Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fekk opp at 46 systemfeil var funne, korleis får eg vekk dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Primula
Skrevet

Eh...er ikke errorsafe et type virus i seg selv? Var i allefall det som gjorde at maskina vår kræsja. Måtte ha den på reprasjon for å få fjernet dritten. Og han mannen der sa at det var mye virus på maskina og errorsafe var det verste.

Skrevet

Å nei...kan eg ha fått noko dritt på maskina no? Eg klikka ikkje på den der som det sto eg skulle klikke på...

Gjest Primula
Skrevet

Tja, jeg vet egentlig ikke. Hos oss kom det plutselig ei melding om at errorsafe hadde funnet feil på maskina og at vi måtte scanne den og få det fjernet osv. denne meldinga kom opp flere ganger daglig, og dersom vi bare prøvde å klikke den bort, så datt vi ut fra alle programmene vi var inne på, og denne "scanningen "startet av seg selv. Til slutt hengte maskina seg helt opp og vi fikk ikke til å gjøre noenting. Vi måte levere den inn på reperasjon. Servicemannen skyldte på errforsafe og fikk det fjernet. Nå er maskina grei igjen.

Nå vet ikk jeg noe mer om dette, men dersom maskina begynner å oppføre seg litt rart kan det være lurt å få gjort noe med den...

Skrevet

Eg installerte skiten og klarte i samme slengen og betale for å få programmet. Var desperat då eg har hatt masse virus på maskina. Men eg skulle nok ha spurt noken fyst. No slit eg med å fjerne det frå maskina, men det skal nok gå.

Trur dere at ErrorSafe folka kan ha lagra kontonr. mitt og slikt? (Ja eg veit eg er dum, så eg treng ikkje å høre det no.)

Gjest gjest1
Skrevet

Å nei, jeg har også problemet med at errorsafe dukker opp mange ganger per dag! Har prøvd å gjøre slik det ble rådet til (i den andre kg-tråden i allefall), gå inn på kontrollpanel, legg til eller fjern programmer. Men ErrorSafe står ikke på lista over programmer!

De kaller seg kanskje noe annet der, gjemmer seg bak noe annet, det er så mange programmer jeg har som jeg ikke helt vet hva er...

Skrevet

errorsafe er malware. Slitsomt som f å bli kvitt, plagsomt, men ikke direkte skadelig tror jeg.

Skrevet

Jeg ble kvitt Errorsafe!

Gå på "Start", velg "Alle programmer, velg "Tilbehør", velg " "Systemverktøy" og "Systemoppretting".

Videre velger du en dato som du IKKE hadde Errorsafe på maskinen. Da tilbakestiller den alt til den datoen du velger - og du er kvitt møkka!

Fungerte strålende hos meg. Du mister ikke andre viktig ting :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...