Gå til innhold

Små bryster - brysthypoplasi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ekstremt små bryster. Har nylig hørt om diagnosen "brysthypoplasi", og lurer på om jeg har det.

https://docteur-lefevre.com/augmentation-mammaire-prothese/

Hvis dere ser på punkt 1. (6 før- og etter bilder av en kvinne) så er før-bildene nesten helt like mine bryster. Spesielt de to første før-bildene (på det tredje ser brystene litt større ut).

Jeg ønsker egentlig ikke silikon, men vurderer det da dette går kraftig utover selvbildet.

Jeg tror ingen menn synes dette er attraktivt. Jeg har aldri opplevd at menn blir "turned off" når jeg kler av meg - alle menn jeg har ligget med har tent på meg -, men jeg klarer ikke å tro at det er brystene som tenner dem akkurat.

Tanker fra menn eller erfaringer fra kvinner? Vær ærlige😅

Anonymkode: 3fd02...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes små pupper er sexy. Du har ingenting å skamme deg over. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Plexi skrev (15 minutter siden):

Jeg synes små pupper er sexy. Du har ingenting å skamme deg over. 

Tusen takk❤️ Men er du mann eller kvinne? Når det kommer til det med seksuell tiltrekning stoler jeg mest på meninger fra menn😅

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk❤️ Men er du mann eller kvinne? Når det kommer til det med seksuell tiltrekning stoler jeg mest på meninger fra menn😅

TS

Er mann.

• Liker 1
Skrevet

Vi har jo alle noe. Jeg har ett ansiktstrekk jeg vemmes over men mannen sier det ikke betyr noe og jeg er fin som jeg er. Det er dager det drar meg ned, dager da jeg glemmer. Å fikse det koster iallefall 100tusen, jeg hadde gjort det hvis jeg hadde hatt råd til det. 

Anonymkode: ff4fe...8b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg har ekstremt små bryster. Har nylig hørt om diagnosen "brysthypoplasi", og lurer på om jeg har det.

https://docteur-lefevre.com/augmentation-mammaire-prothese/

Hvis dere ser på punkt 1. (6 før- og etter bilder av en kvinne) så er før-bildene nesten helt like mine bryster. Spesielt de to første før-bildene (på det tredje ser brystene litt større ut).

Jeg ønsker egentlig ikke silikon, men vurderer det da dette går kraftig utover selvbildet.

Jeg tror ingen menn synes dette er attraktivt. Jeg har aldri opplevd at menn blir "turned off" når jeg kler av meg - alle menn jeg har ligget med har tent på meg -, men jeg klarer ikke å tro at det er brystene som tenner dem akkurat.

Tanker fra menn eller erfaringer fra kvinner? Vær ærlige😅

Jeg var sammen med en dame som hadde store bryster i noen år, og hun var utrolig flott, og jeg elsket brystene hennes. Men før jeg var sammen med henne var jeg sammen med en annen dame i noen år som hadde små bryster, ganske like de du ser på det første bildet, og jeg kan si helt ærlig at jeg elsket hennes bryster akkurat like mye, og var akkurat like seksuelt tiltrukket av hennes bryster. Når jeg så henne, så jeg virkelig verdens flotteste kvinne. Jeg skjønner at det er vanskelig å se seg selv i et nytt lys, når du har tenkt så mye på at du ikke liker noe ved deg selv, men jeg håper du kan prøve å bli glad i dine egne små bryster, for jeg kan love deg at det finnes utrolig mange menn der ute, som vil synes at du også er verdens flotteste. Prøve å ikke snakke nedlatende til deg selv, i ditt eget hode. fortell deg selv at du er fornøyd med puppene dine. De er små, men de er dine og de er fine.

• Hjerte 1
Skrevet
Mr. Mister skrev (13 minutter siden):

Jeg var sammen med en dame som hadde store bryster i noen år, og hun var utrolig flott, og jeg elsket brystene hennes. Men før jeg var sammen med henne var jeg sammen med en annen dame i noen år som hadde små bryster, ganske like de du ser på det første bildet, og jeg kan si helt ærlig at jeg elsket hennes bryster akkurat like mye, og var akkurat like seksuelt tiltrukket av hennes bryster. Når jeg så henne, så jeg virkelig verdens flotteste kvinne. Jeg skjønner at det er vanskelig å se seg selv i et nytt lys, når du har tenkt så mye på at du ikke liker noe ved deg selv, men jeg håper du kan prøve å bli glad i dine egne små bryster, for jeg kan love deg at det finnes utrolig mange menn der ute, som vil synes at du også er verdens flotteste. Prøve å ikke snakke nedlatende til deg selv, i ditt eget hode. fortell deg selv at du er fornøyd med puppene dine. De er små, men de er dine og de er fine.

Så hyggelig kommentar å lese❤️ Tusen takk. Jeg lærte meg å elske dem før, men etter et brudd for to måneder siden fikk jeg sen selvtillitsknekk, da jeg er usikker på fremtidig partners preferanser og allerede gruer meg til å kle av meg foran noen jeg ikke en gang vet hvem er. Det er noe med det å kle av seg for første gang for noen ny, og være usikker på den første reaksjonen man får🫤 Igjen takk.

TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...