Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo, det vet man i god tid.

Anonymkode: c5cdf...692

Per dags dato er bare dato for den digitale avslørt 

Anonymkode: a96cc...25a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du skjønte kanskje ikke at det kan skje igjen med gta

Anonymkode: c5cdf...692

Kommer aldri til å skje, og spill var mye billigere i 2015. Da var 599 vanlig nypris for ps4 og Xbox spill 

Anonymkode: a96cc...25a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Her venyer man til det kommer. Aldri sett vitsen med å forhåndsbestille slikt.

Anonymkode: c5cdf...692

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Bare tull.

Anonymkode: c5cdf...692

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og fortsatt vas. Dvs unødvendig å ha.

Anonymkode: c5cdf...692

«Skjønner ikke vitsen».

*Får forklart vitsen*

«Det bryr ikke meg, så det er tullete».

Anonymkode: 0aff2...560

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kommer aldri til å skje, og spill var mye billigere i 2015. Da var 599 vanlig nypris for ps4 og Xbox spill 

Anonymkode: a96cc...25a

Sett i forhold til andre varer er spill ekstremt billige i 2026. Var det 800 kr de skulle ha for GTA VI? Det er jo ingenting med tanke på hvor hinsides dyrt det er å produsere og hvor mange timer hver spiller bruker i gjennomsnitt.

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Sett i forhold til andre varer er spill ekstremt billige i 2026. Var det 800 kr de skulle ha for GTA VI? Det er jo ingenting med tanke på hvor hinsides dyrt det er å produsere og hvor mange timer hver spiller bruker i gjennomsnitt.

899kr om du bestiller fra en butikk, 950 fra ps store. Altså nesten en hel høvding for et spill og det standard versjonen o:

Anonymkode: a96cc...25a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

899kr om du bestiller fra en butikk, 950 fra ps store. Altså nesten en hel høvding for et spill og det standard versjonen o:

Anonymkode: a96cc...25a

Det er ikke et spill, men gta6.

Anonymkode: f4ef0...ef4

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har tenkt til å kjøpe det i det hele tatt. For det første er jeg ikke sikker på at Rockstar greier å levere lenger, etter ørten års stillstand mens de melket GTA Online. For det andre er jeg små-pissy på Take-Two og Rockstar: de er drittfirmaer og altfor glade i å kødde med modding-scenen som har tilført dem utallige mengder cash over årene, og jeg har ikke spesielt lyst til å bidra. For det tredje kommer uansett hele greia til å være ute årevis før jeg hadde hatt sjansen på PC.

5ern var god singleplayer, og SA er et av favorittspillene mine til dags dato. Men jeg tipper jeg bare ser gameplay av noen andre, egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke et spill, men gta6.

Anonymkode: f4ef0...ef4

Sant

Anonymkode: a96cc...25a

Skrevet

GTA er ikke det samme uten Trevor :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

899kr om du bestiller fra en butikk, 950 fra ps store. Altså nesten en hel høvding for et spill og det standard versjonen o:

Anonymkode: a96cc...25a

Det tenker jeg er helt innafor. Mange merker selvfølgelig summen på lommeboka, men dersom man ser på pris forhold til produksjon og det man får er det billig. 

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (4 minutter siden):

Det tenker jeg er helt innafor. Mange merker selvfølgelig summen på lommeboka, men dersom man ser på pris forhold til produksjon og det man får er det billig. 

Ville du sagt det samme om det var 1000kr mer?

Anonymkode: a96cc...25a

AnonymBruker
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (5 minutter siden):

GTA er ikke det samme uten Trevor :( 

Eller Johnny :(

Anonymkode: a96cc...25a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ville du sagt det samme om det var 1000kr mer?

Anonymkode: a96cc...25a

Jeg har null problem med å betale for spill jeg spiller. Jeg har brukt 3000 på EfT. Jeg betaler årlig 1200 kr for å spille CoD. Jeg har mange timer i CoD hvert år så jeg kunne lett brukt enda flere tusen på det. For MEG er ikke GTA verdt mye men mener likevel prisen er godt innafor.

Skrevet
Macro skrev (1 time siden):

Jeg har null problem med å betale for spill jeg spiller. Jeg har brukt 3000 på EfT. Jeg betaler årlig 1200 kr for å spille CoD. Jeg har mange timer i CoD hvert år så jeg kunne lett brukt enda flere tusen på det. For MEG er ikke GTA verdt mye men mener likevel prisen er godt innafor.

100% enig. Spesielt når det er snakk om open-world spill. Betalte knapt en 500 lapp for sist spill som jeg har brukt over 200 TIMER på..  (for de som lurer, ja jeg er faktisk også i full jobb 😆🙈)

Det blir 2,5kr per time. Hvis vi dobler utgiften til en tusenlapp er det 5kr timen. Sykt billig hobby spør du meg! Antar jeg glatt hadde brukt samme tid på GTA6 

  • Nyttig 1
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (10 minutter siden):

100% enig. Spesielt når det er snakk om open-world spill. Betalte knapt en 500 lapp for sist spill som jeg har brukt over 200 TIMER på..  (for de som lurer, ja jeg er faktisk også i full jobb 😆🙈)

Det blir 2,5kr per time. Hvis vi dobler utgiften til en tusenlapp er det 5kr timen. Sykt billig hobby spør du meg! Antar jeg glatt hadde brukt samme tid på GTA6 

Ja, billig underholdning og vel anvendte penger😁

Folk betaler jo 180-250 kr for å se en ny film, og den varer vel bare ca 2 timer. Laaaaangt dyrere med film enn spill ihvertfall😅

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kommer aldri til å skje, og spill var mye billigere i 2015. Da var 599 vanlig nypris for ps4 og Xbox spill 

Anonymkode: a96cc...25a

Ja, og jeg fikk det altså for 199 på launch.

Anonymkode: c5cdf...692

AnonymBruker
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (4 timer siden):

GTA er ikke det samme uten Trevor :( 

Det var det før 5 kom, iallefall.

Anonymkode: c5cdf...692

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var det før 5 kom, iallefall.

Anonymkode: c5cdf...692

Da hadde vi Niko og Roman, som dro på bowling sammen. 

Anonymkode: a96cc...25a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da hadde vi Niko og Roman, som dro på bowling sammen. 

Anonymkode: a96cc...25a

Som har 0 med Trevor å gjøre, som jeg siterte.

Anonymkode: c5cdf...692

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som har 0 med Trevor å gjøre, som jeg siterte.

Anonymkode: c5cdf...692

Trevor har 0 å gjøre med GTA 6.

Anonymkode: a96cc...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...