AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Gunhild eller Kirsten? Anonymkode: 90682...6be
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Gunhild ville jeg valgt. Anonymkode: 265a4...43a 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Begge er pene, og svært originale valg nå til dags. Anonymkode: 2136c...202
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Gunhild 😊 Liker begge, men heller mot det. Lettere å uttale for barnet selv som små også 😄 Er jo bare søtt da. Anonymkode: c1c96...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #6 Skrevet 21 minutter siden Liker begge og ville valgt Kirsten siden det er et navn svært få små jenter heter! Anonymkode: 66f8d...36b
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #7 Skrevet 15 minutter siden Begge er helt fantastiske! Anonymkode: 336e3...307
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #8 Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kirsten veldig fint på engelsk også. Anonymkode: 86374...516 1
Kålrota Skrevet 14 minutter siden #9 Skrevet 14 minutter siden Fine, men Kirsten blir nok dessverre litt ødelagt av alle som ikke kan forskjell på kj- og sh-lyd. Gunnhild er nydelig. 1
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #10 Skrevet 6 minutter siden Gunnhild er fint, men det blir et for vanskelig navn på engelsk. Da hadde jeg heller bare gått for Gunn. Det funker på engelsk. Kirsten synes jeg ikke er så pent (fordi jeg kjenner noen jeg ikke liker med det navnet), men det funker i alle fall på engelsk. Anonymkode: 25f88...303
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #11 Skrevet 4 minutter siden Jeg ville gått for Gunhild. Min Tippoldemor het Gunhild, så jeg er nok litt inhabil der. Men det er et fint, Norsk navn. Anonymkode: e7beb...9af
Frk. Viaggio Skrevet 2 minutter siden #12 Skrevet 2 minutter siden Kålrota skrev (11 minutter siden): Fine, men Kirsten blir nok dessverre litt ødelagt av alle som ikke kan forskjell på kj- og sh-lyd. Gunnhild er nydelig. Dette, fordi Gunhild er fint og fordi Kirsten blir Schischten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå