monikabrx Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Errorsafe popper opp på pc'n min hele tiden. Får ikke fjerna det, om jeg sletter aldrig så mye, dukker det opp neste gang jeg skrur på pc'n.. Trenger hjelp!!! pleace.....
Dolly_WoW Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 Går ut ifra at det er program du har (eller noen andre) innstallert og som du nå ikke vil ha lengre? klikk på startknappen, åpne kontrollpanel, velg legg til eller fjern programmer Finn Errorsafe der og velg avinstaller. Evt. hvis du fremdeles vil ha programet, men bare ikke at det skrur seg på hver gang maskinen gjør det, bør det være et sted du kan endre instillingene i programet. Mulig det var dårlig forklart..
monikabrx Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2006 Nei, jeg har ikke instalert programmet, men reklame dritt! Fant det ikke på kontrollpanelet heller....
monikabrx Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2006 Fant det nå under program tilgang+++++ Har sliti i flere dager!! Tuuuuuusen takk! ei løv ju..
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #5 Skrevet 28. mars 2006 Fant det nå under program tilgang+++++ Har sliti i flere dager!! Tuuuuuusen takk! ei løv ju.. ← Jeg sliter med det samme og jeg har for lengst slettet dette programmet. Men det gir seg ikke, popper opp hele tiden. Blir ikke borte med Adavare eller Spybot. Noen som kan hjelpe meg??
Gobi Skrevet 31. mars 2006 #6 Skrevet 31. mars 2006 Denne linken burde hjelpe deg med problemet : http://www.spywareguide.com/product_show.php?id=2740 .
monikabrx Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2006 Husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det Men jeg tror det var et sted inne på kontrollpanel...
Gjest pusur22 Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Errorsafe popper opp på pc'n min hele tiden. Får ikke fjerna det, om jeg sletter aldrig så mye, dukker det opp neste gang jeg skrur på pc'n.. Trenger hjelp!!! pleace..... det dere må gjøre er å laste ned comofix ta systemscan. jeg erikke flink med det men gå på diskusjon.no lag bruker og finn en som kaller seg "norbat" han hjelper dere, p.s jeg heter pusur22 på diskusjon.no
Gjest pusur22 Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Errorsafe popper opp på pc'n min hele tiden. Får ikke fjerna det, om jeg sletter aldrig så mye, dukker det opp neste gang jeg skrur på pc'n.. Trenger hjelp!!! pleace..... MENER COMBOFIX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå