AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:27 #21 Skrevet torsdag kl. 07:27 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde samme problem og har unngått å bade i stillestående vann. Noen år etter jeg var blitt voksen ble det oppdaget parasitter I stillestående vann nær meg. Alle som lo av meg da jeg takket nei til å bade der, lo ikke etterpå for å si det sånn. Det er lov til å høre på sunn fornuft selv om man har OCD. Problemet er gjerne at en ikke hører på de gode grunnene som fins fordi en er så opptatt med å sloss mot ordren sin. Du må finne balansen, ikke bare en kur. Anonymkode: d9201...440 De andre har da badet helt fint i mange år, hatt det gøy og nytt livet. Du har gått glipp av dette, men til gjengjeld fikk du rett en gang hvor det ble oppdaget parasitter. Hva skjedde med de som badet i parasittvannet? De fikk kanskje svømmekløe, noe som er ganske ubehagelig med ufarlig og går over av seg selv? Poenget mitt er at dette er et regnskap hvor du går kraftig i minus. Man ofrer relativt mye for å unngå noe som i utgangspunktet ikke er farlig. Anonymkode: 0e5b1...266 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:04 #22 Skrevet torsdag kl. 09:04 blåbærpai skrev (3 timer siden): Ikke alle innsjøer er mudrete da.. vet om et fjellvann som er krystallklart og lyseblått. Jeg vet om et mudrete. 1-1. Anonymkode: 37f3c...6f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå