AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Hva tenker dere? Anonymkode: d0c11...e53
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Helt ærlig? Litt pompøst og wannabe Anonymkode: 968e4...602 6
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Elsker det navnet 😊 Anonymkode: 5e94c...a7f 6
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Når du velger navn må du ha hvilket etternavn barnet vil ha i tankene, sånn at fornavn og etternavn passer sånn noenlunde sammen. Saga er et ganske spesielt navn, og jeg tenker at det høres snålt ut med Saga Olsen, eller Saga Hansen, om du skjønner. Så hvis dere har et etternavn som passer godt til navnet Saga, så går dere for det. Anonymkode: c305b...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Teit. Det nye navnet som folk tror de er spesielle om de velger Anonymkode: 49975...337 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Liker det godt. Anonymkode: a8451...97e
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden Syntes det var litt spesielt,men fikk ei i barnehagen med det.Liker det mer og mer.Samtidig så er det litt spesielt ogMså,forbinder det jo med en sag,nå skal vi sage treet Saga feks. Anonymkode: 74fc1...756
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hund 🐶 Anonymkode: 5cae2...a52 Nei det er Luna Anonymkode: 5e94c...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Teit. Det nye navnet som folk tror de er spesielle om de velger Anonymkode: 49975...337 Enig! Anonymkode: c4562...235 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #14 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei det er Luna Anonymkode: 5e94c...a7f Har aldri hørt om en hund som kalles Luna, og jeg kjenner mange hundefolk. Har heller ikke hørt Saga brukt som hundenavn, men jeg har hørt begge navn brukt på hester. Anonymkode: c305b...a6c
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Skrevet 19 timer siden Jeg tenker bare: " Dra på saga"😆 Anonymkode: ab9f8...696
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #17 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva tenker dere? Anonymkode: d0c11...e53 Kan jo være så mangt, det... - Kongesaga - Jeg har saga ved - Sag, sager, saga... - Saga regnskapsbyrå AS - Saga siglar (en kopi av en vikingbåt) - Tømmersaga Usikker på om jeg ville kalt mitt barn for Saga. Ikke stygt, men litt....jeg vet ikke...rart? Anonymkode: 52a05...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #18 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Teit. Det nye navnet som folk tror de er spesielle om de velger Anonymkode: 49975...337 Men Saga har da vært populært ganske lenge. Anonymkode: d0c11...e53 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #19 Skrevet 18 timer siden Kjenner noen med navnet og synes det fungerer svært godt til henne. Fint navn Anonymkode: 13428...4c4
Hulderen Skrevet 18 timer siden #20 Skrevet 18 timer siden Saga er nydelig. Det har historisk sus, siden det betyr historisk fortelling. Saga var vel også en norrøn gudinne, om jeg ikke husker feil. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå