Usikker1126 Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei. Jeg ble sammen med h*n gjorde vel den største feilen m og ligge m h*n på første date. Vi ble enige etter en liten stund at vi skulle ha 2 netter sammen ca hver mnd så vi kunne gjøre andre ting som par. det har til nå skjedd mindre en en håndfull ganger på 1,5 år. hver gang vi skal noe, kommer d alltid noe i veien, og blir avlyst. og ender opp m den ”vanlige”natten m masse sex og alkohol. Jeg føler meg brukt, fordi det aldri blir noe mer..jeg har heller ikke fått møte noen på h*n side, og sitter m følelsen av at jeg er en skam, og ikke verdig.(h*n har møtt alle mine) jeg elsker h*n, men blir så knust hver gang d aldri blir noe av. jeg sa hva jeg følte, at jeg ikke var sikker på om jeg ville fortsette og blir nå ghosta (igjen) har jeg rett i denne følelsen? 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Alle skjønner vel at h*n er HAN Anonymkode: 402d2...cf4 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Og til spørsmålet ditt, ts…Sånt skjer kun fordi du tillater det. Hvorfor skal han gidde å anstrenge seg når du tåler avlysninger i siste liten? Dere er ikke et par, du er bare en booty call for han. Anonymkode: 402d2...cf4 1 2
Usikker1126 Skrevet 1 time siden Forfatter #4 Skrevet 1 time siden H*n sa h*n elsket meg, og det har vært et slags forhold,( ift livssituasjonen)men jeg føler h*n holder tilbake, og når jeg sier noe eller konfronterer så blir d stille. og det blir lovnader om at h*n skal endre seg, eller lover h*n aldri skal ghoste meg.. men d blir bare brutt..
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Usikker1126 skrev (44 minutter siden): har jeg rett i denne følelsen? Hvis det er følelsen du har er den selvfølgelig riktig. Spørsmålet er jo hva du skal gjøre med det. Ha selvrespekt, innse realiteten og kutte han ut, eller fortsette i samme mønsteret. Anonymkode: d1300...2a4 1
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #6 Skrevet 30 minutter siden Når noen får deg til å føle deg dårlig og ubetydelig så er det nettopp sånn han behandler deg. Så hvorfor tillater du det? Han elsker deg ikke. Han bryr seg ikke. Du er et hull han tømmer seg i. Anonymkode: a3c7c...0fb
Usikker1126 Skrevet 21 minutter siden Forfatter #7 Skrevet 21 minutter siden Jeg er nok ganske naiv, blitt behandlet som dritt bestandig, av eksen, dette er 1 forhold etter et 20 år langt ekteskap. Jeg har jo trodd h*n skulle endre seg, og h*n lovet jo d..jeg falt pladask 1 gang, h*n sa og han gjorde d,., og jeg har jo valgt og stole på d som har blitt sagt..
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #8 Skrevet 1 minutt siden Usikker1126 skrev (17 minutter siden): Jeg er nok ganske naiv, blitt behandlet som dritt bestandig, av eksen, dette er 1 forhold etter et 20 år langt ekteskap. Jeg har jo trodd h*n skulle endre seg, og h*n lovet jo d..jeg falt pladask 1 gang, h*n sa og han gjorde d,., og jeg har jo valgt og stole på d som har blitt sagt.. Gjør det slutt, blokker, ikke hør på følelsene dine eller det du håper på, eller det du ønsker, for det er ikke til hjelp akkurat nå, se på fakta i dette "forholdet" . Så tar du deg god tid alene der du jobber med å trives med deg selv, får høyere standard for hvordan du vil bli behandlet og ikke godtar slike smuler. Du elsker ikke denne personen, det kan jeg love deg. Anonymkode: c46f4...4aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå