Elle Melle Skrevet fredag kl. 19:33 #21 Skrevet fredag kl. 19:33 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har aldri hørt om en hund som kalles Luna, og jeg kjenner mange hundefolk. Har heller ikke hørt Saga brukt som hundenavn, men jeg har hørt begge navn brukt på hester. Anonymkode: c305b...a6c Topp 20 hundenavn 2025: Tispe: Luna Nala Saga Wilma Bella Kira Lykke Molly Ellie Nova Mira Selma Stella Frida Frøya Ronja Nelly Ella Lilly Millie 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:38 #22 Skrevet fredag kl. 19:38 Jeg elsker navn fra Norrøn mytologi, så her er det tommel opp Anonymkode: 3fbec...3bf
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:39 #23 Skrevet fredag kl. 19:39 Forbinder det med hund, møtt mange hunder som heter Saga 😅 Anonymkode: be975...f78
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:43 #24 Skrevet fredag kl. 19:43 Synes det er kjempefint. Anonymkode: 62f23...c39
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:57 #25 Skrevet fredag kl. 19:57 Elle Melle skrev (17 minutter siden): Topp 20 hundenavn 2025: Tispe: Luna Nala Saga Wilma Bella Kira Lykke Molly Ellie Nova Mira Selma Stella Frida Frøya Ronja Nelly Ella Lilly Millie Greit nok det, ser at dette er i 2025. Påsto aldri at mitt svar var "vitenskapelig basert", det var basert på alle de jeg kjenner til. Mange av de navnene som står her har jeg aldri hørt brukt på hunder. Anonymkode: c305b...a6c
Kålrota Skrevet fredag kl. 20:02 #26 Skrevet fredag kl. 20:02 Jeg liker navnet, men jeg kjenner til veldig mange med det. (Både mennesker og hunder). Hadde derfor ikke brukt det selv.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:07 #27 Skrevet fredag kl. 20:07 Kjempefint, 😊. Populært navn i barnehagen, har hatt mange Saga i løpet av mine 20 år 😊. Anonymkode: 16fc4...c9e
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:34 #29 Skrevet fredag kl. 20:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er Luna Anonymkode: 5e94c...a7f Linatic Anonymkode: 287da...d06
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:49 #31 Skrevet fredag kl. 20:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri hørt om en hund som kalles Luna, og jeg kjenner mange hundefolk. Har heller ikke hørt Saga brukt som hundenavn, men jeg har hørt begge navn brukt på hester. Anonymkode: c305b...a6c Jobber med ei som har en datter som heter Luna,hun sa selv jeg har valgt hundenavn på dattra mi😅Eksen hadde en hund som het Luna Anonymkode: 74fc1...756
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:57 #32 Skrevet fredag kl. 20:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hund 🐶 Anonymkode: 5cae2...a52 Kjenner ein hund som heter Einar, og ein hund som heter Bjarte. Så hundenavn kan vere så mangt. Anonymkode: 6b089...c03 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:14 #33 Skrevet fredag kl. 21:14 Er jo et ganske populært navn for tiden, ikke spesielt spennende. Anonymkode: 32ee2...ade
Summer Breeze Skrevet fredag kl. 21:48 #34 Skrevet fredag kl. 21:48 Jeg kjenner ingen som heter Saga, så jeg forbinder det kun med Saga fra Broen. Tror jeg må se den om igjen snart.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:53 #35 Skrevet fredag kl. 21:53 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri hørt om en hund som kalles Luna, og jeg kjenner mange hundefolk. Har heller ikke hørt Saga brukt som hundenavn, men jeg har hørt begge navn brukt på hester. Anonymkode: c305b...a6c Har kjent to hunder som het Luna… Anonymkode: 9c1a4...2ef
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:58 #36 Skrevet fredag kl. 21:58 Nydelig navn. Hunden min heter det 😅 Bor i et annet land og visste ikke det var vanlig hundenavn i Norge, men det passer jo veldig greit. Lett å rope i parken liksom. Anonymkode: 7f7aa...7e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå