Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå kan GTA VI forhåndsbestilles.

Hvem har allerede forhåndsbestilt her?

Anonymkode: a96cc...25a

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her venyer man til det kommer. Aldri sett vitsen med å forhåndsbestille slikt.

Anonymkode: c5cdf...692

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Her venyer man til det kommer. Aldri sett vitsen med å forhåndsbestille slikt.

Anonymkode: c5cdf...692

Du får bonusinnhold 

Anonymkode: a96cc...25a

AnonymBruker
Skrevet

Dumt det bare kommer ut digitalt da 

Anonymkode: a96cc...25a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her venyer man til det kommer. Aldri sett vitsen med å forhåndsbestille slikt.

Anonymkode: c5cdf...692

Man får forhåndsnedlastet og slipper å stå i kø og potensielt vente i evigheter på lanseringsdato. Jeg forhåndskjøper alltid CoD og BF av den grunn.

GTA venter jeg med til juleferien. Nøyer meg med å se på Twitch når det kommer😊

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (3 minutter siden):

Man får forhåndsnedlastet og slipper å stå i kø og potensielt vente i evigheter på lanseringsdato. Jeg forhåndskjøper alltid CoD og BF av den grunn.

GTA venter jeg med til juleferien. Nøyer meg med å se på Twitch når det kommer😊

Anbefaler Elkjøp når den tid kommer, man får alltid 10% rabatt på spill man kjøper. Bare være med i kundeklubben, gratis. Jeg betalte 809 istedenfor 899kr for gta 6.

Anonymkode: a96cc...25a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du får bonusinnhold 

Anonymkode: a96cc...25a

Bare tull.

Anonymkode: c5cdf...692

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (5 minutter siden):

Man får forhåndsnedlastet og slipper å stå i kø og potensielt vente i evigheter på lanseringsdato. Jeg forhåndskjøper alltid CoD og BF av den grunn.

GTA venter jeg med til juleferien. Nøyer meg med å se på Twitch når det kommer😊

Lanseringsdato er fastsatt, ingenting å vente på. Man vet når den kommer.

Anonymkode: c5cdf...692

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anbefaler Elkjøp når den tid kommer, man får alltid 10% rabatt på spill man kjøper. Bare være med i kundeklubben, gratis. Jeg betalte 809 istedenfor 899kr for gta 6.

Anonymkode: a96cc...25a

Jeg ga 199 for the Witcher på release. Fysisk, også på Elkjøp.

Anonymkode: c5cdf...692

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Anbefaler Elkjøp når den tid kommer, man får alltid 10% rabatt på spill man kjøper. Bare være med i kundeklubben, gratis. Jeg betalte 809 istedenfor 899kr for gta 6.

Anonymkode: a96cc...25a

Nei jeg kjøper ikke spill i fysisk form. Kun digitalt.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lanseringsdato er fastsatt, ingenting å vente på. Man vet når den kommer.

Anonymkode: c5cdf...692

Hæ? Hva har dette med min kommentar å gjøre? Klart vi vet når lanseringsdato blir, men vi vet jo at servere ofte blir overbelastet på lanseringsdato. Derfor forhåndsbestiller man og forhåndsnedlaster man spill man vet man vil spille med en gang. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bare tull.

Anonymkode: c5cdf...692

Nei det er sant.

Anonymkode: a96cc...25a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ga 199 for the Witcher på release. Fysisk, også på Elkjøp.

Anonymkode: c5cdf...692

Prater om gta vi. 

Anonymkode: a96cc...25a

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Nei jeg kjøper ikke spill i fysisk form. Kun digitalt.

Hæ? Hva har dette med min kommentar å gjøre? Klart vi vet når lanseringsdato blir, men vi vet jo at servere ofte blir overbelastet på lanseringsdato. Derfor forhåndsbestiller man og forhåndsnedlaster man spill man vet man vil spille med en gang. 

Dette er digitalt. 

Anonymkode: a96cc...25a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Lanseringsdato er fastsatt, ingenting å vente på. Man vet når den kommer.

Anonymkode: c5cdf...692

Ikke den fysiske 

Anonymkode: a96cc...25a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er digitalt. 

Anonymkode: a96cc...25a

Hvilken klient havner det på da? Steam?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prater om gta vi. 

Anonymkode: a96cc...25a

Du skjønte kanskje ikke at det kan skje igjen med gta

Anonymkode: c5cdf...692

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke den fysiske 

Anonymkode: a96cc...25a

Jo, det vet man i god tid.

Anonymkode: c5cdf...692

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei det er sant.

Anonymkode: a96cc...25a

Og fortsatt vas. Dvs unødvendig å ha.

Anonymkode: c5cdf...692

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og fortsatt vas. Dvs unødvendig å ha.

Anonymkode: c5cdf...692

Det er en smaksak om folk vil ha ekstra skins o.l.

  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (5 minutter siden):

Hvilken klient havner det på da? Steam?

Spørs hva du kjøper til, du får et cover med en kode inni

Anonymkode: a96cc...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...