AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Har du noen gang prøvd å be til Gud? Hvordan var det? Har du noen historier rundt det å be? Anonymkode: a0652...0be
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Hvem er gud? Jeg har prøvd, men annet ord for bønn kan også være manifestasjon eller mantra som spirituelle kaller det. Anonymkode: 3efce...927
Vibelator Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.6.2026 den 9.12): Har du noen gang prøvd å be til Gud? Hvordan var det? Har du noen historier rundt det å be? Anonymkode: a0652...0be Mange ganger Hvis jeg gruer meg til noe Ja hjelper Og da takker jeg og 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Jeg ber til Gud hver dag og flere ganger om dagen. Jeg takker for det jeg har fått og jeg ber for de som er gått bort eller som er syke eller har andre problemer. Jeg ber om styrke. Ja for meg hjelper det. Bønn har hjulpet meg gjennom død og traumer i nærmeste familie, egen sykdom, ektefelles og barn sykdom. Anonymkode: a5989...d8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå