Søtpotita Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Fekk opp at 46 systemfeil var funne, korleis får eg vekk dette?
Gjest Primula Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Eh...er ikke errorsafe et type virus i seg selv? Var i allefall det som gjorde at maskina vår kræsja. Måtte ha den på reprasjon for å få fjernet dritten. Og han mannen der sa at det var mye virus på maskina og errorsafe var det verste.
Søtpotita Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2006 Å nei...kan eg ha fått noko dritt på maskina no? Eg klikka ikkje på den der som det sto eg skulle klikke på...
Søtpotita Skrevet 23. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2006 Fant denne: http://www.hjelperdeg.net/modules/wfsectio...p?articleid=163 Står på punkt 5 at det skal koma ei lita rute nederst til høgre dersom det blir installert, er det berre då det utgjer ein fare for maskina?
Gjest Primula Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 Tja, jeg vet egentlig ikke. Hos oss kom det plutselig ei melding om at errorsafe hadde funnet feil på maskina og at vi måtte scanne den og få det fjernet osv. denne meldinga kom opp flere ganger daglig, og dersom vi bare prøvde å klikke den bort, så datt vi ut fra alle programmene vi var inne på, og denne "scanningen "startet av seg selv. Til slutt hengte maskina seg helt opp og vi fikk ikke til å gjøre noenting. Vi måte levere den inn på reperasjon. Servicemannen skyldte på errforsafe og fikk det fjernet. Nå er maskina grei igjen. Nå vet ikk jeg noe mer om dette, men dersom maskina begynner å oppføre seg litt rart kan det være lurt å få gjort noe med den...
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=186715
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 Eg installerte skiten og klarte i samme slengen og betale for å få programmet. Var desperat då eg har hatt masse virus på maskina. Men eg skulle nok ha spurt noken fyst. No slit eg med å fjerne det frå maskina, men det skal nok gå. Trur dere at ErrorSafe folka kan ha lagra kontonr. mitt og slikt? (Ja eg veit eg er dum, så eg treng ikkje å høre det no.)
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #8 Skrevet 25. april 2006 Å nei, jeg har også problemet med at errorsafe dukker opp mange ganger per dag! Har prøvd å gjøre slik det ble rådet til (i den andre kg-tråden i allefall), gå inn på kontrollpanel, legg til eller fjern programmer. Men ErrorSafe står ikke på lista over programmer! De kaller seg kanskje noe annet der, gjemmer seg bak noe annet, det er så mange programmer jeg har som jeg ikke helt vet hva er...
Gjest Gitte Skrevet 25. april 2006 #9 Skrevet 25. april 2006 errorsafe er malware. Slitsomt som f å bli kvitt, plagsomt, men ikke direkte skadelig tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #10 Skrevet 25. april 2006 Jeg ble kvitt Errorsafe! Gå på "Start", velg "Alle programmer, velg "Tilbehør", velg " "Systemverktøy" og "Systemoppretting". Videre velger du en dato som du IKKE hadde Errorsafe på maskinen. Da tilbakestiller den alt til den datoen du velger - og du er kvitt møkka! Fungerte strålende hos meg. Du mister ikke andre viktig ting :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå