AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Har aldri trent før, jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal starte å trene, jeg tror selvtilliten på det området er på null. Jeg kunne i hvertfall trengt ett studio, men vet ikke hvordan apparater virker en gang. Anonymkode: ced5f...12e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Meld deg inn ved å møte opp der, samtidig booker du 2-3 timer med pt. Feil bruk = skader Anonymkode: 6e307...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Meld deg inn ved å møte opp der, samtidig booker du 2-3 timer med pt. Feil bruk = skader Anonymkode: 6e307...fc0 Pt første gangen altså? Anonymkode: ced5f...12e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg meldte meg inn i et senter med mange forskjellige tilbud. Inkludert gruppetimer. Da får man litt mer hjelp i starten. Og så kjøpte jeg en pt-pakke med 10 timer personlig trener. Det var veldig verdt det. Jeg fikk rask fremgang og motivasjonshjelp. Da jeg starta min første time likte jeg ikke trene og hata å bli svett. Med pt fikk jeg snudd den tankegangen Anonymkode: 3652e...338 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg kjøpte gruppetimer. Hvis jeg ville trene solo ville jeg kjøpt noen pt timer og fått de til å lære meg noen apparater. Anonymkode: 87633...672 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Anbefaler enten gruppetimer eller pt-timer. Anonymkode: f11f4...e9c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Pt + styrkeapparater først og fremst så kan du evt ta en gruppetime i ny og ne for variasjon ta pt timer, så får du struktur, kontinuitet og kunnskap om treningen også Anonymkode: b599c...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #9 Skrevet 42 minutter siden Hvorfor er det så dyrt å trene? Anonymkode: ced5f...12e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå