor har jeg unnskyldt oppførselen. Tenkte han ikke vet bedre. TS Anonymkode: 7b4ad...05a «Min» date har forresten også alltid med telefonen på do, og han har også en vane med å sitte å se på youtube på kjempehøyt volum mens han tydeligvis gjør sitt fornødne. Dette begynte han med kjempetidlig i datingen, har faktisk aldri møtt en mann som har vært så komfortabel med å gjøre sitt fornødne såå tidlig, uten å prøve å skjule det engang🥲 Anonymkode: e14fa...42f 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er akkurat det med han jeg dater og. Aldri vært i et langvarig forhold. Derfor har jeg unnskyldt oppførselen. Tenkte han ikke vet bedre. TS Anonymkode: 7b4ad...05a Da må du bare kvinne deg opp og si tydelig ifra. Hvis han er en oppegående fyr tar han imot tilbakemeldinger og endrer oppførselen sin. Hvis han ikke klarer å endre seg er det bare å gå videre. Anonymkode: a9f8c...5be 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Min» date har forresten også alltid med telefonen på do, og han har også en vane med å sitte å se på youtube på kjempehøyt volum mens han tydeligvis gjør sitt fornødne. Dette begynte han med kjempetidlig i datingen, har faktisk aldri møtt en mann som har vært så komfortabel med å gjøre sitt fornødne såå tidlig, uten å prøve å skjule det engang🥲 Anonymkode: e14fa...42f 😐 Hva er det med disse mennene? Selv om de er uerfarne med dating, skulle man tro de har normer og høflighet på plass. TS Anonymkode: 7b4ad...05a 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da må du bare kvinne deg opp og si tydelig ifra. Hvis han er en oppegående fyr tar han imot tilbakemeldinger og endrer oppførselen sin. Hvis han ikke klarer å endre seg er det bare å gå videre. Anonymkode: a9f8c...5be Ja, det er det jeg burde gjøre. Det er vanskelig å gjøre i praksis. Er ganske sikker på han ikke endrer seg og i hvert fall ikke over tid, så enkleste er kanskje å avslutte uten å si hvorfor. TS Anonymkode: 7b4ad...05a
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😐 Hva er det med disse mennene? Selv om de er uerfarne med dating, skulle man tro de har normer og høflighet på plass. TS Anonymkode: 7b4ad...05a Det er sikkert en grunn for at de aldri har hatt langvarige forhold. Anonymkode: 2e65c...347 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Jeg er også mye på tlf, men legger den jo bort når jeg er med folk. Sjekker den innimellom pga. barn og gamle foreldre, men, det tar to sek. Å åpenlyst glane på andre damer fatter jeg ikke at en mann ikke forstår av seg selv at ikke er greit. Det er uansett ganske usjarmerende å ikke klare å «skru av» vandrende øyne når man er på date, men vær i det minste diskret. Jeg ville egentlig vært mer skeptisk til manglende antenner enn selve oppførselen, det blir på en måte det største røde flagget. Mobil kan være en dårlig vane, men åpenlys glaning er uhøflig uansett. Anonymkode: 97fd5...e1c 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er det jeg burde gjøre. Det er vanskelig å gjøre i praksis. Er ganske sikker på han ikke endrer seg og i hvert fall ikke over tid, så enkleste er kanskje å avslutte uten å si hvorfor. TS Anonymkode: 7b4ad...05a Du vil aldri møte en mann som alltid er perfekt og aldri trenger tilbakemeldinger. Hvis du vil ha mann som funker må du klare å si ifra. Anonymkode: a9f8c...5be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå