Gå til innhold

Hva hadde du gjort?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare starte med å si at jeg ikke forventer noe drama av dette tema, ønsker bare å høre hva du som kjøper hadde gjort.

 

Handlet på Extra i går, når jeg kom hjem merket jeg at boksen med truseinnlegg var åpen og en del innlegg manglet. 
Jeg tenkte ikke mye over det og la den i skapet. 
Men i dag kom jeg på at hvor mange slike bind/innlegg stjeles daglig på denne butikken og hvis flere er som meg er det jo ikke greit. Igjen dette er en boks for 40kr, så ingen big deal, men stjeling er jo stjeling?

hadde du gått tilbake og klaget eller gitt beskjed til butikken? 

Anonymkode: 99375...6db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått tilbake med kvittering og boksen. Bedt om en ny og gjort dem obs på problemet de står i

Anonymkode: d0561...1cd

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde gått tilbake med kvittering og boksen. Bedt om en ny og gjort dem obs på problemet de står i

Anonymkode: d0561...1cd

Hadde gjort det samme. 

Anonymkode: 82fbd...94a

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde gått tilbake med kvittering og boksen. Bedt om en ny og gjort dem obs på problemet de står i

Anonymkode: d0561...1cd

Samme her.

Skrevet

Hadde nevnt det for de ansatte neste gang jeg var på butikken.

Anonymkode: 98ceb...8d7

  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde nevnt det for de ansatte neste gang jeg var på butikken.

Anonymkode: 98ceb...8d7

Vurderer å gjøre det samme, men redd de tenker jeg er rar fordi jeg snakker om en boks med truseinnlegg

Anonymkode: 99375...6db

  • Liker 1
Skrevet

Tenker du på en boks med daily pads? Hvordan er det mulig å ikke merke at boksen er åpen…

Anonymkode: 472c1...c31

  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vurderer å gjøre det samme, men redd de tenker jeg er rar fordi jeg snakker om en boks med truseinnlegg

Anonymkode: 99375...6db

Ta med boksen når du tar det opp, og få en ny. Ingen vil da ha en boks med truseinnlegg som andre har hatt nevene ned i.
 

Anonymkode: d0561...1cd

Skrevet

Jeg hadde returnert den. Har gjort det med andre varee tidligere. Brun avokado og salat med snegle i bl.a. Ikke noe store greier, men man har jo rett på pengene tilbake uansett så hvorfor ikke?

Har selv jobbet i butikk og det er alltids klager og returer. Det er en del av jobben. 

Anonymkode: f8fcb...8cf

Skrevet

Dette synes jeg høres så merkelig ut at jeg nesten ikke tror på det! Hvem åpner en boks med truseinnlegg og stjeler med seg noen?...

Anonymkode: 30fa8...ade

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tenker du på en boks med daily pads? Hvordan er det mulig å ikke merke at boksen er åpen…

Anonymkode: 472c1...c31

Jeg kasta den i kurven, handlet flere ting og løp hjem. Når jeg betalte så jeg boksen var ødelagt men tenkte det er sikkert pga flere varer over den. Men når jeg kom hjem så jeg noen av innleggene manglet

Anonymkode: 99375...6db

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette synes jeg høres så merkelig ut at jeg nesten ikke tror på det! Hvem åpner en boks med truseinnlegg og stjeler med seg noen?...

Anonymkode: 30fa8...ade

Det høres jo merkelig ut, derfor jeg starter med å si jeg ikke ønsker noe drama om det. Men ønsker å høre hva andre hadde gjort. 

Anonymkode: 99375...6db

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette synes jeg høres så merkelig ut at jeg nesten ikke tror på det! Hvem åpner en boks med truseinnlegg og stjeler med seg noen?...

Anonymkode: 30fa8...ade

Jeg har opplevd det med suketter og  jordbær f.eks. Folk stjeler. Til og med profilerte folk gjør det, solbriller feks...

Anonymkode: d0561...1cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har opplevd det med suketter og  jordbær f.eks. Folk stjeler. Til og med profilerte folk gjør det, solbriller feks...

Anonymkode: d0561...1cd

Jordbær ja, men daily pads som ikke er innpakket? Tviler. 

Anonymkode: 472c1...c31

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg kasta den i kurven, handlet flere ting og løp hjem. Når jeg betalte så jeg boksen var ødelagt men tenkte det er sikkert pga flere varer over den. Men når jeg kom hjem så jeg noen av innleggene manglet

Anonymkode: 99375...6db

Hvordan kom du på å telle hvor mange som var i esken?

Anonymkode: 3f664...5bd

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvordan kom du på å telle hvor mange som var i esken?

Anonymkode: 3f664...5bd

Telte ikke, når jeg så i den var den halvfull. 

Anonymkode: 99375...6db

Skrevet

Hadde neppe gjort noe annet enn å kanskje sjekke boksen bedre neste gang jeg skulle kjøpe. Om det viste seg å være ett gjentagende problem så hadde jeg nok varslet fra. Men om dette er butikken du bruker å handle på og dette er første gang så er det vell ikke nødvendigvis logisk å dra slutning om at dette er ett gjentagende problem. Det kan jo være bare en produksjonsfeil også. 

Selvsagt ingenting galt med å bytte produktet heller, men jeg personlig hadde nok ikke orket styre med det om det var snakk om små beløp og en engangshendelse.

  • Liker 2
Skrevet

Jeg har kjøpt en pakke med Veet voks-strips som var helt tom på HM en gang. Gikk tilbake og fikk ny. Det var ikke nytt eller overraskende for hun som jobbet der. 

Anonymkode: 0ddfd...878

Skrevet

Hadde ikke gjort noen gedigent show ut av det,bare nevnt det til den jeg "kjenner" best i butikken. 

Husker en gang jeg kjøpte ormekur til pus for noen hundrelapper(+resept) der brettet var tomt for tabletter. "Klagde",men fikk ikke ny vederlagsfritt på apoteket allikevel.  Bruker fortsatt det samme apoteket,åpner eskene og sjekker i kassa før jeg går bare for å markere og gni inn det som skjedde i oktober 2014.

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Telte ikke, når jeg så i den var den halvfull. 

Anonymkode: 99375...6db

Tuss. 

Du teller og legger dem på rekke og rad for hver eneste eske🙂

Anonymkode: d0b5f...61f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...