Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan løser dere som fjerner hårene i nesen problemet? 
 

har dere noen produkter å anbefale? Syns det er pinlig å eie en nesehårtrimmer… men det er vel det som må til? Hvilken er pen og god? 

Anonymkode: 05e77...c16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går det ikke an å bruke en liten neglesaks? Har hørt at man må for all del ikke trekke ut hårene inne i nesen.

Selv merker jeg mest til problemet om vinteren. Skal ikke gå inn på hvorfor :engel:

Anonymkode: 6ccfc...7f4

AnonymBruker
Skrevet

Nesehårstrimmer bruker jeg til øyenbryna når jeg ikke gidder å nappe.

Nesehårene er så små at de får være. Er allergisk, så regner med de er der for en grunn

 

Anonymkode: b7e44...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...