Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er dette ? I  mars mnd traff jeg ei dame via Tinder. Hyggelig dame. Vi snakket mye på tlf før vi traff hverandre. Jeg ble invitert hjem til henne. Var der 2-3 dager første gang. Så hjem for å snu i døra, og tilbake igjen. Så jeg var vel hos henne 8-9 dager til sammen over 3 uker. Siste gang jeg så henne var hun blid og fornøyd. Og hadde blokkert meg på tlf før jeg var hjemme. Hvorfor ikke bare si rett ut at hun ikke ville mer ? 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kræsjbang skrev (1 time siden):

Hvor vanlig er dette ? I  mars mnd traff jeg ei dame via Tinder. Hyggelig dame. Vi snakket mye på tlf før vi traff hverandre. Jeg ble invitert hjem til henne. Var der 2-3 dager første gang. Så hjem for å snu i døra, og tilbake igjen. Så jeg var vel hos henne 8-9 dager til sammen over 3 uker. Siste gang jeg så henne var hun blid og fornøyd. Og hadde blokkert meg på tlf før jeg var hjemme. Hvorfor ikke bare si rett ut at hun ikke ville mer ? 

Fordi noen er feige og orker ikke ta den praten 🙄 

Det er dumt gjort uansett 🙄

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ba hun deg sove over?

Anonymkode: 9d25d...689

AnonymBruker
Skrevet

Spør du meg så er ghosting et bevis på at personen som gjør det ikke har guts til å date i utgangspunktet. 

Anonymkode: 30e1c...6da

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (1 time siden):

Likte vel ikke at du stakk den i feil høl 😉

Anonymkode: edbb2...6b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det rakk jeg aldri å gjøre, selv om hun ville det. Hint : en datter på 14 vegg i vegg med soverommet til mor og null isolasjon. Veeeeldig lytt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ba hun deg sove over?

Ja. Hun ville til og med ha meg i datterens konfirmasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Spør du meg så er ghosting et bevis på at personen som gjør det ikke har guts til å date i utgangspunktet. 

Anonymkode: 30e1c...6da

Dette kan stemme.

- Hilsen en som har ghostet MYE.

Anonymkode: 642dd...f01

AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (13 minutter siden):

Ja. Hun ville til og med ha meg i datterens konfirmasjon. 

Etter 3?! Uker? Herregud hun høres ikke helt god ut som har ukjente menn på overnatting med datteren i hus, jeg tror hun gjorde deg en tjeneste ved å ghoste deg.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Etter 3?! Uker? Herregud hun høres ikke helt god ut som har ukjente menn på overnatting med datteren i hus, jeg tror hun gjorde deg en tjeneste ved å ghoste deg.

Sex på første date og greier. Jeg tror hun ghostet meg fordi jeg var skeptisk til dette med konfirmasjon. Stor familie. Og jeg hadde ikke møtt noen av dem. Kanskje like greit men reagerer på fremgangsmåten. Å ghoste noen er bare den kjipeste måten å unngå kontakt på. I  stedet for å si ansikt til ansikt at dette kanskje ikke fungerer. Da kan man også finne ut om det er noen misforståelser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (Akkurat nå):

Sex på første date og greier. Jeg tror hun ghostet meg fordi jeg var skeptisk til dette med konfirmasjon. Stor familie. Og jeg hadde ikke møtt noen av dem. Kanskje like greit men reagerer på fremgangsmåten. Å ghoste noen er bare den kjipeste måten å unngå kontakt på. I  stedet for å si ansikt til ansikt at dette kanskje ikke fungerer. Da kan man også finne ut om det er noen misforståelser. 

Sex på første date er jo ikke noen big deal, men det å dra inn ukjente menn i hus når barna er hjemme er ikke greit, og jeg har ikke barn engang. Hun virker seriøst ikke helt i vater som skal begynne å involvere en person man har kjent i 5 minutter med både barn og storfamilien, selv om jeg forstår at det er skikkelig kjipt, så tror jeg fortsatt at hun gjorde deg en stor tjeneste. Du kommer mest sannsynlig til å høre fra henne igjen, men da håper jeg ikke at du gir etter. 

Ja ghosting er drit kjipt, jeg håper du kommer over det snart.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sex på første date er jo ikke noen big deal, men det å dra inn ukjente menn i hus når barna er hjemme er ikke greit, og jeg har ikke barn engang. Hun virker seriøst ikke helt i vater som skal begynne å involvere en person man har kjent i 5 minutter med både barn og storfamilien, selv om jeg forstår at det er skikkelig kjipt, så tror jeg fortsatt at hun gjorde deg en stor tjeneste. Du kommer mest sannsynlig til å høre fra henne igjen, men da håper jeg ikke at du gir etter. 

* Håper jeg at du ikke gir etter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høre fra henne igjen???? Er det vanlig  ?

AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (5 minutter siden):

Er det det du håper på?

Anonymkode: 21e9e...db6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det det du håper på?

Anonymkode: 21e9e...db6

Nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (11 minutter siden):

Det er ikke uvanlig, det virker som om hun lovebomba deg (nå går jeg kun utifra det du har skrevet, så kan godt hende jeg tar feil altså), og det er ikke uvanlig at de ghoster for så å komme tilbake igjen, men de kommer ikke tilbake igjen fordi de har gode intensjoner, de gjør det for å få deg hekta.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke uvanlig, det virker som om hun lovebomba deg (nå går jeg kun utifra det du har skrevet, så kan godt hende jeg tar feil altså), og det er ikke uvanlig at de ghoster for så å komme tilbake igjen, men de kommer ikke tilbake igjen fordi de har gode intensjoner, de gjør det for å få deg hekta.

Mulig. Jeg blokkerte henne etter dette nettopp for å unngå det du beskriver. Jeg forstår bare ikke tanken bak. Lovebombe noen, ghoste, og så ta kontakt. Det er jo galmannsverk så det holder. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
kræsjbang skrev (4 minutter siden):

Mulig. Jeg blokkerte henne etter dette nettopp for å unngå det du beskriver. Jeg forstår bare ikke tanken bak. Lovebombe noen, ghoste, og så ta kontakt. Det er jo galmannsverk så det holder. 

Det er akkurat det det er, det er manipulerings taktikk, det handler ikke om kjærlighet i det hele tatt. Så bra, og så sterk du er, håper du møter en bra dame snart 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere sex kort tid før hun ghosta deg? For om penis var liten så dumper damene. 

Anonymkode: 7635a...69b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere sex kort tid før hun ghosta deg? For om penis var liten så dumper damene. 

Anonymkode: 7635a...69b

0/10

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...