AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #21 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): De som sier at fluepapir er tortur og pining, av FLUER (!!), nyyyyt flueinvasjonen! Det er alt jeg har å si til dere 🤣 Herregud, så tragisk. Anonymkode: 0b933...378 Klarer å ha insektsnett over vinduer og dører. Bor på landet med sauer som nærmeste nabo. Fluer har også liv og innstinkt. Alt liv man skal ta bør man gjøre på den mest humane måten. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var dagens! Fluepapir på sann rull som henger ned fra taket er fantastisk mot husfluer. Anonymkode: ceb32...bed At du ikke forstår at fluer er levende vesner sier mye om deg. Man viser hvem man er når man ikke klarer å vøre human når man dreper. Anonymkode: 801e8...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #22 Skrevet 11 timer siden Dere som er mot "tortur", men anbefaler katt?? Aner dere hvordan kattene behandler byttene sine? Snakk om firebeinte sadister! Jeg er stort sett ganske sensitiv når det kommer til dyremishandling men når det gjelder akkurat FLUER er tålmodigheten min så tynnslitt at jeg kunne virkelig ikke brydd med mindre. Det er kjempevanskelig å smekke dem hos meg på grunn av mye planter i vinduskarmene, så jeg kan høre på den samme flua surre i timevis og dagevis. Jeg blir helt gæærn av det. Limfeller er gull!! Anonymkode: a2ad5...7f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå