AnonymBruker Skrevet i går, 07:00 #1 Skrevet i går, 07:00 Hvile symptomer fikk dere i tidlig perimenopause, med fortsatt syklus intakt? Ulike typer symmtomer gjennom syklusen? Anonymkode: 71235...9e2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:11 #2 Skrevet i går, 07:11 Ingen. Var ikke før mensen ble ustabil jeg begynte å svette litt mer, og 2 år etter det kom krystallsyken med mensen. Aldri hatt symptomer foruten ved mensen, den har alltid hatt 2 dager med kraftig blødning og mye smerter. Det er akkurat samme nå, den kommer bare sjeldnere. Anonymkode: f0029...46c
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Bla. mer og mer svetting på natt, angst og bekymring, humørsvingninger, nedsatt libido, tørt i hals og øyne. Anonymkode: 52709...929
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Økende smerter uken før mens, og mensen gikk til slutt over til kun å være spotting av brunt blod. Hetetokter. Nattsvette (særlig uken før mens og under menstruasjon). Mer angst. Hjernetåke. Tørre øyne. Siste året: økende hetetokter, nattsvette, veldig tørr hud, klør inni øregangene, mer humørsvingninger før mens (blir veldig lei meg). Startet da jeg var 37 og kom gradvis og ble stadig økende. Er snart 42 og har akkurat startet på HRT. Veldig sliten av å ikke kunne sove godt 2 uker hver mnd Anonymkode: d6412...4f6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg er 48 og syklusen har vært ustabil i et års tid. Men merker absolutt ingen andre symptomer. Har egentlig aldri hatt noe symptomer som henger sammen med syklus, ikke noe humørsvinginger eller smerter. Har aldri kunnet gjette hvor jeg er i syklus uten å se på kalenderen. Har vært heldig, krysser fingrene for at det fortsetter slik. Anonymkode: 4893f...52f
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #6 Skrevet 59 minutter siden 48 år. Det startet med hetetokter på natt og uregelmessig mens for 4-5 år siden. Ellers har jeg opplevd tørre øyne, nedsatt libido og senket stemningsleie.Følt meg mye sliten og hatt masse cravings på usunn mat, hvilket jeg ikke har hatt like mye av før. Startet i fjor med Sequidot plaster og da ble alle symptomene borte ganske raskt. Men nå er det leveringsproblemer på denne og jeg har nå gått 2 uker uten. Har begynt å sove dårligere igjen men ikke merket hetetokter enda. Anonymkode: a0288...b25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå