Gå til innhold

Hotell i Holmenkollen?


Fremhevede innlegg

Skrevet

For en langweekend ville jeg lagt til litt ekstra så jeg kunne bodd i sentrum altså. Det er bare nitrist å bo oppe i åsen der, langt fra liv og røre, når det er Oslo dere skal se. Dere sparer både tid og reiseutgifter. 

Og som en over her sa, så stenges banen i 7 mnd eller noe, tror jeg jeg leste i dag. Men vet ikke helt når det gjelder fra. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

For en langweekend ville jeg lagt til litt ekstra så jeg kunne bodd i sentrum altså. Det er bare nitrist å bo oppe i åsen der, langt fra liv og røre, når det er Oslo dere skal se. Dere sparer både tid og reiseutgifter. 

Og som en over her sa, så stenges banen i 7 mnd eller noe, tror jeg jeg leste i dag. Men vet ikke helt når det gjelder fra. 

Reiseutgifter? Man har vel gjerne 72-timers på Ruter når man er der uansett?

Anonymkode: f4b84...043

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Reiseutgifter? Man har vel gjerne 72-timers på Ruter når man er der uansett?

Anonymkode: f4b84...043

Ja, kanskje det, men tiden som går med til reise er veldig kjedelig for tre dagers tur. Bor de sentralt kan de jo bare stikke ut og gjøre noe. 

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

Men fremdeles ikke i Oslo. 
 

Det er klart det er kortere til Gøteborg enn til Tromsø, men du kan ikke kalle det en Oslotur selv om du velger hotellet i Gøteborg. 

Anonymkode: f4b84...043

Å bo på hotell i Lillestrøm men oppholde seg Oslo Sentrum er vel Oslo tur? 

Også sammenligning du kommer med passer ikke i det heletatt 

Anonymkode: 39647...154

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2026 den 6.44):

Har -aldri- 🙈 vært i Oslo før. Jeg og mannen har nå fått en pengegave fra svigermor for å dra til Oslo en langhelg i sommer. Men det koster jo en formue å bo i sentrum! Jeg ser det er ganske billig å bo i Holmenkollen. Men hvor lang tid tar det med buss ellee trikkebanen fra dit og til sentrum? 

Anonymkode: dd377...787

Vi bor ofte på Holmenkollen Park Hotell når vi er i Oslo, rett og slett fordi vi kommer med bil, og det er greit med parkering der. Vi synes det er veldig koselig, og t-baneturen ned til byen er helt grei. Egentlig en fin tur, men den tar jo fort ca 30 min, så man orker jo ikke å dra fram og tilbake så mange ganger i løpet av en dag. 

Anonymkode: 06b4f...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...