Tjoheiii Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Har midjelangt hår og skal klippe det skulderlangt, ca. 35 cm. Pleier bare å klippe det hos cutters er det noen som vet om de tar imot hår for donasjon? Evt. hvordan jeg går fram for å donere det hvis de ikke tar imot?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Tviler på at dem tar imot. Men å klippe det gjør dem. https://www.apollohair.no/haardonor/slik-donerer-du-haaret/ Anonymkode: cf2e4...e45 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå