ashera Skrevet 25. april 2006 #21 Skrevet 25. april 2006 (endret) Hei Jeanette - jeg håper dette er bare tull og ikke noe som faktisk foregår. Hvis det faktisk er sant er det klart du bør gripe inn, ikke bare som varsler, men også med hjelp og støtte og avlastning. Grunnen til at jeg er litt mistenksom er at du har skrevet så mye rart her før, først har du mistet et barn for fire år siden, så for to måneder siden, så har søsteren din mistet et barn med samme historie og alder som ditt, så har du abortert, så skriver du senere at du er gravid utenfor livmoren og at dette er din første graviditet. Det er fryktelig trist og leit å oppleve slikt – og hvis noe av dette har skjedd deg, så håper jeg du har noen rundt deg som kan støtte deg. Enten har du en veldig god grunn til å legge ut så mange ting som ikke rimer, kanskje du ikke vil bli gjenkjent IRL eller hva vet jeg. Eller så har du andre motiver som du kan hende bør tenke over. Endret 25. april 2006 av hera
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. april 2006 #22 Skrevet 25. april 2006 Hei Jeanette - jeg håper dette er bare tull og ikke noe som faktisk foregår. Hvis det faktisk er sant er det klart du bør gripe inn, ikke bare som varsler, men også med hjelp og støtte og avlastning. Grunnen til at jeg er litt mistenksom er at du har skrevet så mye rart her før, først har du mistet et barn for fire år siden, så for to måneder siden, så har søsteren din mistet et barn med samme historie og alder som ditt, så har du abortert, så skriver du senere at du er gravid utenfor livmoren og at dette er din første graviditet. Det er fryktelig trist og leit å oppleve slikt – og hvis noe av dette har skjedd deg, så håper jeg du har noen rundt deg som kan støtte deg. Enten har du en veldig god grunn til å legge ut så mange ting som ikke rimer, kanskje du ikke vil bli gjenkjent IRL eller hva vet jeg. Eller så har du andre motiver som du kan hende bør tenke over. ← Jeg tenkte akkuratt det samme som deg da jeg leste innlegget hennes. Jeg har lest alle innleggene og det går surr hos meg i allefall.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #23 Skrevet 26. april 2006 Jeg synes det er rart at moderatorene ikke har reagert på innleggene hennes. Hadde de lest igjennom innleggene, så hadde de forstått hva vi mener. Det har blitt påpeket før.
Gjest jeanette Skrevet 27. april 2006 #24 Skrevet 27. april 2006 hvis dere har lest alle innleggene mine så har jeg forklart hva som har skjedd. og det er tilfelle det med at hun gir henne disse tablettene..jeg har nå vært i kontakt med legen jenta bruker pluss barnehagen hun går i og de har jenta under oppsyn.
Gjest jeanette Skrevet 27. april 2006 #25 Skrevet 27. april 2006 Hei Jeanette - jeg håper dette er bare tull og ikke noe som faktisk foregår. Hvis det faktisk er sant er det klart du bør gripe inn, ikke bare som varsler, men også med hjelp og støtte og avlastning. Grunnen til at jeg er litt mistenksom er at du har skrevet så mye rart her før, først har du mistet et barn for fire år siden, så for to måneder siden, så har søsteren din mistet et barn med samme historie og alder som ditt, så har du abortert, så skriver du senere at du er gravid utenfor livmoren og at dette er din første graviditet. Det er fryktelig trist og leit å oppleve slikt – og hvis noe av dette har skjedd deg, så håper jeg du har noen rundt deg som kan støtte deg. Enten har du en veldig god grunn til å legge ut så mange ting som ikke rimer, kanskje du ikke vil bli gjenkjent IRL eller hva vet jeg. Eller så har du andre motiver som du kan hende bør tenke over. ← det jeg har sagt tidligere er at søster mi mistet en datter for tre år siden og ikke jeg og jeg ble gravid for noen mnd sided der legen først sa jeg hadde hatt en spontanabort pga de ikke så noe fostersekk i livmoren men da jeg fortsatt en uke senere hadde sterke magesmerter ble jeg undersøkt på nytt hvor de fant ut at embryoet lå utenfor livmoren derfor ble det litt tull
Gjest Lea Skrevet 27. april 2006 #26 Skrevet 27. april 2006 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Lea (moderator)
Lemming Skrevet 27. april 2006 #27 Skrevet 27. april 2006 Dette er helt klart ikke bra!! Fint at du sa ifra til legen og barnehagen. Jeg ville sagt i fra til søsteren min og barnevernet også, men det får bli opp til deg. Håper det ordner seg! Kjenner faktisk til en lignende historie.. En jeg vet om ga babyen sin flytende Panodil da h*n var syk, og oppdaget at babyen sov mye bedre av det. Så hun bare fortsatte å gi babyen dette hver kveld ganske lenge, siden babyen sov bedre av det!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #28 Skrevet 27. april 2006 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Lea (moderator) ← Hvorfor kan ikke du som moderator lese alle innleggene hennes slik at du forstår hva vi snakker om. Da er det ikke mye spekulasjoner igjen.
Gjest Bodillen Skrevet 27. april 2006 #29 Skrevet 27. april 2006 Hvorfor kan ikke du som moderator lese alle innleggene hennes slik at du forstår hva vi snakker om. Da er det ikke mye spekulasjoner igjen. ← Enig med deg... Ser innlegget mitt er rydet bort også. Skjønner ikke helt hvorfor - jeg hadde bare kopiert inn endel tidligere innlegg fra Jeanette som kunne vise hvorfor enkelte blir forvirret av det hun skriver...!!
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. april 2006 #30 Skrevet 27. april 2006 Enig med deg... Ser innlegget mitt er rydet bort også. Skjønner ikke helt hvorfor - jeg hadde bare kopiert inn endel tidligere innlegg fra Jeanette som kunne vise hvorfor enkelte blir forvirret av det hun skriver...!! ← Det reagerte jeg også på. Du skrev ikke noe galt. Du viste bare til de innleggene vi har reagert på. Synes innlegget ditt burde ha blitt stående.
Gjest Lea Skrevet 27. april 2006 #31 Skrevet 27. april 2006 Fra reglene: Personangrep/persondebatter Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. Vi tar utgangspunkt i det som diskuteres i hver enkelt tråd. Prøv å holde dere til saken. Lea (moderator)
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #32 Skrevet 27. april 2006 Min teori er: Hun har blitt tipset om denne siden av noen som er her inne. Og for å ikke avsløre seg, så har det blitt skrevet innlegg som vi reagerer på. Kan det være en teori?
Gjest Bodillen Skrevet 27. april 2006 #33 Skrevet 27. april 2006 Min teori er: Hun har blitt tipset om denne siden av noen som er her inne. Og for å ikke avsløre seg, så har det blitt skrevet innlegg som vi reagerer på. Kan det være en teori? ← Hysj! Nå spekulerer du i årsakssammenhenger, tror jeg....
Gjest Little me Skrevet 27. april 2006 #34 Skrevet 27. april 2006 Nozinan er ikke egnet for barn. Veit at barn får allergitabletter ved søvnvansker, f.eks. vallergan.
c",) Skrevet 27. april 2006 #35 Skrevet 27. april 2006 Dette er helt klart ikke bra!! Fint at du sa ifra til legen og barnehagen. Jeg ville sagt i fra til søsteren min og barnevernet også, men det får bli opp til deg. Håper det ordner seg! Kjenner faktisk til en lignende historie.. En jeg vet om ga babyen sin flytende Panodil da h*n var syk, og oppdaget at babyen sov mye bedre av det. Så hun bare fortsatte å gi babyen dette hver kveld ganske lenge, siden babyen sov bedre av det! ← Uffda, det høres ikke bra ut. Jeg oppdaget også fort at min datter ble og blir fortsatt veldig søvnig av panodil, men bruker det ikke mer enn høyst nødvendig.
Kittykat Skrevet 28. april 2006 #36 Skrevet 28. april 2006 Si i fra til barnevernet og det fort. Det hun gjør mot barnet sitt er ulovlig og ikke minst farlig.
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2006 #37 Skrevet 28. april 2006 Nozinan er en medisin med mye bivirkninger. Vet at mange som får denne medisinen foreskrevet, ikke klarer å gå på den pga at den får dem til å føle seg helt jævlige. Derfor reagerer jeg veldig på at dette blir gitt til et lite barn. Jeg syns noen må stoppe dette så fort som mulig.
Titti72 Skrevet 28. april 2006 #38 Skrevet 28. april 2006 Nozinan brukes i felgsler også og der kalles det apedop !?! Dette er ikke noe for små barn uansett. Trenger hun sovemedisin så skal hun ha sin egen resept.
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. april 2006 #39 Skrevet 29. april 2006 Hvordan tar foreldrene dine dette? Er hun i lag med barnefaren eller har hun ny mann eller er hun alene? Jeg tenker da litt på, dersom hun ikke er i lag med barnefaren. Vet han da om dette? Han bør jo få vite det, synes jeg.
Leanne Skrevet 1. mai 2006 #40 Skrevet 1. mai 2006 hei jeg har en søster som for 4 uker siden begynte gi sovemedisiner til sin 6 år gamle datter.virke som hun blir nesten dopet ned av de.hva bør gjøres? ← Hvis dette virkelig er noe som skjer så er det vel ikke mye å lure på hva du skal gjøre. Ta kontakt med barnevernet, legen som har skrevet ut medisnene til søsteren din, evt. politiet. Som tante har også DU et ansvar for at barnet har det bra når moren ikke tar det ansvaret.
Fremhevede innlegg