Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hva mener dere er ok nå på sommeren? Er det for vulgært å gå rundt i topp eller t-skjorte uten bh under? Bare lurer..   ser begge deler 

Anonymkode: 196c2...82b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har man store bryster bør man ha bh, små er det greit uten.

Hører noen reagere på at brystvorter kan synes, men går kun i upolstrede bher så de kan jo synes igjennom der også.

La merke til en dame med store bryster, uten bh med gjennomsiktig hvit trang tanktopp, det tenker jeg ikke wr innafor.

Anonymkode: dfaa7...994

AnonymBruker
Skrevet

Folk bør kle seg slik de selv er komfortable med, og ikke kle seg etter hva samunnet eller andre mener! La folk være fri. 

Anonymkode: f28a8...51a

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

TS, du forstår vel at det er avhengig av hvor store pupper man har…eller? 

Anonymkode: d22ae...537

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Folk bør kle seg slik de selv er komfortable med, og ikke kle seg etter hva samunnet eller andre mener! La folk være fri. 

Hva om man er komfortabel naken? 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har man store bryster bør man ha bh, små er det greit uten.

Hører noen reagere på at brystvorter kan synes, men går kun i upolstrede bher så de kan jo synes igjennom der også.

La merke til en dame med store bryster, uten bh med gjennomsiktig hvit trang tanktopp, det tenker jeg ikke wr innafor.

Da jeg vokste opp brukte stort sett alle i polstrede BH-er, og ingen reagerte på at brystvortene syntes. Det skulle egentlig ikke være noe verre å skimte konturene av en brystvorte gjennom klærne enn å skimte konturene av et bryst gjennom klærne.

UPOLSTREDE, skulle det stå.

Endret av Thyra
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (2 minutter siden):

Da jeg vokste opp brukte stort sett alle i polstrede BH-er, og ingen reagerte på at brystvortene syntes. Det skulle egentlig ikke være noe verre å skimte konturene av en brystvorte gjennom klærne enn å skimte konturene av et bryst gjennom klærne.

For meg blir store pupper uten bh vulgært. 

Og ja, jeg vet jeg må jobbe med det og gjør det.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mange som er det. Mange menn sprader rundt med mannepuppene sine fri.

Anonymkode: 72523...0ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

På hvilken måte?

Anonymkode: 60459...d94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

KLE seg i hva man er komfortabel med! 🙄🤦‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Er vi virkelig der at folk kan gå uten BH dersom puppene er fine nok? 

Jeg mener at kvinner skal ha de samme rettigheter uansett utseende og kroppsfasong. Man har den kroppen man har, og hva andre synes om den må ikke føre til at mange kvinner blir ufrivillig fanget i kroppen sin og mister friheten til å gjøre som andre kvinner.

Anonymkode: 53585...890

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store pupper, og selv om de ikke henger, så ville de beveget seg mye, og jeg får lett stive nipler. Så jeg synes det blir alt for vulgært. Men har man små pupper går det helt fint.

Anonymkode: 26307...2f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

For meg blir store pupper uten bh vulgært. 

Og ja, jeg vet jeg må jobbe med det og gjør det.

Ser skrivefeil i innlegget mitt du siterte. Skulle stå UPOLSTREDE BHer.

Det jeg mente er at synlige  brystvorter gjennom klærne ikke var noe tema før. Veldig store bryster uten BH er en annen sak

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Mange som er det. Mange menn sprader rundt med mannepuppene sine fri.

Anonymkode: 72523...0ba

Mannlige pupper er ikke seksuelle objekter - det er kvinnelige pupper. Det står sågar i loven. 

Som mann synes jeg det er veldig fint at kvinner mer eller mindre blotter brystene sine på gata - men jeg er litt overrasket over at man ser mer brystvorter i byens gater enn på stranda om dagen. 

Anonymkode: 37ab3...65b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er vi virkelig der at folk kan gå uten BH dersom puppene er fine nok? 

Jeg mener at kvinner skal ha de samme rettigheter uansett utseende og kroppsfasong. Man har den kroppen man har, og hva andre synes om den må ikke føre til at mange kvinner blir ufrivillig fanget i kroppen sin og mister friheten til å gjøre som andre kvinner.

Anonymkode: 53585...890

Det er jo ikke noe galt med rettighetene - men man kler jo seg for å være noenlunde presentabel. 

Her om dagen gikk jeg i Oslos gater - jeg er mann - og ved siden av meg kommenterte en dame (tipper i 50-årene) til meg - helt ut av det blå - i det en mannlig jogger i bar overkropp sprang forbi oss - at hun synes det var ekkelt å se menn jogge i bar overkropp i byens gater. Hun mente de kunne ta på seg en t-skjorte. Jeg har ikke tenkt over det, men er faktisk helt enig. 

Anonymkode: 37ab3...65b

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er vulgært å ikke bruke bh, uavhengig av bh-størrelse. 

Skal sies at menn som går rundt med bar overkropp (som nevnt over) også er like vulgært.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig problemstilling, noen av oss trenger en bh for å kunne bevege oss fritt. 

Anonymkode: 96ace...a99

AnonymBruker
Skrevet

Synes det ser sjuskete ut uten BH. Litt som å gå ut uten å børste håret. 

Om det er vulgært? Tja, disse damene som går i minimalt med klær uten BH på, de har iallefall et oppmerksomhetsbehov. Å spille på kropp er jo litt vulgært. 

Anonymkode: f3b3b...e05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bruke bh uansett, for jeg har insulinpumpa mi festa i den. Har små pupper, så kunne godt tenkt meg å være bh foruten. 

Anonymkode: 378d8...b80

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sjeldent Bh da jeg syns det er ubehagelig. Men jeg bruker Bh i singlet, sommerkjoler og andre plagg som er avslørende. Jeg ser til stadighet unge kvinner uten Bh i gjennomsiktig singlet og syns det er utelukkende vulgært, påtrengende og lite estetisk. Jeg forstår ikke at noen ønsker å flashe hvordan de ser ut naken for sånn alle forbipasserende..

Anonymkode: 2f0be...020

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...