Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde dere sex kort tid før hun ghosta deg? For om penis var liten så dumper damene. 

Anonymkode: 7635a...69b

Og det har du selvfølgelig masse dokumentasjon på 😂

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde dere sex kort tid før hun ghosta deg? For om penis var liten så dumper damene. 

Anonymkode: 7635a...69b

Nei. Og jeg er helt gjennomsnittlig på det området. 

AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (10 timer siden):

Det rakk jeg aldri å gjøre, selv om hun ville det. Hint : en datter på 14 vegg i vegg med soverommet til mor og null isolasjon. Veeeeldig lytt. 

Hun inviterte deg til å være hos henne over tid uten å egentlig kjenne deg, og ville ha sex med sin 14 år gamle datter vegg i vegg, og det er at hun blokka deg som er det største røde flagg????? 

Spoiler

Kom borti spoiler knappen, no spoiler, saken taler seg selv. 

Anonymkode: 0b965...5ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med en 14 år gammel datter, høres hun ut som en godt voksen dame. Hadde hun vært 18, kunne man forstått slik oppførsel, men når en voksen opptrer på denne måten, er hun nok ikke helt frisk i hodet.

Anonymkode: 13fb4...e84

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hun inviterte deg til å være hos henne over tid uten å egentlig kjenne deg, og ville ha sex med sin 14 år gamle datter vegg i vegg, og det er at hun blokka deg som er det største røde flagg????? 

Vis skjult innhold

Kom borti spoiler knappen, no spoiler, saken taler seg selv. 

Etter lang tid som singel var jeg glad for at noen ville ligge med meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Med en 14 år gammel datter, høres hun ut som en godt voksen dame. Hadde hun vært 18, kunne man forstått slik oppførsel, men når en voksen opptrer på denne måten, er hun nok ikke helt frisk i hodet.

Jeg har ikke barn så jeg vet ikke hva som er vanlig i dag.

AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (6 minutter siden):

Etter lang tid som singel var jeg glad for at noen ville ligge med meg.

Eh ja, nei, du må få standarden din opp, waaaay up så slipper du sånne gærninger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja damer ghoster mye

Anonymkode: bc984...f1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja damer ghoster mye

Anonymkode: bc984...f1a

Hvorfor ?

AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (1 time siden):

Jeg har ikke barn så jeg vet ikke hva som er vanlig i dag.

Det var ikke barnet, men alderen jeg tenkte på. En godt voksen kvinne som oppfører seg slik, feiler et eller annet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var ikke barnet, men alderen jeg tenkte på. En godt voksen kvinne som oppfører seg slik, feiler et eller annet.

Så single damer med barn under 18 bør leve i sølibat ?

AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (35 minutter siden):

Hvorfor ?

Jeg kan svare for meg selv. Det kan være flere grunner. Han var for intens, jeg var bare ute etter å ha det gøy ikke etter forhold, han var ikke så bra som jeg tenkte. Generelt er det tungt å få folk til å skjønne og akseptere at man ikke vil mer.

Anonymkode: 642dd...f01

AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (16 minutter siden):

Nei, men godt voksne damer (og menn) som oppfører seg sånn som denne dama gjør, er ikke helt friske i hodet. Heldigvis er det få voksne mennesker som ghoster på denne ekstreme og merkelige måten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (27 minutter siden):

Nei for faen men det er forskjell på å leve i sølibat og invitere folk fra datingapper hjem til deg for sex med barnet ditt er der, skjønner du det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei for faen men det er forskjell på å leve i sølibat og invitere folk fra datingapper hjem til deg for sex med barnet ditt er der, skjønner du det?

Vanskelig å vite om det er spissformulering eller ikke vet du.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg kan svare for meg selv. Det kan være flere grunner. Han var for intens, jeg var bare ute etter å ha det gøy ikke etter forhold, han var ikke så bra som jeg tenkte. Generelt er det tungt å få folk til å skjønne og akseptere at man ikke vil mer.

Helt greit det, men hvorfor ikke si det til drn det gjelder  ?

AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (1 minutt siden):

Helt greit det, men hvorfor ikke si det til drn det gjelder  ?

Fordi erfaringsmessig blir det sutring og grining med hvorfor det, hvorfor ikke, hva om osv. Jeg gidder ikke å forhandle om sånt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi erfaringsmessig blir det sutring og grining med hvorfor det, hvorfor ikke, hva om osv. Jeg gidder ikke å forhandle om sånt.

Så du skylder på det at den andre blir opprørt eller lei seg, hvilket er naturlig, sånn at du kan holde på med dårlig oppførsel, bare vær klar over at du er feig og har dårlige verdier. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så du skylder på det at den andre blir opprørt eller lei seg, hvilket er naturlig, sånn at du kan holde på med dårlig oppførsel, bare vær klar over at du er feig og har dårlige verdier. 

Jeg driter i hva du mener om meg. At du trenger mentale krykker er ikke mitt problem. Jeg tror du skjønner hvorfor ghosting ikke er et problem for meg. Folk som blir så mentalt svekka av å miste kontakten med folk de egentlig ikke kjenner har jeg ikke respekt for dessverre.

Du har sikkert noen tvilsomme verdier du også. Ingen er perfekt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg driter i hva du mener om meg. At du trenger mentale krykker er ikke mitt problem. Jeg tror du skjønner hvorfor ghosting ikke er et problem for meg. Folk som blir så mentalt svekka av å miste kontakten med folk de egentlig ikke kjenner har jeg ikke respekt for dessverre.

Du har sikkert noen tvilsomme verdier du også. Ingen er perfekt.

Wow for en sjarmør du er, skjønner at ghosting er din go-to metode. God helg 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...