AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:04 #21 Skrevet søndag kl. 16:04 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 63,5 kg 1,75 cm Ts Anonymkode: cb8c8...35c Gratulerer! 💐🥳 Anonymkode: a581a...125 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:04 #22 Skrevet søndag kl. 16:04 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei jeg har heller ikke den samme kroppen som i 1998, og det er alderen som kan for det, men bare lurer på hvorfor folk ser mer overvektige ut på rockefestivaler vs andre musikkfestivaler der det er større andel tenåringer og unge voksne. Ts Anonymkode: cb8c8...35c Selv om kroppen din kanskje ikke er den samme er det jammen meg andre ting som "har stått på stedet hvil"... siden 1989.. hos deg. Anonymkode: 74ed2...797 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:05 #23 Skrevet søndag kl. 16:05 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg spør om folk som går på rockefestivaler, er tjukkere enn folk som går på andre typer festivaler som trekker yngre publikum Ts Anonymkode: cb8c8...35c Tja. Tons har et veldig inkluderende image. Og selvom man ofte kler seg for å passe inn, så er "boksen på tons" mer "ta på deg noe svart og kos deg", mens feks palmesøndag og idyll er blodharry "cochella lookalike". Folk generelt er tjukkere. Og eldre på tons enn de andre nevnte. Anonymkode: de064...cd8 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:07 #24 Skrevet søndag kl. 16:07 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 63,5 kg 1,75 cm Ts Anonymkode: cb8c8...35c orker ikke regne det ut, men hvis høyden din er 1,75 cm har du jæv.... høy BMI 😂 Anonymkode: 1bc8d...19f 2 1
Brunello Skrevet søndag kl. 16:08 #25 Skrevet søndag kl. 16:08 Folk er tykkere i dag enn tidligere. Samtidig er det langt flere eldre på Tons enn på en del andre festivaler. Og folk blir tykkere med årene. Så kombinasjonen av at folk er tykkere nå enn før og eldre publikum gjør at det er flere tykke på Tons enn det eksempelvis var på Quart på nittitallet. 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:09 #26 Skrevet søndag kl. 16:09 Jeg var på Tons og syns det var så nydelig å se folk i alle aldre og størrelser kose seg i sola. Noen er store og noen er små, flotte var de alle sammen! Takk og lov for arenaer som rockefestivaler der majoriteten er inkluderende og hyller mangfold slik at alle kan føle seg komfortable i egen kropp. Anonymkode: aca73...81b 1
isw Skrevet søndag kl. 16:18 #27 Skrevet søndag kl. 16:18 Noe av det fantastiske med Tons of Rock er at du kan være den du er, høre på musikken du vil og se ut som du vil uten å bli vurdert og dømt av folk som trådstarter. Det er en inkluderende festival og jeg merker at jeg blir litt irritert av denne tråden. 4 1 1
AprilLudgate Skrevet søndag kl. 18:18 #28 Skrevet søndag kl. 18:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg spør om folk som går på rockefestivaler, er tjukkere enn folk som går på andre typer festivaler som trekker yngre publikum Ts Anonymkode: cb8c8...35c Det spørs på hvilken rockefestival. Inferno, mnja. Tvilsomt - er ikke SÅ mange blackmetalfans over 40 som gidder dra inn i påska. TONS trekker folk fra hele landet, og har endel på plakaten som mange mellom 40-60 elsker. Og de yngre. Men endel i år var gamle slagere = eldre menn og kvinner. Og de er nok tjukkere ja enn de som skal gå i bikini på Palmesus. 3
AprilLudgate Skrevet søndag kl. 18:19 #29 Skrevet søndag kl. 18:19 isw skrev (2 timer siden): Noe av det fantastiske med Tons of Rock er at du kan være den du er, høre på musikken du vil og se ut som du vil uten å bli vurdert og dømt av folk som trådstarter. Det er en inkluderende festival og jeg merker at jeg blir litt irritert av denne tråden. Nettopp 🌸 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:28 #30 Skrevet søndag kl. 18:28 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Enkelte har vel fått bedre råd,andre må spinke og spare på alt fra mat til konserter..... Konserter har blitt noe kun fiffen og de bemidlede kan unne seg. Anonymkode: 7131d...a17 Det er ikke sant. I alle fall ikke i Norge. Det finnes massevis av konserter du kan gå på som koster fra gratis til veldig lite. Om du kun er interessert i å se de største "stjernene" er billettprisene fortsatt i en annen liga lavere enn f.eks. i USA eller Canada. Anonymkode: c0db8...301
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:31 #31 Skrevet søndag kl. 18:31 Korrekt observert, ts. Norge har blitt klart tyngre siden du var ung. De fleste voksne er nå overvektige Anonymkode: f51b7...c72 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:38 #32 Skrevet søndag kl. 18:38 Folk på tons er større en folk på øya ja. Det er hvertfall min observasjon. Men samma det 😃 Anonymkode: 8b322...f2b 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:41 #33 Skrevet søndag kl. 18:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg spør om folk som går på rockefestivaler, er tjukkere enn folk som går på andre typer festivaler som trekker yngre publikum Ts Anonymkode: cb8c8...35c Bor du i Oslo? Under festivalen kommer det mange til Oslo utenbysfra og det er høyere forekomst av overvekt utenfor byene. Anonymkode: 5c1c3...ddb
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:46 #34 Skrevet søndag kl. 18:46 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 63,5 kg 1,75 cm Ts Anonymkode: cb8c8...35c Lubben gutt på 14? Anonymkode: 7131d...a17 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:48 #35 Skrevet søndag kl. 18:48 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selvsagt er ungdom mindre tjukke enn gamlinger. Anonymkode: 1d6c8...8e0 Nei jeg tror ikke det. Unge er større enn eldre var da de var ung. Den gang måtte man gå/sykle i stedet for sparkesykkel og man hadde verken råd til eller tilgang på så mye ultraprossessert mat og drikke som i dag. Anonymkode: 5c1c3...ddb 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:50 #36 Skrevet søndag kl. 18:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo du er overfladisk. Du sier ingenting om personlighet kun ytre. Anonymkode: 74ed2...797 Men for faen da, personlighet har da null med et folkehelsespørsmål å gjøre. Jeg er overvektig selv men skjønner likevel hva TS spør etter. Rockere ser betydelig tykkere og mer usunne ut enn konsertdeltakerene til Tailor Swift feks. Hvorfor denne forkjellen lurer TS på? Anonymkode: 5040b...bb6 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:13 #37 Skrevet mandag kl. 23:13 AnonymBruker skrev (På 28.6.2026 den 0.57): Har vært på Tons of Rock det siste døgnet, og observert mange overvektige. Da jeg var i tjue årene for 25 år siden var jeg på festivaler i utlandet hver sommer, og kan ikke huske at jeg la merke til dette da. Har det noe å gjøre med at alderen er høyere på deltakerne på rockefestivaler, og at det er mye øldrikking og lite fokus på helse og utseende i dette miljøet? Det blir jo mye drikking på festivaler, men har inntrykk av at mange rockere reiser fra festival til festival og da drikkes det og spises junkfood. Anonymkode: cb8c8...35c Var samme på Sweden Rock i 2003 som på Tons of rock i 2017 og Tons of rock i 2023. Eneste som har forandret seg, er deg. Anonymkode: 3203e...083
AnonymBruker Skrevet i går, 06:32 #38 Skrevet i går, 06:32 AnonymBruker skrev (På 28.6.2026 den 20.41): Bor du i Oslo? Under festivalen kommer det mange til Oslo utenbysfra og det er høyere forekomst av overvekt utenfor byene. Anonymkode: 5c1c3...ddb Bor ikke i Oslo Ts Anonymkode: cb8c8...35c
AnonymBruker Skrevet i går, 06:43 #39 Skrevet i går, 06:43 AnonymBruker skrev (På 28.6.2026 den 20.50): Men for faen da, personlighet har da null med et folkehelsespørsmål å gjøre. Jeg er overvektig selv men skjønner likevel hva TS spør etter. Rockere ser betydelig tykkere og mer usunne ut enn konsertdeltakerene til Tailor Swift feks. Hvorfor denne forkjellen lurer TS på? Anonymkode: 5040b...bb6 Jeg har gått ned svært mange kilo, men musikksmaken er fremdeles den samme 😉 (Mer i retning Tons enn Taylor Swift...) Anonymkode: 86659...ab6 1
piggrokken Skrevet i går, 06:48 #40 Skrevet i går, 06:48 Kanskje du ser på en annen gruppe enn det du gjorde da? Var på Roskilde 98 som 17 åring, og da var det nok av tjukke folk da også, men de var "gamlinger" altså over 30. Nå ser jeg selv ut som de. Livet er topp, da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå