Solstråle1 Skrevet onsdag kl. 20:36 #21 Skrevet onsdag kl. 20:36 Jeg hadde sagt det til betjeningen neste gang jeg handlet, men ikke giddet å gjøre noe mer enn det. Og dere som ikke tror at noen gjør slik, etter å ha jobbet i butikk selv er det ingenting som overrasker. Det verste var da jeg så en mann skru korken av munnskyll, ta seg en god slurk for så å sette flasken på plass igjen! Lekkert.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:38 #22 Skrevet onsdag kl. 20:38 Hadde ikke gjort noe, annet enn å skrive det på min egen tabbe kvote og lære meg å bruke øynene bedre neste gang jeg handler. Anonymkode: 2c9d6...642 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:41 #23 Skrevet onsdag kl. 20:41 Sorry, men jeg troe ingenting på at du ikke merker at den er åpen når du tar den ned fra hylla... Anonymkode: 34ae9...726
AnonymBruker Skrevet i går, 09:14 #24 Skrevet i går, 09:14 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette synes jeg høres så merkelig ut at jeg nesten ikke tror på det! Hvem åpner en boks med truseinnlegg og stjeler med seg noen?... Anonymkode: 30fa8...ade Alltid noen trådtvilere uansett emne Anonymkode: 9e8ff...dfb
Queen94 Skrevet 22 timer siden #25 Skrevet 22 timer siden (endret) fult mulig at folk stjeler. alt er jo kjempe dyrt for tiden Endret 22 timer siden av Queen94
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #26 Skrevet 22 timer siden Skjønner jo at det er krig i verden når dere velger å dømme folk for smått. Her starta jeg innlegget med å si jeg ønsker ikke noe drama men bare å høre hva andre hadde gjort i samme situasjon som meg. Jeg dør ikke av en pakke for 40kr, men hvis dette er oppdaget i truseinnlegg kan det skje i andre produkter også. Jeg kasta boksen i kurven, handlet melk, yoghurt, egg, is og potetgull. Merket at boksen var åpen når jeg skulle betale men tenkte den har sikkert blitt most eller noe av andre varer. Når jeg skulle plassere den i skapet merket jeg at boksen manglet en del, jeg har kjøpt disse truseinnleggene i 4-5 år og merket at det var en halv full boks. Men tenkte ikke mye over det siden den koster som sakt bare 40kr! hensikten med innlegget var jo at det kan være annen tyveri på butikken, kan fort være ungdommer som har det gøy Anonymkode: 99375...6db
Daria Skrevet 22 timer siden #27 Skrevet 22 timer siden Jeg hadde ikke giddet å styre noe med det. Det er et ubetydelig tap for meg, og neppe nytt for butikken at det skjer.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #28 Skrevet 22 timer siden Hadde tatt den med tilbake med kvittering og forklart. Ikke gjort noe mer sak ut av det ene som så. De som jobber i butikken vet at folk stjeler, så du trenger ikke fortelle dem det haha Anonymkode: 5cb10...9bc
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #29 Skrevet 22 timer siden Hårfarge til hjemmefargimg er også en typisk ting som blir stjelt. Tjuvraddene åpner boksen og tar ut det de vil ha, og setter boksen pent på plass igjen.... Når det gjelder truseinnlegg tror jeg at jeg ikke hadde giddet å gjøre noen ting. Kanskje jeg hadde reklamert hvis jeg likevel skulle på butikken ennå en gang samme dag. Anonymkode: f86d0...afb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå