Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra 35 År og til 36 i år. Kan virkelig se at jeg ser gamlere ut

og håret ? ? Hva skjer med at man våkner en mårra og håret bare er blitt helt tørt og stykt. 

Vet noen tenker åh herregud så overfladisk, men ja jeg bryr meg faktisk. 
Og tanken er vel om det er så ille at man eldres konstant ? Eller kan man gå noen år der det ikke skjer noe særlig ? 

Anonymkode: a677d...555

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det går litt i rykk og napp, ikke jevnt hvert år ❤️

Anonymkode: c5ea5...fe1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fra 35 År og til 36 i år. Kan virkelig se at jeg ser gamlere ut

og håret ? ? Hva skjer med at man våkner en mårra og håret bare er blitt helt tørt og stykt. 

Vet noen tenker åh herregud så overfladisk, men ja jeg bryr meg faktisk. 
Og tanken er vel om det er så ille at man eldres konstant ? Eller kan man gå noen år der det ikke skjer noe særlig ? 

Anonymkode: a677d...555

I de aller fleste tilfeller skjer det svært gradvis og det må gå minst 5 år før man ser særlig forskjell. Med mindre det man har levd svært usunt med mye alkohol/rus, røyk og lite søvn. Da kan der vise bare etter ett par måneder er min erfaring etter å ha jobbet på bar i Syden ett par måneder😅 Men det gikk seg til etter jeg kom hjem og levde sunt igjen.

Anonymkode: bee67...9dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har "eldes" og blitt yngre flere ganger opp gjennom livet. Jeg blir rett og slett veldig påvirket av hvordan jeg har det. For eksempel så jeg så sleten ut i begynnelsen av 20 årene at jeg hater å se bilder fra de årene, mens jeg nok var på mitt vakreste da jeg var 26- 31, fordi jeg var så lykkelig at jeg glødet. 

Slik har det fortsatt opp gjennom livet. Jeg har flere ganger tenkt "Nei nå har jeg blitt gammel!", for så å stråle opp igjen. 

Men over tid eldes man ja. Du er imidlertid for ung til å virkelig ha blitt gammel. 

Anonymkode: fb6f3...4cf

Skrevet

Du eldes fra sekund til sekund, men det går gradvis, ikke lineært og som andre har vært inne på, hvor gammel man ser ut i ansiktet kan gå opp og ned. Synes selv jeg ser yngre ut enn for to år siden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hos meg går det så sakte at jeg ikke legger merke til det.

Anonymkode: 89faa...185

AnonymBruker
Skrevet

Det går ofte i rykk og napp. Midten av 40 årene og i starten av 60 årene eldes man ofte mye.

Anonymkode: 5fda4...bf1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...