AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden For 5 dager siden hadde jeg en drøm hvor jeg, vår datter og barnefar (min eks) lå å sov i sengen. Jeg hører ungdommer som roper «GUD ØDELEGGER HUSET» flere ganger på rad. Jeg ber barnefar se ut av vinduet at huset ikke står i brann. Når han ser ut av vinduet kommer en rød laser rett på meg så sier han «pass deg». Så bråvåkner jeg. Det første jeg tenkte var : Guds hus. Neste dag når vi skal legge oss så sier min datter på snart 3 år. «I dag gikk brannalarmen mamma». Jeg spør henne hvor den gikk og hun sier barnehagen. Jeg spør om hun ble redd og hun sier ja og at hun ville gjemme seg. Jeg forteller henne da at hun aldri må gjemme seg men at hun må gå ut døra hvis man hører brann alarmen. Jeg forteller også at jeg kommer å finner/henter henne så går vi ut sammen av døren. (De har hatt brannøvelse før i bhg) nå 5 dager etterpå den rare drømmen står meg og datteren min på rommet hennes for å finne klær. Så sier hun å ser på meg «mamma?» så sier jeg «ja?» så sier hun… «inatt brant det på rommet mitt» så spør jeg hva mener du? …så sier hun igjen «ja det brant på rommet mitt inatt mamma». Så sier jeg … «nei…nå tuller du…men kanskje du drømte det?» så sier hun «ja mamma, jeg drømte at det brant men jeg slokka den». er dette et varsel på noe i nær fremtid? Syns det er ekkelt. Jeg har noen ganger fått varsler/klarsyn i drømmer før, men ikke slike alvorlige ting. Kanskje jeg bare overreagerer? Hun har ikke vært opptatt av brann før, og syns det var så tilfeldig rett etter min drøm? Anonymkode: 88562...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Hvis noen vil noe skal være ett varsel så kan det bli det Ellers nei. Har angst og drømmer vonde drømmer ofte, de skjer ikke. Anonymkode: 3ee59...cae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå