Run Skrevet i går, 09:51 #1 Skrevet i går, 09:51 Solkrem bruker jeg heldigvis sjeldent, er bare hvis jeg skal være ute i sola i timevis, som jeg sjeldent er. Finnes det gode alternativer mtp potensielt skadelige stoffer? Forskjell på menn og kvinner, hva slags innhold man bør unngå? Hva med trygge deodoranter? https://www.instagram.com/reel/DaIFLitNVuu/?igsh=MWxhcjZqNHhrazRxbA==
AnonymBruker Skrevet i går, 09:54 #2 Skrevet i går, 09:54 Eksponering er solbeskyttelse, men du må selvfølgelig bygge opp - ikke gå rett ut på playaen i Tyrkia i februar… Anonymkode: 147a1...6f3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:14 #3 Skrevet i går, 10:14 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Eksponering er solbeskyttelse, men du må selvfølgelig bygge opp - ikke gå rett ut på playaen i Tyrkia i februar… Anonymkode: 147a1...6f3 Nei. Uvbeskyttelse er beskyttelse. Det finnes tester der ute hvis du søker på solkrem. Ja finnes deodoranter uten skimle tilsettninger, er også ett lett googlesøk. Umulig å vite hva du vil ha og ikke. Anonymkode: 4e40d...caa 3
Viktualia Skrevet i går, 10:24 #4 Skrevet i går, 10:24 Run skrev (28 minutter siden): Solkrem bruker jeg heldigvis sjeldent, er bare hvis jeg skal være ute i sola i timevis, som jeg sjeldent er. Finnes det gode alternativer mtp potensielt skadelige stoffer? Forskjell på menn og kvinner, hva slags innhold man bør unngå? Hva med trygge deodoranter? https://www.instagram.com/reel/DaIFLitNVuu/?igsh=MWxhcjZqNHhrazRxbA== Hvis du bruker solkrem sjeldent ville jeg ærlig talt ikke brydd meg så mye om innholdet i kremer som er på markedet i Norge. Så lenge du ikke har noen spesielle allergier eller ting du er følsom for. Ting man bruker daglig hadde jeg vært mer opptatt av. Og hva legger du i trygg deodorant? Når det gjelder den reel-en så kan du jo lese noen av kommentarene til skaperen der han modererer seg en del i forhold til påstandene i selve videoen. Jeg liker ellers godt Wild-deodorantene - men vet ikke helt hva det er du er ute etter her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå