Gå til innhold

Wegovy bivirkninger?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal opp fra 0,25 til 0,5 imorgen. Merket du mer bivirkninger? 

Anonymkode: deee7...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skal opp fra 0,25 til 0,5 imorgen. Merket du mer bivirkninger? 

Anonymkode: deee7...aa9

Noen?

AnonymBruker
Skrevet

Har du bivirkninger på 0,25?

Jeg har merket lite generelt, men i begynnelsen var jeg veldig utmattet, og kunne bli unormalt sliten. 

Man må og bør kanskje ikke øke hvis man har virkning på 0,25, om nødvendig kan man også bruke lengre tid på å trappe opp. 

Anonymkode: 45a3e...999

AnonymBruker
Skrevet

Har du virkning er det ingen vits i å øke dose. Jeg har mindre/lite bivirkninger etter at jeg satte det i låret. Kan også anbefales å ta det rett før leggetid 

Anonymkode: b1cc5...09d

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har brukt Wegovy siden Oktober og har gått ned 29 kg. I begynnelsen hadde jeg litt bivirkninger de første dagene, var veldig trøtt og hadde litt hodepine. Dette har ikke vedvart ved økning av dose. Jeg fulgte ikke anbefalt økningsregime, så hvis du har god effekt ville jeg utsatt økning av dose «lengst mulig» 😊 De eneste bivirkningene jeg har nå er at jeg går litt sjeldnere på toalettet (men ikke slik at det gjør vondt), og at mensen bruker lengre tid på å komme igang, så jeg har verre pms ved at den varer lenger og mensen varer i 8-9 dager. Forresten, be om å få bruke klikk-metoden slik at det blir billigere for deg. Lykke til!

Anonymkode: 95c0c...564

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du bivirkninger på 0,25?

Jeg har merket lite generelt, men i begynnelsen var jeg veldig utmattet, og kunne bli unormalt sliten. 

Man må og bør kanskje ikke øke hvis man har virkning på 0,25, om nødvendig kan man også bruke lengre tid på å trappe opp. 

Anonymkode: 45a3e...999

Har hatt litt hard mage, men ellers ikke noe særlig faktisk! Ikke enda🫪🤣

AnonymBruker
Skrevet

Om du er redd for bivirkninger må du ikke øke rett på 0,5. Du kan klikke deg videre med mindre mengde og øke gradvis. 

Anonymkode: 14d58...a49

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei! Jeg har brukt Wegovy siden Oktober og har gått ned 29 kg. I begynnelsen hadde jeg litt bivirkninger de første dagene, var veldig trøtt og hadde litt hodepine. Dette har ikke vedvart ved økning av dose. Jeg fulgte ikke anbefalt økningsregime, så hvis du har god effekt ville jeg utsatt økning av dose «lengst mulig» 😊 De eneste bivirkningene jeg har nå er at jeg går litt sjeldnere på toalettet (men ikke slik at det gjør vondt), og at mensen bruker lengre tid på å komme igang, så jeg har verre pms ved at den varer lenger og mensen varer i 8-9 dager. Forresten, be om å få bruke klikk-metoden slik at det blir billigere for deg. Lykke til!

Anonymkode: 95c0c...564

Hei! Hvor lenge ble du på 0,25? Jeg kjenner at jeg på en måte er mer sulten dagen før jeg skal sette neste dose igjen, om det har noen betydning?❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om du er redd for bivirkninger må du ikke øke rett på 0,5. Du kan klikke deg videre med mindre mengde og øke gradvis. 

Anonymkode: 14d58...a49

Okei, får jeg har vært på 8 klikk, nå står det 16 klikk på den største sprøyta. Hva skal jeg klikke meg til imellom der? Ikke dumt!💪🏾

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket veldig lite forskjell på økningen fra 0.25 til 0.5, men ved neste økning fikk jeg en del bivirkninger. Det er nok veldig individuelt.

Anonymkode: e4dbb...db1

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nesten ingen forskjell. Er mer forskjell når/hvis du skal opp mot 1mg

Anonymkode: 4174d...b99

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg merket veldig lite forskjell på økningen fra 0.25 til 0.5, men ved neste økning fikk jeg en del bivirkninger. Det er nok veldig individuelt.

Anonymkode: e4dbb...db1

Okei! Shit, spennende😅alt blir sikkert bare enda mer psykisk at e får bivirkning

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, nesten ingen forskjell. Er mer forskjell når/hvis du skal opp mot 1mg

Anonymkode: 4174d...b99

Flott!😅👍🏽👍🏽

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, nesten ingen forskjell. Er mer forskjell når/hvis du skal opp mot 1mg

Anonymkode: 4174d...b99

For meg var det helt omvendt:p

Hadde masse bivirkninger fra 0,25 og opp til 1 mg... Da forsvant alt av bivirkninger nesten ☺️

Skrevet
Anonym21345 skrev (8 minutter siden):

Okei, får jeg har vært på 8 klikk, nå står det 16 klikk på den største sprøyta. Hva skal jeg klikke meg til imellom der? Ikke dumt!💪🏾

Det ligger klikkskjema på nett. 

AnonymBruker
Skrevet

hei jeg har gått på wegovy siden i fjor høst har vel gått ned ca 13-14 kg. jeg Prøvde å gå opp til neste høyeste men da ble jeg så dårlig og kvalm at jeg måtte gå ned igjen så er på den midt i.. det gikk ut over jobben at jeg måtte spy så mye. Så må være så forsiktig med hva jeg spiser for å unngå å bli kvalm. Opp til den nest høyeste har det gått greit så tenker jeg ikke skal øke noe mer. 

Men håper jeg kan gå ned litt til da men syns kg sitter godt fast da enda jeg trener ett par ganger i uka og. 

Anonymkode: 67efc...d44

Skrevet

Eg gjekk ned ca 25 kg på ca 3 mnd, ved kostforandring og sykling. Så er mulig uten hjelpemidler og, heller ingen bivirkninger

Skrevet
Soft mann skrev (1 minutt siden):

Eg gjekk ned ca 25 kg på ca 3 mnd, ved kostforandring og sykling. Så er mulig uten hjelpemidler og, heller ingen bivirkninger

Ja:/ har pcos skjønner du og insulinresistens. Var mye lettere før jeg ble gravid osv! Nå er det så vanskelig 

AnonymBruker
Skrevet

Helt sykt å anbefale å sette dose ut fra antall klikk når det står helt uttrykkelig i pakningsvedlegget at dose ikke skal fastsettes med å telle klikk. Skjønner ikke at det er lov å gi sånne råd om et reseptbelagt legemiddel.

Anonymkode: 7d6bc...996

  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym21345 skrev (4 minutter siden):

Ja:/ har pcos skjønner du og insulinresistens. Var mye lettere før jeg ble gravid osv! Nå er det så vanskelig 

Leve på keto diet en mnd, så er vel insulinresistens borte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...