Gå til innhold

sovetabletter

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet
nei jeg tror ikke hun vet hva hun gjør.hun er trossalt under oppsyn av barnevernet

Du kan gjøre henne oppmerksom på at det faktisk ikke er lov å gi medisiner til andre enn den personen de er skrevet ut til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Min teori er:

Hun har blitt tipset om denne siden av noen som er her inne.

Og for å ikke avsløre seg, så har det blitt skrevet innlegg som vi reagerer på.

Kan det være en teori?

Denne teorien gjelder fortsatt!

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan tar foreldrene dine dette?

Er hun i lag med barnefaren eller har hun ny mann eller er hun alene?

Jeg tenker da litt på, dersom hun ikke er i lag med barnefaren. Vet han da om dette? Han bør jo få vite det, synes jeg.

Dette kom jeg til å tenke på også.

Gjest jeanette
Skrevet
Dette kom jeg til å tenke på også.

foreldrene mine har kontaktet helsesøster og tatt en prat med min søster og samboeren hennes og gjør det de kan for å stoppe dette.hun er ikke sammen med barnefaren lenger og han har ikke ønske om å vite av barnet sitt så liten vits å fortelle noe til han.min søster har ny samboer og han vet om det men holder med min søster.de har også vært i kontakt med barnevernet tidligere i forbindelse med deres felles datter som ble født multihandikkappet ike ble godt nok tatt vare på av de

Gjest Gjest
Skrevet
foreldrene mine har kontaktet helsesøster og tatt en prat med min søster og samboeren hennes og gjør det de kan for å stoppe dette.hun er ikke sammen med barnefaren lenger og han har ikke ønske om å vite av barnet sitt så liten vits å fortelle noe til han.min søster har ny samboer og han vet om det men holder med min søster.de har også vært i kontakt med barnevernet tidligere i forbindelse med deres felles datter som ble født multihandikkappet ike ble godt nok tatt vare på av de

Hei Jeanette!

Så lenge har ikke vil vite av datteren sin, så er jeg enig med deg at han ikke trenger å vite det.

Når du skrev at moren din var utsatt for ei ulykke for en tid tilbake og nå opplever dette. Da må jeg virkelig si jeg fikk medfølelse for din mor.

Ikke nok med at hun har mistet et barnebarn. Men hun har vært utsatt for en bilulykke og nesten mistet stemmen. Så har datteren mistet barnet hun bar på og nå doper en annen datter ned sin datter.

Livet kan være hardt for mange.

Gjest jeanette
Skrevet

det er greit.jeg har nå snakket med min søster og sagt hva jeg mener om det men det var til ingen nytte.eneste jeg fikk til svar var at jeg ikke skulle blande meg og at det var de som avgjorde hva de gjorde med datteren sin

Gjest Little me
Skrevet

Det må legges inn en bekymringsmelding til barnevernet slik at dette barnet kan bli tatt vare på en forsvarlig måte.

Gjest Gjest
Skrevet
Det må legges inn en bekymringsmelding til barnevernet slik at dette barnet kan bli tatt vare på en forsvarlig måte.

Tror det er viktig at du gjør ganske fort.

Gjest Gjest
Skrevet
hei jeg har en søster som for 4 uker siden begynte gi sovemedisiner til sin 6 år gamle datter.virke som hun blir nesten dopet ned av de.hva bør gjøres?

Hvordan vet du dette?

Har du sett det selv eller har du hørte?

Bor du slik at du kan stikke innom regelmessig å se etter henne?

Skrevet

Ta det opp med barnevernet, og det så snart som mulig.

Skrevet
Men du kan vel svare på hvorfor du skriver så mange rare innlegg?

Det gjør at vi ikke stoler på deg.

Det er ikke lett å få tilbake tilliten fra oss.

Hvorfor er du her i det hele tatt????? :klø:

Skjærp deg, dersom du alltid skal rakke ned så la vær å svare.

Det er mulig du har rett i at mye ikke henger på greip, men må du til stadighet ta det opp. Hold deg til saken da.

Skrevet
Jeg ser hun har vært innlogget i ettermiddag, men ikke skrevet noen innlegg. Hun har nok ikke noe å si til sitt forsvar, så lenge vi er flere som er usikre på hennes innlegg.

:roll:

det jeg har sagt tidligere er at søster mi mistet en datter for tre år siden og ikke jeg og jeg ble gravid for noen mnd sided der legen først sa jeg hadde hatt en spontanabort pga de ikke så noe fostersekk i livmoren men da jeg fortsatt en uke senere hadde sterke magesmerter ble jeg undersøkt på nytt hvor de fant ut at embryoet lå utenfor livmoren derfor ble det litt tull

hei jeg har en søster som for 4 uker siden begynte gi sovemedisiner til sin 6 år gamle datter.virke som hun blir nesten dopet ned av de.hva bør gjøres?

Ta fra henne medisinene og kontakt barnevernet.

Gjest Gjest
Skrevet
Hun må ha lånt nicket ditt mange ganger, hvis innleggene skal stemme overens.

Veldig vanskelig for oss å vite hva som er dine nick og hva som er din venninners nick.

Her mente jeg: Det er vanskelig å vite hva som er dine innlegg og hva er din venninners innlegg. Så lenge dere bruker samme nicket.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner (igjen).

Hold dere til saken.

Lea (moderator)

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Uansett hvem eller hva (hvor for den saks skyld) kan du jo ikke bare stå å se på dette!

Jeg antar at dersom du har så mye kontakt med din søster og hennes tilstand, bør du vel ringe barnevernet? Enig med gjest, ta fra henne pillene å ring barnevernet!

Er det egentlig noe å lure på?

Endret av Miloine
Gjest jeanette
Skrevet
Hvordan vet du dette?

Har du sett det selv eller har du hørte?

Bor du slik at du kan stikke innom regelmessig å se etter henne?

har sett det pluss at de har fortalt det.bor 10 mil unna så litt vanskelig å stikke innom

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

For jentas skyld er du bare nødt til å melde fra til barnevernet om dette. Det finnes ikke noe alternativ, gjør det, vær så snill!

Du kan ikke stå og se på at de ødelegger henne, da er du medskyldig i mine øyne.

Endret av Bodillen
Gjest Piper
Skrevet

Melder du ikke fra til barnevernet om dette, så er du ansvarlig for hva som eventuelt måtte hende med denne jenten. Man har ikke lov til å ikke bry seg om slike saker, for det er tross alt et lite barn det er snakk om.

Gjest Gjest
Skrevet

Dere som moderer, det må da gå an å tenke litt.

Folk flest reagerer hvis et bestemmt nick kommer med den ene historien mer fantasifull enn den andre.

Da vil det bli spekulasjoner. Men så fort er dere der med viskelæret.

Hva med litt takhøyde her inne?

Skynd dere å slett innlegget mitt nå, og si atter en gang at tråden er ryddet. Men der har i alle fall fått lest det jeg skrev.

(Gidder ikke å starte ny tråd på Ris og Ris. )

Gjest jeanette
Skrevet
Dere som moderer, det må da gå an å tenke litt.

Folk flest reagerer hvis et bestemmt nick kommer med den ene historien mer fantasifull enn den andre.

Da vil det bli spekulasjoner. Men så fort er dere der med viskelæret.

Hva med litt takhøyde her inne?

Skynd dere å slett innlegget mitt nå, og si atter en gang at tråden er ryddet. Men der har i alle fall fått lest det jeg skrev.

(Gidder ikke å starte ny tråd på Ris og Ris. )

unnskyld meg men nå er ikke det jeg har skrevet fantasi da og det dere gjør er at dere rett og slett mobber meg verbalt

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...