Gå til innhold

Hvor lenge sitter Ovitrelle i blodet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er 6 dager siden jeg satt Ovitrelle i kveld. Da jeg tok en graviditetstest i dag tidlig var den negativ. Burde ikke den vært positiv nå? Tok den bare fordi jeg aldri har fått en positiv test, så ville bare se en positiv test, selvom den hadde vært falsk positiv. Basert på hva jeg leser burde Ovitrelle fremdeles sitte i kroppen. Kan det hende kroppen min bryter ned hormoner raskere enn hva den skal og at det er derfor jeg reagerer dårlig på IVF?

Anonymkode: 3be09...473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok også en graviditetstest, men jeg gjorde det dagen etter. Selv med sensitiv test så var det ikke veldig synlig strek selvom det skal være en del HCG i ovitrelle🤷🏻‍♀️

Hva mener du med at du reagerer dårlig på IVF? Har du respondert dårlig enn forventet på stimulering?

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Follikkelene vokser sakte, mens østrogennivået vokser fort. Så må gjennomføre uttaket selvom få follikkeler er klare.

Endret av Irol
Skrevet (endret)

Veldig forskjellig fra person til person! Ikke alle som har det så lenge i, men på noen kan det vare nesten to uker. Det viktigste er at du får en negativ sånn at du vet at om den blir positiv igjen så er det reelt🥰 Tror ikke det skal ha noen påvirkning på resultatet

Endret av BeeKind
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er 6 dager siden jeg satt Ovitrelle i kveld. Da jeg tok en graviditetstest i dag tidlig var den negativ. Burde ikke den vært positiv nå? Tok den bare fordi jeg aldri har fått en positiv test, så ville bare se en positiv test, selvom den hadde vært falsk positiv. Basert på hva jeg leser burde Ovitrelle fremdeles sitte i kroppen. Kan det hende kroppen min bryter ned hormoner raskere enn hva den skal og at det er derfor jeg reagerer dårlig på IVF?

Hei, jeg hadde også omtrent negativ test 6 dager etter sprøyta altså. Men nå er jeg 10+5 gravid. 

Tallet i parentes er dager siden jeg satte ovitrelle. 

Endret av Eris
  • Hjerte 2
Skrevet

Oi, bilde kom ikke med. 

IMG_6369.png

• Hjerte 1
Skrevet

Tror ikke at nedbrytning av hcg har noe med fruktbarhet å gjøre.  

Jeg bryter ned hcg veldig sakte. Ovitrelle var synlig 7 dager etter sprøyte. En ex.u tok evighet å bli borte.  Tror ikke dette var positivt 

Hcg-produksjon er noe annet, og det kommer veldig an på levedyktighet hos embryoet 

Anonymkode: 7a5f2...3ca

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ovitrelle kan sitte i over 10 dager, men det er ikke normalen. 
Selv får jeg kun tydelig positiv test på ovitrelle 1-3dager etter jeg tar den. Fra dag 4-5 er det så vidt jeg skimtet en strek. Dag 6 er den helt blank. 

Anonymkode: 3e953...bf9

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...