Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sterk følelse av at denne sommeren blir kjip i år, av ulike årsaker. Kan noen være så snill å legge og lede kort for meg og hvordan denne sommeren blir for min del? 🌷

Anonymkode: 80011...da4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har en sterk følelse av at denne sommeren blir kjip i år, av ulike årsaker. Kan noen være så snill å legge og lede kort for meg og hvordan denne sommeren blir for min del? 🌷

* lese kort, mente jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Vi ser at du legger ut mobbe-tråder her. Det gjør ingen godt.

Håper du får en fin sommer uavhengig av det.

Anonymkode: d0057...595

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vi ser at du legger ut mobbe-tråder her. Det gjør ingen godt.

Håper du får en fin sommer uavhengig av det.

Anonymkode: d0057...595

Skjønner ikke hva som var poenget med det der? Gjør du narr av klarsynte, eller narr av meg som spør om lesning? En ting er iallefall helt sikkert, jeg har aldri mobbet noen, hverken her på forumet eller ute i den virkelige verden.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg la kort. :) 

To første kortene angående hvordan sommeren blir for deg:

9 of cups og 2 of pentacles (begge upright).

9 of cups er ganske positivt kort, som at drømmer blir sanne, du er fornøyd. Du tror muligens sommeren blir kjip, men muligens den blir bedre enn du tenker? 2 of pentacles er mye om balanse. Bruk de ressursene du har. Du kan lage og få til mye bra ut av ingenting, for det trener kreativiteten din. Naturen som eksempel?

Videre på råd angående hva gjøre til dette om sommer: hoppet kortene 10 of sword (upright) på gulvet og så i fanget mitt ace of sword. 10 of sword kan være et litt negativt kort. Er mye typ martyr, gi opp, noe som ikke går helt som det skal, fiasko. Kanskje du har litt høye forventinger og det som hjelper er å senke forventingene? Se rundt deg på de ressursene du har tilgjengelig og hva for eksempel fra natur eller annet du har nært deg som kan brukes for å 'skape en god sommer/dag', som kortet 2 of pentacles. 

Ace of sword er noe å få nye innsikter, realisering. Noe nytt som kommer av noe som kanskje ikke går helt som planlagt eller kan fremstå som det er fiasko? Kanskje det ikke er så fiasko som du tenker, men bare du som må gå i deg selv.

I hele juli omtrent er det også merkur retrograde så alt vil astrologisk være litt bakvent som kan bety forsinkelser og misforståelser som oppstår på grunn av merkur retrograde. Det gjelder ikke bare deg, men det en kan gjøre i merkur retrograde som sånn juli i år  (fra 29.6.26 er det i år) når merkur retrograde tilfeldigvis går retrograde er å heller fokusere på alt med ordet "re" (engelsk) i seg, som refleksjon, avslapping og kanskje selv om noe ikke går som planlagt og virker som fiasko eller noe krangling, misforståelser eller konflikt, forsinkelser, så handler det vel litt om stoppe opp, reflektere og før en blir sinna, pust med magen, ta en 5 minutters, ikke bli direkte trigget, fordi hva andre gjør, handler ikke om deg. Det er noe med dem.

Anonymkode: cd38e...6b9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg la kort. :) 

To første kortene angående hvordan sommeren blir for deg:

9 of cups og 2 of pentacles (begge upright).

9 of cups er ganske positivt kort, som at drømmer blir sanne, du er fornøyd. Du tror muligens sommeren blir kjip, men muligens den blir bedre enn du tenker? 2 of pentacles er mye om balanse. Bruk de ressursene du har. Du kan lage og få til mye bra ut av ingenting, for det trener kreativiteten din. Naturen som eksempel?

Videre på råd angående hva gjøre til dette om sommer: hoppet kortene 10 of sword (upright) på gulvet og så i fanget mitt ace of sword. 10 of sword kan være et litt negativt kort. Er mye typ martyr, gi opp, noe som ikke går helt som det skal, fiasko. Kanskje du har litt høye forventinger og det som hjelper er å senke forventingene? Se rundt deg på de ressursene du har tilgjengelig og hva for eksempel fra natur eller annet du har nært deg som kan brukes for å 'skape en god sommer/dag', som kortet 2 of pentacles. 

Ace of sword er noe å få nye innsikter, realisering. Noe nytt som kommer av noe som kanskje ikke går helt som planlagt eller kan fremstå som det er fiasko? Kanskje det ikke er så fiasko som du tenker, men bare du som må gå i deg selv.

I hele juli omtrent er det også merkur retrograde så alt vil astrologisk være litt bakvent som kan bety forsinkelser og misforståelser som oppstår på grunn av merkur retrograde. Det gjelder ikke bare deg, men det en kan gjøre i merkur retrograde som sånn juli i år  (fra 29.6.26 er det i år) når merkur retrograde tilfeldigvis går retrograde er å heller fokusere på alt med ordet "re" (engelsk) i seg, som refleksjon, avslapping og kanskje selv om noe ikke går som planlagt og virker som fiasko eller noe krangling, misforståelser eller konflikt, forsinkelser, så handler det vel litt om stoppe opp, reflektere og før en blir sinna, pust med magen, ta en 5 minutters, ikke bli direkte trigget, fordi hva andre gjør, handler ikke om deg. Det er noe med dem.

Anonymkode: cd38e...6b9

Tusen takk for kortlegg og forklaring til kortene, det setter jeg stor pris på❤️ Jeg skal studere dette og tenke litt over det du skriver. Det er mange faktorer i livet mitt som gjør at jeg har en dårlig magefølelse ang denne sommeren, og kanskje hadde jeg litt forventninger ja, for året har vært så slitsomt på så mange måter. Jeg så så veldig frem til sommeren når alt skulle lette og føles bedre, og det skulle bli tid til å nyte, men så er det så mange kjepper i hjulene. Men tusen takk❤️

Skrevet (endret)

.

Endret av omno_guest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...