AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Hvordan løser dere som fjerner hårene i nesen problemet? har dere noen produkter å anbefale? Syns det er pinlig å eie en nesehårtrimmer… men det er vel det som må til? Hvilken er pen og god? Anonymkode: 05e77...c16
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Går det ikke an å bruke en liten neglesaks? Har hørt at man må for all del ikke trekke ut hårene inne i nesen. Selv merker jeg mest til problemet om vinteren. Skal ikke gå inn på hvorfor Anonymkode: 6ccfc...7f4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Nesehårstrimmer bruker jeg til øyenbryna når jeg ikke gidder å nappe. Nesehårene er så små at de får være. Er allergisk, så regner med de er der for en grunn Anonymkode: b7e44...7f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå