Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eksponering er solbeskyttelse, men du må selvfølgelig bygge opp - ikke gå rett ut på playaen i Tyrkia i februar… 

Anonymkode: 147a1...6f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Eksponering er solbeskyttelse, men du må selvfølgelig bygge opp - ikke gå rett ut på playaen i Tyrkia i februar… 

Anonymkode: 147a1...6f3

Nei. Uvbeskyttelse er beskyttelse.

Det finnes tester der ute hvis du søker på solkrem.

Ja finnes deodoranter uten skimle tilsettninger, er også ett lett googlesøk. Umulig å vite hva du vil ha og ikke.

Anonymkode: 4e40d...caa

• Liker 3
Skrevet
Run skrev (28 minutter siden):

Solkrem bruker jeg heldigvis sjeldent, er bare hvis jeg skal være ute i sola i timevis, som jeg sjeldent er.

Finnes det gode alternativer mtp potensielt skadelige stoffer? Forskjell på menn og kvinner, hva slags innhold man bør unngå?

Hva med trygge deodoranter?

https://www.instagram.com/reel/DaIFLitNVuu/?igsh=MWxhcjZqNHhrazRxbA==

Hvis du bruker solkrem sjeldent ville jeg ærlig talt ikke brydd meg så mye om innholdet i kremer som er på markedet i Norge. Så lenge du ikke har noen spesielle allergier eller ting du er følsom for. Ting man bruker daglig hadde jeg vært mer opptatt av.

Og hva legger du i trygg deodorant? Når det gjelder den reel-en så kan du jo lese noen av kommentarene til skaperen der han modererer seg en del i forhold til påstandene i selve videoen. 

Jeg liker ellers godt Wild-deodorantene - men vet ikke helt hva det er du er ute etter her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...