Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Er vi virkelig der at folk kan gå uten BH dersom puppene er fine nok? 

Jeg mener at kvinner skal ha de samme rettigheter uansett utseende og kroppsfasong. Man har den kroppen man har, og hva andre synes om den må ikke føre til at mange kvinner blir ufrivillig fanget i kroppen sin og mister friheten til å gjøre som andre kvinner.

Anonymkode: 53585...890

Det handler ikke om utseendet, men at tyngre bryster krever støtte, ellers blir det ubehagelig. 

Mange spm om undertøy plutselig, tipper dette kommer fra en mann…

Anonymkode: bec0a...a6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei. Hva mener dere er ok nå på sommeren? Er det for vulgært å gå rundt i topp eller t-skjorte uten bh under? Bare lurer..   ser begge deler 

Anonymkode: 196c2...82b

Hvis fine bryster 👍

Hvis stygge bryster 👎

Anonymkode: 6683f...867

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er så glad for å slippe BH’er. Gir blanke i om noen synes det er utringet. Det er viktigere at jeg ikke besvimer av varme eller får ytterligere nakke og skuldreproblemer. De som ikke liker det kan fint se en annen vei. Ei dame i 50-årene bemerket at brystet mitt var ute. Da hadde jeg 1/8 del av brystet i utringninga framoverbøyd. Tror det heller kommer ned til janteloven. Se andre steder og tenk heller på deg selv. 

Anonymkode: fc1f5...581

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2026 den 8.08):

Folk bør kle seg slik de selv er komfortable med, og ikke kle seg etter hva samunnet eller andre mener! La folk være fri. 

Anonymkode: f28a8...51a

Det er jo ikke det ts spør om. 

Anonymkode: 800a7...3f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2026 den 9.16):

Jeg mener at kvinner skal ha de samme rettigheter uansett utseende og kroppsfasong. Man har den kroppen man har, og hva andre synes om den må ikke føre til at mange kvinner blir ufrivillig fanget i kroppen sin og mister friheten til å gjøre som andre kvinner.

Spørsmålet var vel hva som ser vulgært ut?  Det finnes jo ikke noe fasitsvar på det heller, men ja da du har rettighetene til å kle deg vulgært. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2026 den 22.57):

Hei. Hva mener dere er ok nå på sommeren? Er det for vulgært å gå rundt i topp eller t-skjorte uten bh under? Bare lurer..   ser begge deler 

Anonymkode: 196c2...82b

Jeg bruker sjeldent bh, men jeg taper brystvortene, slik at de ikke er veldig fremtredende, for det synes jeg er vulgært.

Har store bryster, men jeg har silikon, så de er spretne.  

Bh brukes kun under gjennomsiktige topper/kjoler.

Anonymkode: be51a...96d

Skrevet

Jeg bruker bikinitopper type trekant med knyting i nakken og på ryggen.

Vanlig BH på jobb, men slik bikinitopp så snart jeg kommer hjem og nå når jeg har ferie.

Skrevet

Har selvfølgelig bh på. Synes det er vulgært uten bh.

Skrevet

Reagerer ikke på om noen ikke bruker BH. Men jeg må si jeg sjelden (nesten aldri) ser noen med store bryster uten BH eller annen form for støtte. Ser relativt ofte de med små pupper uten BH, synes det er fint. Synes det er fint at brystvorter synes også, både på de med større og små pupper. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er vulgært å gå uten bh for meg. Når jeg ung og hadde mindre pupper uten så mye heng hendte det jeg bare brukte tape. Og gå med store pupper som slenger halvveis ned på magen under en tynn sommerbluse er ikke lekkert . Synes det er ubehagelig å være i aktivitet uten og, jeg tar på bh om jeg skal vaske gulv eller vanne i hagen feks og. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2026 den 9.16):

Jeg har store pupper og vil ikke gå uten BH, rett og slett fordi det gjør vondt.

Det er mye bedre med den støtten en BH gir.

Anonymkode: fb316...1ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...