Basile Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden på innlegg på KG på samme måte om du ikke kunne være anonym? Jeg spør fordi jeg er ny her og er overrasket over småligheten mange utviser. 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Eneste grunn til anonymitet er at jeg ikke gidder varsler, folk som tar kontakt osv. Hadde gitt de svarene jeg gir uansett. Er ikke en av de som slenger med leppa her eller i RL. Sier min mening, går ut av tråden og kan glemme den hvis jeg kun skulle si meningen min og ikke diskutere. Også har du noen her som liker å "ta" andre, både anonyme og ikke anonyme. Som anonym slipper man unna de i andre tråder. Anonymkode: 13579...860
Mardina Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden (endret) Jeg bruker stort sett bare brukernavn. Jeg står alltid for det jeg skriver og mener. Kan telle på en hånd de gangene jeg har brukt Anonym bruker funksjonen. Jeg synes altfor mange bruker muligheten til å skrive som anonym bruker, når det egentlig ikke er nødvendig 🤔 Den funksjonen er "misbrukt" på dette diskusjonsforumet. Endret 8 timer siden av Mardina
Brunhilde Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Jeg skriver som oftest under nick, som AB hvis jeg absolutt ikke vil gjenkjennes. 😉
Elaine Marley Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg