visp Skrevet tirsdag kl. 19:05 #21 Skrevet tirsdag kl. 19:05 For en langweekend ville jeg lagt til litt ekstra så jeg kunne bodd i sentrum altså. Det er bare nitrist å bo oppe i åsen der, langt fra liv og røre, når det er Oslo dere skal se. Dere sparer både tid og reiseutgifter. Og som en over her sa, så stenges banen i 7 mnd eller noe, tror jeg jeg leste i dag. Men vet ikke helt når det gjelder fra.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:07 #22 Skrevet tirsdag kl. 19:07 visp skrev (Akkurat nå): For en langweekend ville jeg lagt til litt ekstra så jeg kunne bodd i sentrum altså. Det er bare nitrist å bo oppe i åsen der, langt fra liv og røre, når det er Oslo dere skal se. Dere sparer både tid og reiseutgifter. Og som en over her sa, så stenges banen i 7 mnd eller noe, tror jeg jeg leste i dag. Men vet ikke helt når det gjelder fra. Reiseutgifter? Man har vel gjerne 72-timers på Ruter når man er der uansett? Anonymkode: f4b84...043
visp Skrevet tirsdag kl. 19:09 #23 Skrevet tirsdag kl. 19:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Reiseutgifter? Man har vel gjerne 72-timers på Ruter når man er der uansett? Anonymkode: f4b84...043 Ja, kanskje det, men tiden som går med til reise er veldig kjedelig for tre dagers tur. Bor de sentralt kan de jo bare stikke ut og gjøre noe. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:30 #24 Skrevet tirsdag kl. 21:30 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men fremdeles ikke i Oslo. Det er klart det er kortere til Gøteborg enn til Tromsø, men du kan ikke kalle det en Oslotur selv om du velger hotellet i Gøteborg. Anonymkode: f4b84...043 Å bo på hotell i Lillestrøm men oppholde seg Oslo Sentrum er vel Oslo tur? Også sammenligning du kommer med passer ikke i det heletatt Anonymkode: 39647...154
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #25 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.6.2026 den 6.44): Har -aldri- 🙈 vært i Oslo før. Jeg og mannen har nå fått en pengegave fra svigermor for å dra til Oslo en langhelg i sommer. Men det koster jo en formue å bo i sentrum! Jeg ser det er ganske billig å bo i Holmenkollen. Men hvor lang tid tar det med buss ellee trikkebanen fra dit og til sentrum? Anonymkode: dd377...787 Vi bor ofte på Holmenkollen Park Hotell når vi er i Oslo, rett og slett fordi vi kommer med bil, og det er greit med parkering der. Vi synes det er veldig koselig, og t-baneturen ned til byen er helt grei. Egentlig en fin tur, men den tar jo fort ca 30 min, så man orker jo ikke å dra fram og tilbake så mange ganger i løpet av en dag. Anonymkode: 06b4f...a79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå