Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I hvilken grad påvirkes risikoen for utroskap av hvor godt partneren kjenner den andre personen? Er det lettere å være utro med noen som partneren aldri har møtt, sammenlignet med en person partneren kjenner godt? Og reduseres risikoen for utroskap dersom partneren i det minste har møtt vedkommende tidligere, selv uten å kjenne personen nærmere?

Anonymkode: 87637...42b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap skjer stort sett pga. tiltrekning, og ikke avhengig av partners forhold til utenforstående utroskap.

Anonymkode: 1a170...e6e

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk er stort sett utro med noen de kjenner.

Venner eller kollegaer. 

Anonymkode: 964c2...69a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Folk er stort sett utro med noen de kjenner.

Venner eller kollegaer. 

Anonymkode: 964c2...69a

TS snakker om forholdet partner til utro part har til vedkommende utro part er utro med. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men mannen min var utro med ei jeg ikke aner hvem er, enda hun ikke bor langt unna oss.

Anonymkode: ce906...f30

Skrevet

Spør du om risikoen for at utroskap skjer, eller risikoen for at utroskapen blir avslørt?

Er du en som er redd for partners eventuelle utroskap, selv interessert i å være utro, eller ønsker du et forhold med en person som allerede er i et forhold og som derfor vil være utro med deg?

AnonymBruker
Skrevet

Utroskap er utroskap! Spiller INGEN rolle hvem du er det med, bare det at du gjør det mot partneren din er sykt og veldig slemt ! Du slår opp med noen før du gjør noe sånt!!! Hvem er det da? 

Anonymkode: 93c42...6b6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder ikke meg, men partner min. Tror ikke de har vært utro, men får dårlig magefølelse. Vi møtte vedkommende  ikke planlagt, på byen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjelder ikke meg, men partner min. Tror ikke de har vært utro, men får dårlig magefølelse. Vi møtte vedkommende  ikke planlagt, på byen.

Selvsagt er muligheten for utroskap tilstede. Uansett hvor, når eller hvordan de møttes eller ble kjent.

Jeg har vært utro mot flere. Jeg var utro med folk jeg møtte på nett og ble venn med, ellr noen jeg hadde jent mye lenger enn partner. Partner visste om fra før. En gang hadde vi vært på middag hos personen jeg var utro med senere flere ganger også. 

Men jeg var aldri utro mer enn én gang. For jeg forlot den jeg var utro mot. Det var alltid vold inne i bildet og veldig komplekse sitasjoner. Utroskap ble brukt for å komme meg ut av dårlige forhold der jeg ikke fikk lov til å få fra de. Man kan si det er et mønster å velge like (dårlige) partnere, men alle var helt forskjellige. Man kunne ikke gjettet det. Jeg har gått til psykolog og terapi mye pga. det, og har fått bekreftet at det ikke er meg eller min dømmekraft det kommer av, men de elendige personene jeg var uheldig å møte. 

Poenget mitt er : Noen ganger er personen rett foran nesa di hele tiden. Og man kunne aldri trodd det. Andre ganger er de ukjente og godt gjemt, og du ville aldri visst om deres eksistens.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen var ute og vi traff en gammel kompis av han. Kompisen hadde nettopp flyttet hjem etter mange år borte. Forelskelse ved første blikk og vi klikket med en gang godt i lag. Men mannen syntes det bare var hyggelig. Noen uker senere kom kompisen på min arbeidsplass, han hadde fått jobb der. Da begynte romansen, for han var like betatt av meg som jeg var av han. Litt kleint når det var julebord på jobben og partnere fikk være med, ødela mellom meg og kompisen (hadde lyst å oppføre oss som kjærester), men mannen min var glad vi hadde blitt så gode kollegaer. Han skulle bare visst. Når mannen min og kompisen treftes, var jeg sjelden til stede. Da holdt jeg meg unna i tilfelle mannen ville oppdage noe. Varte i noen år til jeg byttet jobb. Fikk en jobbmulighet jeg ikke kunne si fra meg. Kjærlighetssorg, men fornuften seiret og kompisen/ekskollega fant seg ei ny dame og er gift i dag. Jeg og mannen ble skilt, da jeg innså at jeg ikke var glad i mannen lenger. Ble nemlig forelsket i en ny mann på den nye jobben. 

Anonymkode: fa8e4...08d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...