Gå til innhold

Hvem av dere var dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://www.nrk.no/stor-oslo/overstadig-beruset-kvinne-baesjet-pa-politibetjent-etter-at-hun-ble-nektet-servering-i-nes-1.17930020

Politiet i Øst fikk melding om kvinnen ved midnatt.

– Damen ble nektet servering og gikk da til angrep på vektere med spark og bitt, sier operasjonsleder Henrik Larsen i Øst politidistrikt.

Politiet ble tilkalt

Da politiet kom til stedet, fortsatte kvinnen i 50-årene å oppføre seg svært dårlig, opplyser politiet.

Hun sparket en politibetjent flere ganger i benet. Hun nektet å oppgi personalia og kom med flere forulempende uttrykk overfor betjentene.

– Damen skal også med vitende og vilje ha dratt ned shorts og bæsjet på politibetjent, sier operasjonslederen.

Anonymkode: aaed0...f18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤣

Anonymkode: e49d9...5cd

Skrevet

Hvorfor trakk han ikke til seg foten når hun satte seg ned for å gå på do?

Anonymkode: 637e9...6ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan vel tenkes at det ikke var normal avføring, men av typen sprutende diare 🤢

Skrevet

:opplyser:

Det var ikke meg. For ung, og jeg var hjemme. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

https://www.nrk.no/stor-oslo/overstadig-beruset-kvinne-baesjet-pa-politibetjent-etter-at-hun-ble-nektet-servering-i-nes-1.17930020

– Damen ble nektet servering og gikk da til angrep på vektere med spark og bitt, sier operasjonsleder Henrik Larsen i Øst politidistrikt.

Politiet ble tilkalt

Da politiet kom til stedet, fortsatte kvinnen i 50-årene å oppføre seg svært dårlig, opplyser politiet.

Hun sparket en politibetjent flere ganger i benet. Hun nektet å oppgi personalia og kom med flere forulempende uttrykk overfor betjentene.

– Damen skal også med vitende og vilje ha dratt ned shorts og bæsjet på politibetjent, sier operasjonslederen.

Hahha, leste overskrifta på den i sted ja. I alle dager, snakk om å bæsje på leggen. Riktignok politiets legg, men.

Anonymkode: a7a53...221

Skrevet

Kudos for destruktivt mot.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Politiet ble tilkalt

Åja, trodde det var du, TS😃

Jeg er for ung og var dessuten hjemme. Så du må lete videre🤔

Anonymkode: 04d6d...05a

Skrevet

Hvis det var en bekjent av meg, tror jeg aldri vedkommende ville ha fått fred for den historien. Hver gang vi skulle dratt noe sted, hadde spørsmålet kommet; "Har du husket å gå på do?", "Har du tatt med hundeposer?" eller "Har vel ikke tenkt å bruke onkel politi som avtrede i dag, sant?"

Anonymkode: a7a53...221

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor har Norge kuttet ut institusjoner? Sånne folk burde ikke gå løs ute blant andre. Skikkelig bedritent opplegg.  :filer:

Anonymkode: 1b44b...170

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

For å vente og se om hun virkelig ville gjøre det?

Jeg er en blanding av frastøtt og fascinert, ikke minst av kombinasjonen av å kunne være så beruset at det virker som kjempeidé og samtidig fortsatt ha nok koordinasjonsevne og kroppskontroll (på flere måter...) til å klare å gjennomføre det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...