AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Nå kan GTA VI forhåndsbestilles. Hvem har allerede forhåndsbestilt her? Anonymkode: a96cc...25a 1 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Her venyer man til det kommer. Aldri sett vitsen med å forhåndsbestille slikt. Anonymkode: c5cdf...692
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her venyer man til det kommer. Aldri sett vitsen med å forhåndsbestille slikt. Anonymkode: c5cdf...692 Du får bonusinnhold Anonymkode: a96cc...25a
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Dumt det bare kommer ut digitalt da Anonymkode: a96cc...25a
Macro Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her venyer man til det kommer. Aldri sett vitsen med å forhåndsbestille slikt. Anonymkode: c5cdf...692 Man får forhåndsnedlastet og slipper å stå i kø og potensielt vente i evigheter på lanseringsdato. Jeg forhåndskjøper alltid CoD og BF av den grunn. GTA venter jeg med til juleferien. Nøyer meg med å se på Twitch når det kommer😊 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Macro skrev (3 minutter siden): Man får forhåndsnedlastet og slipper å stå i kø og potensielt vente i evigheter på lanseringsdato. Jeg forhåndskjøper alltid CoD og BF av den grunn. GTA venter jeg med til juleferien. Nøyer meg med å se på Twitch når det kommer😊 Anbefaler Elkjøp når den tid kommer, man får alltid 10% rabatt på spill man kjøper. Bare være med i kundeklubben, gratis. Jeg betalte 809 istedenfor 899kr for gta 6. Anonymkode: a96cc...25a
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du får bonusinnhold Anonymkode: a96cc...25a Bare tull. Anonymkode: c5cdf...692
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Macro skrev (5 minutter siden): Man får forhåndsnedlastet og slipper å stå i kø og potensielt vente i evigheter på lanseringsdato. Jeg forhåndskjøper alltid CoD og BF av den grunn. GTA venter jeg med til juleferien. Nøyer meg med å se på Twitch når det kommer😊 Lanseringsdato er fastsatt, ingenting å vente på. Man vet når den kommer. Anonymkode: c5cdf...692
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anbefaler Elkjøp når den tid kommer, man får alltid 10% rabatt på spill man kjøper. Bare være med i kundeklubben, gratis. Jeg betalte 809 istedenfor 899kr for gta 6. Anonymkode: a96cc...25a Jeg ga 199 for the Witcher på release. Fysisk, også på Elkjøp. Anonymkode: c5cdf...692
Macro Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anbefaler Elkjøp når den tid kommer, man får alltid 10% rabatt på spill man kjøper. Bare være med i kundeklubben, gratis. Jeg betalte 809 istedenfor 899kr for gta 6. Anonymkode: a96cc...25a Nei jeg kjøper ikke spill i fysisk form. Kun digitalt. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lanseringsdato er fastsatt, ingenting å vente på. Man vet når den kommer. Anonymkode: c5cdf...692 Hæ? Hva har dette med min kommentar å gjøre? Klart vi vet når lanseringsdato blir, men vi vet jo at servere ofte blir overbelastet på lanseringsdato. Derfor forhåndsbestiller man og forhåndsnedlaster man spill man vet man vil spille med en gang.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bare tull. Anonymkode: c5cdf...692 Nei det er sant. Anonymkode: a96cc...25a
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ga 199 for the Witcher på release. Fysisk, også på Elkjøp. Anonymkode: c5cdf...692 Prater om gta vi. Anonymkode: a96cc...25a
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Skrevet 17 timer siden Macro skrev (Akkurat nå): Nei jeg kjøper ikke spill i fysisk form. Kun digitalt. Hæ? Hva har dette med min kommentar å gjøre? Klart vi vet når lanseringsdato blir, men vi vet jo at servere ofte blir overbelastet på lanseringsdato. Derfor forhåndsbestiller man og forhåndsnedlaster man spill man vet man vil spille med en gang. Dette er digitalt. Anonymkode: a96cc...25a
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Lanseringsdato er fastsatt, ingenting å vente på. Man vet når den kommer. Anonymkode: c5cdf...692 Ikke den fysiske Anonymkode: a96cc...25a
Macro Skrevet 17 timer siden #15 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er digitalt. Anonymkode: a96cc...25a Hvilken klient havner det på da? Steam?
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prater om gta vi. Anonymkode: a96cc...25a Du skjønte kanskje ikke at det kan skje igjen med gta Anonymkode: c5cdf...692
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke den fysiske Anonymkode: a96cc...25a Jo, det vet man i god tid. Anonymkode: c5cdf...692
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det er sant. Anonymkode: a96cc...25a Og fortsatt vas. Dvs unødvendig å ha. Anonymkode: c5cdf...692 1
Macro Skrevet 17 timer siden #19 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og fortsatt vas. Dvs unødvendig å ha. Anonymkode: c5cdf...692 Det er en smaksak om folk vil ha ekstra skins o.l. 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Skrevet 17 timer siden Macro skrev (5 minutter siden): Hvilken klient havner det på da? Steam? Spørs hva du kjøper til, du får et cover med en kode inni Anonymkode: a96cc...25a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå