AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Jeg skal fly Trondheim- Oslo- paris på Torsdag kl 17. Når møte opp på flyplassen? Chatgpt sier 3 timer før Anonymkode: 3b7af...000
Plexi Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Alltid minst tre timer før er min rutine når jeg reiser fra OSL. Aner ikke hvor travel Værnes er.
Fjaselina Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden (endret) Er vel vanligvis 2 timar på utland, 1 time på innland. Usikker på kva som vert rett på din tur;) Men du må sjølvsagt vurdere korleis flyplassen "din" er. Endret 19 timer siden av Fjaselina
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Fjaselina skrev (8 timer siden): Er vel vanligvis 2 timar på utland, 1 time på innland. Usikker på kva som vert rett på din tur;) Men du må sjølvsagt vurdere korleis flyplassen "din" er. Samme her. Aldri vært på en flyplass 3t før, bortsett fra i utviklingsland slik som Kyrgyzstan, USA eller Ghana. Anonymkode: 7f8c0...700
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Fjaselina skrev (10 timer siden): Er vel vanligvis 2 timar på utland, 1 time på innland. Usikker på kva som vert rett på din tur;) Men du må sjølvsagt vurdere korleis flyplassen "din" er. Så 1 time holder da siden det er Trondheim- Oslo Anonymkode: 3b7af...000
Fjaselina Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så 1 time holder da siden det er Trondheim- Oslo Anonymkode: 3b7af...000 Muligens, og sidan du skal vidare til Paris, hadde eg lagt inn litt meir enn timen.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Fjaselina skrev (2 timer siden): Muligens, og sidan du skal vidare til Paris, hadde eg lagt inn litt meir enn timen. Takk. Tror jeg satser på 2 timer Anonymkode: 3b7af...000
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Værnes er normalt veldig effektiv. Men typisk at det skjer noe med bagasjebåndet når man kommer litt vel sent. Så jeg er der to timer før. Anonymkode: f8d8c...4e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå