Orillsen7 Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hva gjør dere med fysiske bøker dere har lest og føler dere ferdig med (les: kommer ikke til å lese igjen)? Jeg har mange bøker som bare opptar mer og mer plass, og jeg er nødt å gjøre noe for å kvitte meg med dem slik at jeg får bedre plass. Jeg har prøvd å selge dem på finn.no og andre salgssider og jeg har også annonser hvor jeg gir bøker vekk gratis. Jeg synes interessen er laber og lurer på om andre har bedre idéer til hva jeg kan gjøre med dem? Er det noen som kaster bøker, og hvor gjør man eventuelt det? Takker så mye for tips og råd.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Brente alle opparbeidet de siste 20 år. Har eselører og en flekk her og der inni mine, søler på alt, så ville ikke gi de bort. Anonymkode: 20889...923
nina a Skrevet 59 minutter siden #3 Skrevet 59 minutter siden Jeg hører mest på lydbøker nå, men har tidligere lagt de ut på finn.no eller kastet.
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #4 Skrevet 50 minutter siden Du kan sjekke om det er noen antikvariater i nærheten av der du bor som trenger bøker. Anonymkode: ef7b6...5dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå