Gå til innhold

Små bryster - brysthypoplasi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle virkelig ønske at jeg hadde så  små. Det er så fint! Se på Emma Stone, for eksempel. 

Mine er store, deigete, og jeg svetter mye under dem. Skulle gjerne vært kvitt dem.

Anonymkode: ddea9...3a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skulle virkelig ønske at jeg hadde så  små. Det er så fint! Se på Emma Stone, for eksempel. 

Mine er store, deigete, og jeg svetter mye under dem. Skulle gjerne vært kvitt dem.

Anonymkode: ddea9...3a5

Så hyggelig å høre, jeg er jo enig i at det kan være fint, på Emma Stone f.eks☺️ bare føler mine er så små at det ikke er fint lengre

Er vel ofte slik at man ønsker seg det man ikke har🤭

TS

Anonymkode: 3fd02...70e

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min lo av meg og at han synes brystene mine var små selv om han visste det var et sårt punkt for meg. 

Men han var også manipulerende og slem på andre områder. 

Jeg ble usikker av kommentarene hans,  og merket jeg begynte å skjule kroppen min.  Selv om jeg før ikke hadde noe komplekser med det.

Men så tenker jeg en som sier noe sånt er jo ikke ålreit og hvorfor høre på noen som tenker eller sier noe sånt?

Du vil jo ikke ha en nedlatende date eller kjæreste uansett,  men en som liker deg og setter pris på deg, og den som gjør det vil være glad i deg med hele deg, tror jeg😊 det er du verdt Ts, så kanskje du kan se på det som en slags eliminasjonsmetode for å finne ekte kjærlighet?🥰 da vil du ikke være redd for om de ikke liker deg, heller?🥰

For eksempel så beviste jo eksen at han ikke fortjente meg. Jeg sa fra om at jeg ikke likte hvordan han behandlet meg fordi jeg er verdt mer enn det der. Han gjorde det slutt og da fikk jeg luket ut noen som ikke fortjente meg😊

I ettertid har jeg fått mye oppmerksomhet fra fine og kjekke menn. Jeg kan se i blikket at de synes jeg og brystene mine er hotte😅 Det er jo veldig hyggelig,  og om du tenker sånn om deg selv, kanskje du har godt av å finne noen som nettopp verdsetter hele deg?😊

Anonymkode: 20f69...9db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Eksen min lo av meg og at han synes brystene mine var små selv om han visste det var et sårt punkt for meg. 

Men han var også manipulerende og slem på andre områder. 

Jeg ble usikker av kommentarene hans,  og merket jeg begynte å skjule kroppen min.  Selv om jeg før ikke hadde noe komplekser med det.

Men så tenker jeg en som sier noe sånt er jo ikke ålreit og hvorfor høre på noen som tenker eller sier noe sånt?

Du vil jo ikke ha en nedlatende date eller kjæreste uansett,  men en som liker deg og setter pris på deg, og den som gjør det vil være glad i deg med hele deg, tror jeg😊 det er du verdt Ts, så kanskje du kan se på det som en slags eliminasjonsmetode for å finne ekte kjærlighet?🥰 da vil du ikke være redd for om de ikke liker deg, heller?🥰

For eksempel så beviste jo eksen at han ikke fortjente meg. Jeg sa fra om at jeg ikke likte hvordan han behandlet meg fordi jeg er verdt mer enn det der. Han gjorde det slutt og da fikk jeg luket ut noen som ikke fortjente meg😊

I ettertid har jeg fått mye oppmerksomhet fra fine og kjekke menn. Jeg kan se i blikket at de synes jeg og brystene mine er hotte😅 Det er jo veldig hyggelig,  og om du tenker sånn om deg selv, kanskje du har godt av å finne noen som nettopp verdsetter hele deg?😊

Anonymkode: 20f69...9db

Så dårlig gjort! Kjenner meg igjen i det å egentlig ikke ha hatt komplekser, men fått det etterhvert.

Det var veldig godt sagt og lurt tenkt. Det er jo den perfekte måten å sile ut overfladiske menn på😅

Men det er et veldig sårt tema ja, det er jo nettopp negative opplevelser eller kommentarer man frykter, i det man kler av seg.. En ting som hjelper meg er å aldri bruke pushup-bh, bruker nesten bare tynne stoff-bh med tynt innlegg. På den måten tenker jeg at de som sjekker meg opp allerede vet hva de får, så da blir det kanskje ikke like ubehagelig å kle av seg når den tid kommer. Forventningene justeres etter realiteten liksom. Bruker jeg push-up blir jeg jo bare livredd for å skuffe.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Selvfølgelig, men jeg er oppriktig usikker på om noen tenner på et så og si helt flatt bryst. Når folk sier de synes små bryster er sexy, tror jeg de snakker om små, men ikke så små som mine. 

Det er en usikkerhet for meg, at alle kvinner rundt meg har større bryster, og at en fremtidig partner får "Norges minste". Har virkelig aldri sett noen flatere i mitt liv. Selvom de sier at det ikke gjør noe, lurer jeg på om de innerst inne tenker at de har trukket det korteste strået. De blir jo tent av andre deler av meg, men føles likevel ubehagelig med bryster jeg føler er turn-off. 

TS

men ikke så små som mine. 

Mine er nok det 😂 Jeg har aldri hatt store, en blanding av bilde 1 og 3 her. Etter en kraftig sykdomsperiode da jeg var 20 gikk jeg mye ned i vekt. Tror de 29 grammene jeg hadde på hvert bryst forsvant da, og igjen var bare noen hudfiller 🤐 Jeg har både lagt på meg og tatt av igjen tilsvarende flere ganger siden. Alltid er ræva første sted jeg legger på meg, like konsekvent er brystene første sted jeg tar av 🙈 Etter siste gang var jeg også såpass mye eldre at huden ikke er like spenstig lengre heller. Vurderte seriøst å ta bare LITT silikon, men klarte ikke å gjennomføre- tenker at det blir liksom ikke meg lengre da. Jeg var også i et brudd like før og veldig usikker på hva eventuelle nye partnere ville tenke. Viser seg heldigvis at de ikke ser det jeg ser, og når er jeg glad jeg aldri gjennomførte det ☺️

Anonymkode: a7d41...15f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

men ikke så små som mine. 

Mine er nok det 😂 Jeg har aldri hatt store, en blanding av bilde 1 og 3 her. Etter en kraftig sykdomsperiode da jeg var 20 gikk jeg mye ned i vekt. Tror de 29 grammene jeg hadde på hvert bryst forsvant da, og igjen var bare noen hudfiller 🤐 Jeg har både lagt på meg og tatt av igjen tilsvarende flere ganger siden. Alltid er ræva første sted jeg legger på meg, like konsekvent er brystene første sted jeg tar av 🙈 Etter siste gang var jeg også såpass mye eldre at huden ikke er like spenstig lengre heller. Vurderte seriøst å ta bare LITT silikon, men klarte ikke å gjennomføre- tenker at det blir liksom ikke meg lengre da. Jeg var også i et brudd like før og veldig usikker på hva eventuelle nye partnere ville tenke. Viser seg heldigvis at de ikke ser det jeg ser, og når er jeg glad jeg aldri gjennomførte det ☺️

Anonymkode: a7d41...15f

Kjenner meg igjen i dette, kan også legge på meg flere kilo uten at en gram går til puppene😅

Jeg har også vurdert å ta bare bittelitt silikon! 150g hadde sikkert holdt. Men føler det litt som et nederlag dersom jeg ender med å gjøre det.. Da føler jeg liksom at det dårlige selvbilde vant, haha. Også synes jeg det er skikkelig ukultur!

Men så beroligende å høre at det går fint med tanke på partnere. 

TS

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ville tenkt meg godt om før jeg la meg under kniven. Mange komplikasjoner som kan oppstå i senere tid og hvis man angrer og fjerner implantatene senere kan man få f.eks. løs hud, som ikke gjør kompleksene man hadde noe bedre..

Skrevet

Det er hvem du er som er avgjørende.  Personligheten. Uavhengig av kropp.  Så skjønner jeg at en kan slite litt med selvbilde og selvtillit, men det gjelder vel de fleste både menn og kvinner av og til.  

Når det er sagt så hører jeg med til de som liker små pupper bedre enn store - hvis en først skal ta på skyggelapper og bare se på det fysiske.  Men det viktigste (for meg da) er at de er ekte.  De silikonpuppene jeg har vært borti har kjentes kunstige ut, og da er det noe avtennende.  For meg da.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
FrstadM1961 skrev (3 timer siden):

Det er hvem du er som er avgjørende.  Personligheten. Uavhengig av kropp.  Så skjønner jeg at en kan slite litt med selvbilde og selvtillit, men det gjelder vel de fleste både menn og kvinner av og til.  

Når det er sagt så hører jeg med til de som liker små pupper bedre enn store - hvis en først skal ta på skyggelapper og bare se på det fysiske.  Men det viktigste (for meg da) er at de er ekte.  De silikonpuppene jeg har vært borti har kjentes kunstige ut, og da er det noe avtennende.  For meg da.

Så godt å høre det finnes folk som foretrekker, eller hvertfall er ok med, små pupper. Bare føler som sagt at de som liker små pupper fortsatt tenker på små, men større enn mine, altså ikke tilnærmet flate. Men ja, jeg har jo ganske god personlighet haha.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut danene i The beaches. De er heite de!

Bedre å ha en mann som liker deg for den du er enn for silikonpuppa dine. Sistnevnte vil du møte flere av om du opererer. 

Anonymkode: f6f27...cd1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sjekk ut danene i The beaches. De er heite de!

Bedre å ha en mann som liker deg for den du er enn for silikonpuppa dine. Sistnevnte vil du møte flere av om du opererer. 

Anonymkode: f6f27...cd1

Haha takk for svar. Sjekket ut Jordan Miller sin Instagram konto nå, og hun har nesten helt lik kropp som meg. Hun er hot, nå skal det sies at hun utstråler mer selvtillit enn meg, men kanskje jeg også har noe potensial haha.

Ja jeg vil jo virkelig at noen skal elske (alle deler av) kroppen min, bare kan ikke se for meg at noen skal kunne gjøre det pga bryststørrelsen.

TS

Gjest Mr. Mister
Skrevet

Så selmaibrahim1 på instagram for 4 dager siden, i en hvit kjole. Det fikk meg til å tenke på denne tråden her igjen. Hun har ikke så store bryster, men du verden så flott hun er. Jeg tipper kjæresten hennes, hvis hun har det, er veldig begeistret når hun tar frem brystene sine. igjen, ikke så store, men for en flott dame. Små bryster tenner like mye som store bryster😍 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...