AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #1 Skrevet 55 minutter siden https://www.nrk.no/stor-oslo/overstadig-beruset-kvinne-baesjet-pa-politibetjent-etter-at-hun-ble-nektet-servering-i-nes-1.17930020 Politiet i Øst fikk melding om kvinnen ved midnatt. – Damen ble nektet servering og gikk da til angrep på vektere med spark og bitt, sier operasjonsleder Henrik Larsen i Øst politidistrikt. Politiet ble tilkalt Da politiet kom til stedet, fortsatte kvinnen i 50-årene å oppføre seg svært dårlig, opplyser politiet. Hun sparket en politibetjent flere ganger i benet. Hun nektet å oppgi personalia og kom med flere forulempende uttrykk overfor betjentene. – Damen skal også med vitende og vilje ha dratt ned shorts og bæsjet på politibetjent, sier operasjonslederen. Anonymkode: aaed0...f18
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #3 Skrevet 47 minutter siden Hvorfor trakk han ikke til seg foten når hun satte seg ned for å gå på do? Anonymkode: 637e9...6ac
snurk Skrevet 46 minutter siden #4 Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor trakk han ikke til seg foten når hun satte seg ned for å gå på do? Anonymkode: 637e9...6ac Det kan vel tenkes at det ikke var normal avføring, men av typen sprutende diare 🤢
MarianneE Skrevet 41 minutter siden #5 Skrevet 41 minutter siden Det var ikke meg. For ung, og jeg var hjemme.
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #6 Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): https://www.nrk.no/stor-oslo/overstadig-beruset-kvinne-baesjet-pa-politibetjent-etter-at-hun-ble-nektet-servering-i-nes-1.17930020 Politiet i Øst fikk melding om kvinnen ved midnatt. – Damen ble nektet servering og gikk da til angrep på vektere med spark og bitt, sier operasjonsleder Henrik Larsen i Øst politidistrikt. Politiet ble tilkalt Da politiet kom til stedet, fortsatte kvinnen i 50-årene å oppføre seg svært dårlig, opplyser politiet. Hun sparket en politibetjent flere ganger i benet. Hun nektet å oppgi personalia og kom med flere forulempende uttrykk overfor betjentene. – Damen skal også med vitende og vilje ha dratt ned shorts og bæsjet på politibetjent, sier operasjonslederen. Anonymkode: aaed0...f18 Hahha, leste overskrifta på den i sted ja. I alle dager, snakk om å bæsje på leggen. Riktignok politiets legg, men. Anonymkode: a7a53...221
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #8 Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): https://www.nrk.no/stor-oslo/overstadig-beruset-kvinne-baesjet-pa-politibetjent-etter-at-hun-ble-nektet-servering-i-nes-1.17930020 Politiet i Øst fikk melding om kvinnen ved midnatt. – Damen ble nektet servering og gikk da til angrep på vektere med spark og bitt, sier operasjonsleder Henrik Larsen i Øst politidistrikt. Politiet ble tilkalt Da politiet kom til stedet, fortsatte kvinnen i 50-årene å oppføre seg svært dårlig, opplyser politiet. Hun sparket en politibetjent flere ganger i benet. Hun nektet å oppgi personalia og kom med flere forulempende uttrykk overfor betjentene. – Damen skal også med vitende og vilje ha dratt ned shorts og bæsjet på politibetjent, sier operasjonslederen. Anonymkode: aaed0...f18 Åja, trodde det var du, TS😃 Jeg er for ung og var dessuten hjemme. Så du må lete videre🤔 Anonymkode: 04d6d...05a
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #9 Skrevet 35 minutter siden Hvis det var en bekjent av meg, tror jeg aldri vedkommende ville ha fått fred for den historien. Hver gang vi skulle dratt noe sted, hadde spørsmålet kommet; "Har du husket å gå på do?", "Har du tatt med hundeposer?" eller "Har vel ikke tenkt å bruke onkel politi som avtrede i dag, sant?" Anonymkode: a7a53...221 1
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #10 Skrevet 18 minutter siden Hvorfor har Norge kuttet ut institusjoner? Sånne folk burde ikke gå løs ute blant andre. Skikkelig bedritent opplegg. Anonymkode: 1b44b...170 1
Daria Skrevet akkurat nå #11 Skrevet akkurat nå AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvorfor trakk han ikke til seg foten når hun satte seg ned for å gå på do? Anonymkode: 637e9...6ac For å vente og se om hun virkelig ville gjøre det? Jeg er en blanding av frastøtt og fascinert, ikke minst av kombinasjonen av å kunne være så beruset at det virker som kjempeidé og samtidig fortsatt ha nok koordinasjonsevne og kroppskontroll (på flere måter...) til å klare å gjennomføre det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå