AnonymBruker Skrevet i går, 10:10 #1 Skrevet i går, 10:10 Hei, er det noen som kjenner seg igjen i denne mannen? Jeg har «datet» en mann en stund, eller vi har hatt en greie. Han er veldig ujevn digitalt, noe som han har vært fra starten. Men han er blitt enda mer ujevn nå. Nå kan han åpne meldinger uten å svare. Han er veldig varm og virker interessert i virkeligheten. Han er nettopp blitt sykemeldt for at han er utbrent, og sier at det er derfor han ikke alltid svarer. Er dette noe jeg skal stole på eller kan det være en annen i bildet? Håper noen kan svare eller gi meg tips eller sin historie ❤️ Anonymkode: 99249...0e0
AnonymBruker Skrevet i går, 12:07 #3 Skrevet i går, 12:07 Kan hende han ikke er så glad i meldinger og digitale løsninger. Bare du kan vite. Ved å snakke med han. Anonymkode: 46725...d6a
Ellah Skrevet i går, 13:06 #4 Skrevet i går, 13:06 (endret) Min samboer er akkurat sånn. Det var utrolig frustrerende i datingperioden. Vi hadde det kjempe fint når vi var sammen, men om jeg sendte en melding tok evigheter for han å svare, innimellom svarte han ikke i det hele tatt. Andre ganger kunne vi tekste lenge, før det bare plutselig ble stille fra hans side. Og helt plutselig kunne han ringe, fordi jeg hadde stilt et spørsmål i en melding dagen før. Jeg tok det opp når vi hadde datet en stund, og han sa han var så uinteressert i telefonen sin at han ikke alltid visste hvor den var engang. Forsøkte å si at jeg foretrakk litt mer kontakt utenom møter, men det ble ikke bedring. Han er fortsatt sånn. Skal jeg ha tak i han må jeg ringe, og det hender jeg ikke får tak i han da heller. Han har til enhver tid snapper fra meg (og sikkert andre) han ikke har åpna, fra flere uker tilbake. Jeg får ikke svar på meldinger om det ikke er spørsmål som krever et svar i de, men det hender han har lest de. Jeg har bare måtte innse at vi er forskjellige der, nå vet jeg jo at han liker meg. Og om det skulle være en annen inne bilde er hun ekstremt tålmodig, da han foretrekker å være hjemme og telefonen hans er stort sett et helt annet sted enn han. Endret i går, 13:07 av Ellah 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:15 #5 Skrevet i går, 13:15 Hvis fyren er utbrent så er det forståelig at selv det å svare på sms er tungt Anonymkode: e3248...21f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:20 #6 Skrevet i går, 13:20 Jeg kan forstå at det kan være en belastning for han å svare når han er såpass utkjørt. Samtidig må han forstå at dersom han vil bevare og utvikle en relasjon med deg, så krever det litt innsats. Kanskje ikke det er tidspunktet for han å date nå. Jeg hadde formidlet dette på en fin måte. Da kan du også få mer klarhet i om han virkelig er interessert. Anonymkode: b2f58...6e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå