AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg tenker på hva familie, venner, kolleger eller andre har gjort mot deg både psykisk og fysisk. Det vondeste jeg har opplevd er at barnas slekt på ene siden ikke har noe særlig med barna å gjøre. Alt på grunn av at den ene forelderen til barna ikke ønsker kontakt med egne barn. Dette er så langt inn i hjerterota vondt og det tilgis aldri fra min siden. Alt skjedde så fort og helt uventet etter mange års ekteskap. Skjedde enormt mye vondt for både barna og meg i etterkant. Ting jeg aldri ville drømt om at kunne bli sagt eller gjort. Anonymkode: 79866...819
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenker på hva familie, venner, kolleger eller andre har gjort mot deg både psykisk og fysisk. Det vondeste jeg har opplevd er at barnas slekt på ene siden ikke har noe særlig med barna å gjøre. Alt på grunn av at den ene forelderen til barna ikke ønsker kontakt med egne barn. Dette er så langt inn i hjerterota vondt og det tilgis aldri fra min siden. Alt skjedde så fort og helt uventet etter mange års ekteskap. Skjedde enormt mye vondt for både barna og meg i etterkant. Ting jeg aldri ville drømt om at kunne bli sagt eller gjort. Anonymkode: 79866...819 Alle gangene faren min har sviktet meg. En ting er min narkomane mor og alle hennes valg, vold fra henne og slikt. Faren min er den stødige, den rusfrie, men han er så av og på. F.eks fortsette å ha kontakt med en som drev med overgrep mot meg som barn. Deretter unnskylde seg og fortsette som ingenting har skjedd. Anonymkode: 83171...7db 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden At min søster har fått seg mann som ikke vil ha noe med meg å gjøre uten at jeg får så mye som ett hint om hvorfor...fra å være min beste venninne til at vi overhodet ikke har kontakt, ikke en gang en melding her og der... Anonymkode: 51b5f...c2d 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Ble mobbet i lang tid på grunnskolen. Selv om det er glemt har det satt dype spor i hvordan jeg greier å forholde meg til andre mennesker. Anonymkode: 6ac06...959 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg tenker på hva familie, venner, kolleger eller andre har gjort mot deg både psykisk og fysisk. Det vondeste jeg har opplevd er at barnas slekt på ene siden ikke har noe særlig med barna å gjøre. Alt på grunn av at den ene forelderen til barna ikke ønsker kontakt med egne barn. Dette er så langt inn i hjerterota vondt og det tilgis aldri fra min siden. Alt skjedde så fort og helt uventet etter mange års ekteskap. Skjedde enormt mye vondt for både barna og meg i etterkant. Ting jeg aldri ville drømt om at kunne bli sagt eller gjort. Anonymkode: 79866...819 At pappa lot en dame med alkohol og rusproblemer flytte inn mens jeg bodde hos han. Det er noe av det tøffeste jeg har opplevd. Takk og lov for at jeg hadde en kjæreste på den tiden som jeg hadde vært sammen med i mange år, og kunne flytte sammen med. Hun var er mareritt... Heldigvis fikk jeg hjelp fra en rådgiver på skolen slik at jeg hadde særskilte grunner for å få bortebo stipend. Hun måtte dokumentere dette skriftlig overfor lånekassen. I den perioden nektet jeg å besøke pappa hjemme. Vi møttes bare på restaurant for å spise middag iblant. Jeg har tilgitt han, og vi har en god relasjon idag. Han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg, så jeg er veldig takknemlig for at han stiller opp for meg. Idag er han en god pappa. Anonymkode: c8e8e...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Å gå fra en kjæreste/barnefar med et ett år gammelt barn. Jeg var ung, såret og usikker. Han var svært ressurssterk og bestemt i fordeling av barnet. Jeg hadde ikke krefter til å kjempe imot. Det værste fysiske smerten jeg har opplevd er å føde barn. Anonymkode: 78b53...d20
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Utroskap. Mannen min fikk barn med en annen kvinne. Det ødela meg fullstendig og jeg kommer aldri til å bli meg selv igjen. Et hjerte kan faktisk gå i tusen knas og det er en høyst reel fysisk smerte. Anonymkode: 718e8...a36 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Eksen min ga meg så mye juling at jeg havnet på sykehuset. Anonymkode: 88169...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Ikke ha en mors kjærlighet var det vondeste, ble seksuelt misbrukt også som barn, men ignoreringen til mor var røffest å komme over. Ellers hatt voldlig utro mann før jeg fikk selvfølelse og ble lykkelig. Anonymkode: 1533d...813 1
Melus Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Å miste barnet mitt er det vondeste. Utroskap på en andreplass, det ødela mye i meg, lenge. 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Utroskap. Og få høre at det må være meg det er noe galt med som har opplevd så mye utroskap. Anonymkode: 2a41f...e33 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Å miste et barn, jeg blir aldri hel igjen… Overlever kun pga de andre barna mine trenger meg. Men de første dagene etter ulykken, så føltes det som jeg ble kvalt. Sliter enda med søvn og angst Anonymkode: 4f38c...b78 3
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #14 Skrevet 45 minutter siden At kjæresten min døde og at jeg oppdaget like før han døde at han hadde vært utro mot meg også. To forvirrende sorger blandet sammen. Anonymkode: 377a3...368 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå