AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Jeg har ekstremt små bryster. Har nylig hørt om diagnosen "brysthypoplasi", og lurer på om jeg har det. https://docteur-lefevre.com/augmentation-mammaire-prothese/ Hvis dere ser på punkt 1. (6 før- og etter bilder av en kvinne) så er før-bildene nesten helt like mine bryster. Spesielt de to første før-bildene (på det tredje ser brystene litt større ut). Jeg ønsker egentlig ikke silikon, men vurderer det da dette går kraftig utover selvbildet. Jeg tror ingen menn synes dette er attraktivt. Jeg har aldri opplevd at menn blir "turned off" når jeg kler av meg - alle menn jeg har ligget med har tent på meg -, men jeg klarer ikke å tro at det er brystene som tenner dem akkurat. Tanker fra menn eller erfaringer fra kvinner? Vær ærlige😅 Anonymkode: 3fd02...70e
Plexi Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Jeg synes små pupper er sexy. Du har ingenting å skamme deg over. 6
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Plexi skrev (15 minutter siden): Jeg synes små pupper er sexy. Du har ingenting å skamme deg over. Tusen takk❤️ Men er du mann eller kvinne? Når det kommer til det med seksuell tiltrekning stoler jeg mest på meninger fra menn😅 TS Anonymkode: 3fd02...70e 1
Plexi Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk❤️ Men er du mann eller kvinne? Når det kommer til det med seksuell tiltrekning stoler jeg mest på meninger fra menn😅 TS Anonymkode: 3fd02...70e Er mann. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni Vi har jo alle noe. Jeg har ett ansiktstrekk jeg vemmes over men mannen sier det ikke betyr noe og jeg er fin som jeg er. Det er dager det drar meg ned, dager da jeg glemmer. Å fikse det koster iallefall 100tusen, jeg hadde gjort det hvis jeg hadde hatt råd til det. Anonymkode: ff4fe...8b6 1
Gjest Mr. Mister Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg har ekstremt små bryster. Har nylig hørt om diagnosen "brysthypoplasi", og lurer på om jeg har det. https://docteur-lefevre.com/augmentation-mammaire-prothese/ Hvis dere ser på punkt 1. (6 før- og etter bilder av en kvinne) så er før-bildene nesten helt like mine bryster. Spesielt de to første før-bildene (på det tredje ser brystene litt større ut). Jeg ønsker egentlig ikke silikon, men vurderer det da dette går kraftig utover selvbildet. Jeg tror ingen menn synes dette er attraktivt. Jeg har aldri opplevd at menn blir "turned off" når jeg kler av meg - alle menn jeg har ligget med har tent på meg -, men jeg klarer ikke å tro at det er brystene som tenner dem akkurat. Tanker fra menn eller erfaringer fra kvinner? Vær ærlige😅 Anonymkode: 3fd02...70e Jeg var sammen med en dame som hadde store bryster i noen år, og hun var utrolig flott, og jeg elsket brystene hennes. Men før jeg var sammen med henne var jeg sammen med en annen dame i noen år som hadde små bryster, ganske like de du ser på det første bildet, og jeg kan si helt ærlig at jeg elsket hennes bryster akkurat like mye, og var akkurat like seksuelt tiltrukket av hennes bryster. Når jeg så henne, så jeg virkelig verdens flotteste kvinne. Jeg skjønner at det er vanskelig å se seg selv i et nytt lys, når du har tenkt så mye på at du ikke liker noe ved deg selv, men jeg håper du kan prøve å bli glad i dine egne små bryster, for jeg kan love deg at det finnes utrolig mange menn der ute, som vil synes at du også er verdens flotteste. Prøve å ikke snakke nedlatende til deg selv, i ditt eget hode. fortell deg selv at du er fornøyd med puppene dine. De er små, men de er dine og de er fine.
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Mr. Mister skrev (13 minutter siden): Jeg var sammen med en dame som hadde store bryster i noen år, og hun var utrolig flott, og jeg elsket brystene hennes. Men før jeg var sammen med henne var jeg sammen med en annen dame i noen år som hadde små bryster, ganske like de du ser på det første bildet, og jeg kan si helt ærlig at jeg elsket hennes bryster akkurat like mye, og var akkurat like seksuelt tiltrukket av hennes bryster. Når jeg så henne, så jeg virkelig verdens flotteste kvinne. Jeg skjønner at det er vanskelig å se seg selv i et nytt lys, når du har tenkt så mye på at du ikke liker noe ved deg selv, men jeg håper du kan prøve å bli glad i dine egne små bryster, for jeg kan love deg at det finnes utrolig mange menn der ute, som vil synes at du også er verdens flotteste. Prøve å ikke snakke nedlatende til deg selv, i ditt eget hode. fortell deg selv at du er fornøyd med puppene dine. De er små, men de er dine og de er fine. Så hyggelig kommentar å lese❤️ Tusen takk. Jeg lærte meg å elske dem før, men etter et brudd for to måneder siden fikk jeg sen selvtillitsknekk, da jeg er usikker på fremtidig partners preferanser og allerede gruer meg til å kle av meg foran noen jeg ikke en gang vet hvem er. Det er noe med det å kle av seg for første gang for noen ny, og være usikker på den første reaksjonen man får🫤 Igjen takk. TS Anonymkode: 3fd02...70e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni Jeg vet du vil ha svar fra menn. Jeg er kvinne. Jeg har små, naturlige pupper. De henger ikke, de er fortsatt faste nå i 40-årene. Det er fint med falske pupper, men det er risiko involvert i alle operasjoner. Du kan miste sensitivitet, og du kan få helseplager. Anonymkode: 38410...200
AnonymBruker Skrevet 21. juni #11 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg vet du vil ha svar fra menn. Jeg er kvinne. Jeg har små, naturlige pupper. De henger ikke, de er fortsatt faste nå i 40-årene. Det er fint med falske pupper, men det er risiko involvert i alle operasjoner. Du kan miste sensitivitet, og du kan få helseplager. Anonymkode: 38410...200 Nettopp! Er ikke tilhenger av kosmetiske operasjoner generelt. Når man denormaliserer det normale, bidrar man bare til å påføre de rundt seg (som meg selv) enda mer komplekser, da de blir sittende som enda mer "unormale" i en verden hvor alle skal være like. Høres ut som du trives i din kropp, det er inspirerende, takk for svar❤️ TS Anonymkode: 3fd02...70e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #12 Skrevet 23. juni Et lite tips: du ser tykkere ut med store pupper når du kommer i overgangsalderen. Anonymkode: beb12...7d2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2026 den 12.23): Så hyggelig kommentar å lese❤️ Tusen takk. Jeg lærte meg å elske dem før, men etter et brudd for to måneder siden fikk jeg sen selvtillitsknekk, da jeg er usikker på fremtidig partners preferanser og allerede gruer meg til å kle av meg foran noen jeg ikke en gang vet hvem er. Det er noe med det å kle av seg for første gang for noen ny, og være usikker på den første reaksjonen man får🫤 Igjen takk. TS Anonymkode: 3fd02...70e Men, vil du virkelig ha en mann som du må operere deg for? Vil du heller ikke ha en mann som tenner på akkurat deg? Anonymkode: 152dc...ef9 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni Små pupper er minst like digg som store pupper. Falske pupper er bare turnoff. M44 Anonymkode: fdf3b...f01 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni Hvis du skulle ha operert deg, måtte det uansett vært for din egen del og ikke for en ukjent mann. Anonymkode: fdf3b...f01 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #16 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2026 den 10.56): Jeg har aldri opplevd at menn blir "turned off" når jeg kler av meg - alle menn jeg har ligget med har tent på meg -, men jeg klarer ikke å tro at det er brystene som tenner dem akkurat. Anonymkode: 3fd02...70e Men hvorfor er det så viktig at det er akkurat brystene som tenner dem, så lenge de blir tent? Anonymkode: f7e2e...7f1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #17 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men, vil du virkelig ha en mann som du må operere deg for? Vil du heller ikke ha en mann som tenner på akkurat deg? Anonymkode: 152dc...ef9 Selvfølgelig, men jeg er oppriktig usikker på om noen tenner på et så og si helt flatt bryst. Når folk sier de synes små bryster er sexy, tror jeg de snakker om små, men ikke så små som mine. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men hvorfor er det så viktig at det er akkurat brystene som tenner dem, så lenge de blir tent? Anonymkode: f7e2e...7f1 Det er en usikkerhet for meg, at alle kvinner rundt meg har større bryster, og at en fremtidig partner får "Norges minste". Har virkelig aldri sett noen flatere i mitt liv. Selvom de sier at det ikke gjør noe, lurer jeg på om de innerst inne tenker at de har trukket det korteste strået. De blir jo tent av andre deler av meg, men føles likevel ubehagelig med bryster jeg føler er turn-off. TS Anonymkode: 3fd02...70e
AnonymBruker Skrevet 23. juni #18 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Små pupper er minst like digg som store pupper. Falske pupper er bare turnoff. M44 Anonymkode: fdf3b...f01 Enig. De blir kalde og "i veien". Kan være fine å se på, men man blir liksom ikke glad i dem. Anonymkode: f7b15...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #19 Skrevet 23. juni Jeg har bryster på størrelse med de to første før-bildene. Jeg har egentlig aldri opplevd at menn har reagert negativt på dem. Mannen min sier takk og pris for at jeg ikke forstørret dem som ung voksen. For jeg vurderte det, jeg var til og med og snakket med en privat-klinikk. Legen der var så real at han rådet meg til å tenke meg nøye om, og sa at han ikke anbefalte å gjøre noe, fordi han skjønte at jeg vurderte det fordi jeg tenkte menn ikke likte så små pupper. Han sa det måtte ikke være motivasjonen, for det var feil. Det tok mange år for min del å bli komfortabel med puppene som de er, men nå er jeg det. Hvis jeg kunne velge fritt, ville jeg vært født med anlegg for mellomstore, faste pupper, men mine knøttsmå er også fine. De passer til resten av kroppen. For et par år siden gikk jeg endelig med på stranda med bikini uten noe form for innlegg inni, og da blir det rimelig flatt, og jeg følte meg faktisk bra. Jeg har brukt alt for masse krefter og tankevirksomhet på at ingen skal oppdage hvor små de faktisk er tidligere i livet. Men jeg har innsett at egentlig har alle kompleksene jeg har hatt kommet av hva jeg tror andre syns om mine pupper, ikke hva jeg syns selv. Helt oppriktig har jeg alltid blitt litt glad når jeg har sett kvinner med små pupper bare la dem være små uten å forsøke å skjule det eller gi inntrykk av at de er større. De pleier å se elegante ut, syns jeg. Pupper som bæres med rak rygg og stolthet, både store, små og bittesmå, er fine Jeg tenker egentlig at hvis du drømmer om større pupper fordi du selv virkelig syns det er mye penere, så skal du vurdere det. Men ikke gjør det fordi du tenker at menn vil like deg bedre da. Noen vil sikkert det, men mange vil ikke det. Anonymkode: 0b995...db0 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #20 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Enig. De blir kalde og "i veien". Kan være fine å se på, men man blir liksom ikke glad i dem. Anonymkode: f7b15...2ee Tusen takk. Sånn sett blir de kanskje ikke bedre likt om de hadde vært litt større, men falske heller. AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har bryster på størrelse med de to første før-bildene. Jeg har egentlig aldri opplevd at menn har reagert negativt på dem. Mannen min sier takk og pris for at jeg ikke forstørret dem som ung voksen. For jeg vurderte det, jeg var til og med og snakket med en privat-klinikk. Legen der var så real at han rådet meg til å tenke meg nøye om, og sa at han ikke anbefalte å gjøre noe, fordi han skjønte at jeg vurderte det fordi jeg tenkte menn ikke likte så små pupper. Han sa det måtte ikke være motivasjonen, for det var feil. Det tok mange år for min del å bli komfortabel med puppene som de er, men nå er jeg det. Hvis jeg kunne velge fritt, ville jeg vært født med anlegg for mellomstore, faste pupper, men mine knøttsmå er også fine. De passer til resten av kroppen. For et par år siden gikk jeg endelig med på stranda med bikini uten noe form for innlegg inni, og da blir det rimelig flatt, og jeg følte meg faktisk bra. Jeg har brukt alt for masse krefter og tankevirksomhet på at ingen skal oppdage hvor små de faktisk er tidligere i livet. Men jeg har innsett at egentlig har alle kompleksene jeg har hatt kommet av hva jeg tror andre syns om mine pupper, ikke hva jeg syns selv. Helt oppriktig har jeg alltid blitt litt glad når jeg har sett kvinner med små pupper bare la dem være små uten å forsøke å skjule det eller gi inntrykk av at de er større. De pleier å se elegante ut, syns jeg. Pupper som bæres med rak rygg og stolthet, både store, små og bittesmå, er fine Jeg tenker egentlig at hvis du drømmer om større pupper fordi du selv virkelig syns det er mye penere, så skal du vurdere det. Men ikke gjør det fordi du tenker at menn vil like deg bedre da. Noen vil sikkert det, men mange vil ikke det. Anonymkode: 0b995...db0 Så beundringsverdig at du ser på deg selv på den måten. Når jeg tenker over hva jeg selv synes, uavhengig av hva andre måtte synes, er jeg delvis fornøyd. Jeg synes det er utrolig praktisk! Ingen ryggsmerter, ingenting som henger i veien, ingen smerter under løping. Rent estetisk ønsker jeg ikke store pupper, men de kunne med fordel vært bare litt større..😅 Men jeg tror jo man kan lære seg å like det man har estetisk sett også. Største bekymringen min er hva menn synes. Som er litt rart, for i likhet med deg har jeg aldri opplevd at en mann blir slapp eller lignende😅 Men jeg tenker at de jeg har ligget med sannsynligvis bare har prøvd å ikke se på puppene, men heller se på alt annet, for å ikke miste lysten. Eller at de rett og slett lyver; egentlig synes sexen er dårlig og var turned off, men later som de likte det TS Anonymkode: 3fd02...70e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå