AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Har vært på Tons of Rock det siste døgnet, og observert mange overvektige. Da jeg var i tjue årene for 25 år siden var jeg på festivaler i utlandet hver sommer, og kan ikke huske at jeg la merke til dette da. Har det noe å gjøre med at alderen er høyere på deltakerne på rockefestivaler, og at det er mye øldrikking og lite fokus på helse og utseende i dette miljøet? Det blir jo mye drikking på festivaler, men har inntrykk av at mange rockere reiser fra festival til festival og da drikkes det og spises junkfood. Anonymkode: cb8c8...35c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har vært på Tons of Rock det siste døgnet, og observert mange overvektige. Da jeg var i tjue årene for 25 år siden var jeg på festivaler i utlandet hver sommer, og kan ikke huske at jeg la merke til dette da. Anonymkode: cb8c8...35c Kanskje du var mindre overfladisk før? Anonymkode: 7651f...48e 16 3 16
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje du var mindre overfladisk før? Anonymkode: 7651f...48e Jeg er ikke overfladisk fordi om jeg ser at hver tredje person er lubben eller tykk. Det er jo mye fokus på vekt og mat i samfunnet vårt, og folk er tyngre nå enn for 20-30 år siden, så kanskje det er grunnen? Samt at folk blir jo tyngre med alderen Ts Anonymkode: cb8c8...35c 3 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni Over halvparten av Norges voksne befolkning er overvektige. Anonymkode: a41e9...0f6 1 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni Mer stillesitting fordi vi har skjermer og maten sikkert. Anonymkode: ade46...023 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni Newsflash: feite folk er feite hele året, det er ikke bare pga øldrikking på festival. Det tar mye tid og innsats på å bli feit, og dobbelt så mye tid og innsats på å slanke det bort igjen. Enklere å bare være feit. Hilsen tjukkas (som ikke drikker) som var på tons 🤟 Anonymkode: b46a7...5d0 8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni Enkelte har vel fått bedre råd,andre må spinke og spare på alt fra mat til konserter..... Konserter har blitt noe kun fiffen og de bemidlede kan unne seg. Anonymkode: 7131d...a17 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni Det er mer overvekt i samfunnet generelt, så det er vel ikke så rart at det er det på festivaler også? 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni Befolkningen i snitt har blitt mye tjukkere i løpet av de siste 25 årene. Selvfølgelig gjelder det også deltakerne på festival? Skjønner ikke hva du spør om egentlig Anonymkode: e8381...c7d 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni Det er fordi folk blir tjukkere og tjukkere. Og aksepten blir derfor større. Fedme blir sett på som lubben osv Husker da jeg gikk på barneskolen. Det var to tjukke unger der, som sikkert hadde vært "normale" idag. Folk spiser hva de vil, når de vil. Anonymkode: 1428b...6ac 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #12 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kanskje du var mindre overfladisk før? Anonymkode: 7651f...48e Det er jo ekstremt helsefarlig, og det vil koste samfunnet mye. Anonymkode: 1428b...6ac 7
AprilLudgate Skrevet 28. juni #13 Skrevet 28. juni Ja? Folk er tjukkere enn før overalt. På TONS, på Rema, på jobb osv. Du ser neppe lik ut som sommeren 1998 alle plasser på kroppen sjøl. Se heller mot scenen om tjukke folk distraherer deg. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #14 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva sier din egen vekt? Anonymkode: 06cb7...974 63,5 kg 1,75 cm Ts Anonymkode: cb8c8...35c 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #15 Skrevet 28. juni AprilLudgate skrev (2 timer siden): Ja? Folk er tjukkere enn før overalt. På TONS, på Rema, på jobb osv. Du ser neppe lik ut som sommeren 1998 alle plasser på kroppen sjøl. Se heller mot scenen om tjukke folk distraherer deg. Nei jeg har heller ikke den samme kroppen som i 1998, og det er alderen som kan for det, men bare lurer på hvorfor folk ser mer overvektige ut på rockefestivaler vs andre musikkfestivaler der det er større andel tenåringer og unge voksne. Ts Anonymkode: cb8c8...35c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #16 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Befolkningen i snitt har blitt mye tjukkere i løpet av de siste 25 årene. Selvfølgelig gjelder det også deltakerne på festival? Skjønner ikke hva du spør om egentlig Anonymkode: e8381...c7d Jeg spør om folk som går på rockefestivaler, er tjukkere enn folk som går på andre typer festivaler som trekker yngre publikum Ts Anonymkode: cb8c8...35c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #17 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Da jeg var i tjue årene for 25 år siden var jeg på festivaler i utlandet hver sommer, og kan ikke huske at jeg la merke til dette da. Anonymkode: cb8c8...35c Hadde du det mer gøy og andre ting å tenke på for 25 år siden? Anonymkode: 8732b...4e2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #18 Skrevet 28. juni Mange heavy metal folk er veldig glad i øl og pølse. Anonymkode: 1d6c8...8e0
AnonymBruker Skrevet 28. juni #19 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er ikke overfladisk fordi om jeg ser at hver tredje person er lubben eller tykk. Det er jo mye fokus på vekt og mat i samfunnet vårt, og folk er tyngre nå enn for 20-30 år siden, så kanskje det er grunnen? Samt at folk blir jo tyngre med alderen Ts Anonymkode: cb8c8...35c Jo du er overfladisk. Du sier ingenting om personlighet kun ytre. Anonymkode: 74ed2...797 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #20 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg spør om folk som går på rockefestivaler, er tjukkere enn folk som går på andre typer festivaler som trekker yngre publikum Ts Anonymkode: cb8c8...35c Selvsagt er ungdom mindre tjukke enn gamlinger. Anonymkode: 1d6c8...8e0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå