AnonymBruker Skrevet i går, 17:17 #1 Skrevet i går, 17:17 Hvordan hadde du som kvinne reagert om mannen du hadde datet en liten stund fortale deg at han tente på føttene dine og kunne tenke seg å slikke de? Ville det vært en turnoff for deg, eller ville du latt han gjøre det? Anonymkode: 795f1...cb8
AnonymBruker Skrevet i går, 17:23 #3 Skrevet i går, 17:23 Det er IKKE det verste jeg har hørt, det hadde jeg levd fint med. Hører at de som har sånn fotfetish ofte kjøper fine sko til deg og Anonymkode: dc2ef...39e
AnonymBruker Skrevet i går, 17:26 #4 Skrevet i går, 17:26 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er IKKE det verste jeg har hørt, det hadde jeg levd fint med. Hører at de som har sånn fotfetish ofte kjøper fine sko til deg og Anonymkode: dc2ef...39e Så du hadde ikke syntes det hadde vært ekkelt å få føttene dine sleiket? Anonymkode: 795f1...cb8
AnonymBruker Skrevet i går, 17:27 #5 Skrevet i går, 17:27 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjør på😃 Anonymkode: b91bd...e6a Så du hadde ikke syntes det hadde vært ekkelt å få føttene dine sleiket? Anonymkode: 795f1...cb8
Brunello Skrevet i går, 17:28 #6 Skrevet i går, 17:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du hadde ikke syntes det hadde vært ekkelt å få føttene dine sleiket? Anonymkode: 795f1...cb8 Dette er vel en ganske vanlig fetisj. Og en ganske uskyldig en.
AnonymBruker Skrevet i går, 18:18 #7 Skrevet i går, 18:18 Total turn off. Takler det ikke Anonymkode: 19811...176 2
AnonymBruker Skrevet i går, 18:25 #8 Skrevet i går, 18:25 Ikke min greie, men samtidig tenner jeg jo på at partneren nyter/er kåt, så hadde jo latt han gjøre det. Anonymkode: a1d60...f2b
AnonymBruker Skrevet i går, 18:26 #9 Skrevet i går, 18:26 Kunne jeg fint levd med. Men hadde fort utnyttet fotkinken og oppfordret til fotmassasje også. Anonymkode: 79cfe...207
AnonymBruker Skrevet i går, 18:27 #10 Skrevet i går, 18:27 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Så du hadde ikke syntes det hadde vært ekkelt å få føttene dine sleiket? Anonymkode: 795f1...cb8 Bare jeg slipper å slikke noens ræv så kjør på, se på det som en lett fotmassasje Anonymkode: dc2ef...39e
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kunne jeg fint levd med. Men hadde fort utnyttet fotkinken og oppfordret til fotmassasje også. Anonymkode: 79cfe...207 Har du vært borti det før? Anonymkode: 795f1...cb8
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bare jeg slipper å slikke noens ræv så kjør på, se på det som en lett fotmassasje Anonymkode: dc2ef...39e Har du vært borti det før? Anonymkode: 795f1...cb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå