Gå til innhold

Tomhet etter terapi. Vanlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært alvorlig psyk. Heldigvis gikk det bra og det har vært en laaaang vei ditt jeg er nå. Jeg er i 30 åra, og hele livet har egentlig vært kaotisk og har slitt mye. Så viste det seg etter hvert at jeg er autist og har adhd, slik som veldig mange i familien. Men nå har vi avsluttet terapi og veiledning. Som har vært konstant jevnlig i 4 år. En ting er at jeg flytter, og en annen ting er at jeg er klar. Eneste er at jeg bare skal få liten oppfølging midt i overgangen av en annen person. 

Det føles så rart å gi slipp på hun som har fulgt meg opp disse 4 årene. Det føles også veldig deilig, befriende, men også tungt og sårbart. Det kommer bølger der jeg gråter litt, og synes det er sårt. Selvom jeg vet jeg er klar til å gi slipp på den oppfølgingen jeg har fått. Det føles bare rart å gråte for at jeg gir slipp på terapeuten min. Men så lurer jeg på, er dette vanlig?

Anonymkode: 447c2...bfc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: f6e95...4cb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Min ble jo en stor del av livet ett par år.

Den dama reddet meg, bærer enormt mye takkbemlighet for det.

Savner samtalene våre nå 2 år etter også. 

Anonymkode: 949fc...d08

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt! Jeg gikk til min psykolog i 5 1/2år, og det tok en gooood stund før jeg kom ut av den tomhetsbobla. 

Anonymkode: bee58...90e

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg sørget lenge da min psykolog gjennom tre år sluttet - han hadde vært en viktig støtte i en tung periode og var en person jeg satte stor pris på. Man blir jo knyttet til dem selv om det er en profesjonell relasjon. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt 😊

Anonymkode: 1b748...8b4

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...