Filifjonkamor Skrevet 27. juni #21 Skrevet 27. juni Sjekk ut om noen av sentrene tilbyr 1-2 gratis PT timer for det er gull verdt når man er helt ny 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #23 Skrevet 27. juni Gruppetimer for å "lære" å trene, og deretter investere i et par PT-timer når du er litt varmere i trøya. Cardio på mølle kan du gjøre uten opplæring også. Evt ellipsemaskin/sykkel. Mye man lærte i gym er også fint å begynne med. Sit ups, knebøy, planke og armhevinger. YT har også en del fine hjemmetreningsvideoer. Anonymkode: d40e2...c9b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #24 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Gruppetimer for å "lære" å trene, og deretter investere i et par PT-timer når du er litt varmere i trøya. Cardio på mølle kan du gjøre uten opplæring også. Evt ellipsemaskin/sykkel. Mye man lærte i gym er også fint å begynne med. Sit ups, knebøy, planke og armhevinger. YT har også en del fine hjemmetreningsvideoer. Anonymkode: d40e2...c9b Finnes det gruppetimer for å lære å trene? 😍 Anonymkode: ced5f...12e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #25 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 27.6.2026 den 11.40): Finnes det sentre der ute som dekker alt? 💖Tusen takk for svar til alle💖 Anonymkode: ced5f...12e AnonymBruker skrev (På 23.6.2026 den 7.56): Hvorfor er det så dyrt å trene? Anonymkode: ced5f...12e Jo mer tilbud du vil ha på senter, jo dyrere må du regne med det blir. Feel24 er billigst, men har ikke gruppetimer på alle senter. Mova har flere senter som har mange tilbud, men er dyrere. Sats har mange tilbud på de fleste senter, og er vel noe av det dyreste. For meg blir Mova 200kr dyrere pr mnd enn Feel24 om jeg vil ha tilgang på flere senter. I tillegg vil Mova bli 8-9 km omvei igjennom tett trafikk, mens Feel24 ligger på vei til/fra jobb. Sats blir 400kr dyrere pr mnd, og mitt nærmeste sats senter har ikke gratis parkering. Anonymkode: 7a971...695
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå