AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg er alenemor til ett barn. Våre gode venner (voksne og barn) har to barn, og alle tre (de to pluss mitt) går på samme aktivitet en kveld i uken, som de må kjøres til på grunn av avstand. Hvordan blir det mest rettferdig å fordele kjøringen av høsten? At de som er to voksne med to barn kjører 2/3 av gangene eller at vi kjører annenhver gang? Mener ikke helt svart hvitt og rigid da, og vi er gode venner, men det blir mye kjøring på et år hva mener KG er "mest rettferdig"? Anonymkode: 106d3...4b1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Det burde jo vært to kvelder på dem, og en på deg, men så tenker jeg at du kan være hyggelig å si annenhver kveld. Barna bor jo i samme hus, så de er liksom som en enhet Anonymkode: a8cb7...008
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Jeg er også alene og deler kjøring med en annen familie (med 2 foreldre). Vi kjører annenhver gang. For min del er det helt ok og det var mitt forslag. Jeg er bare glad jeg ikke trenger å kjøre hver gang Anonymkode: 0715e...e2c 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Som gode venner, må virkelig alt deles på millimeteren? Min far sa alltid: " Gjennom et langt liv går regnestykke stort sett opp" Anonymkode: 9d127...29d 1
Ohnonotagain Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Jeg hadde også gått for annenhver gang. Det er jo ikke slik at hvis dere ikke samarbeider at de må kjøre ekstra mange ganger for at de har to barn. Hadde sett på det som vinn/vinn om vi hadde kjørt annenhver gang. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Annenhver gang. De to søskene er "en enhet". Anonymkode: 0358b...03f 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Når det gjelder å spleise på gaver der noen er par og jeg er singel er jeg veldig for å dele pr person. Men akkurat kjøring tenker jeg 50/50 er helt ok. De er en enhet. Anonymkode: 61953...66d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Annenhver gang. De to barna telles som én i dette «regnestykket». Anonymkode: a43b8...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Annenhver, spiller ingen rolle om det er to eller tre i bilen. To familier = annenhver gang, tenker jeg er naturlig her 😊 Anonymkode: 1a28c...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #11 Skrevet 15 minutter siden Enig med annenhver gang. Tror jeg hadde blitt litt gretten om noen hadde foreslått at vi som ektepar skulle kjøre mer. Det er mer kjøring generelt med flere barn, og vi feks har fordelt hvem som tar trening. Hadde spurt om vi bare skulle droppe felleskjøring. Anonymkode: 5fc65...6f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå