AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei, Jeg tar ikke den lange varianten her, men har i lang tid slitt med at min datter ikke har kommet seg ofte på skolen og hun har nektet å si hvorfor. I går fikk jeg vite at hun har fortalt en venninne at hun sliter med angst. Det skal jeg finne en måte å hjelpe henne med ❤️ Det forklarer veldig mye av det vi har strevd med. Karakterene er relativt gode. Men fordi hun ikke klarte å gå på muntlig eksamen er det lite sannsynlig at hun kommer inn på førstevalget sitt. Er det noe å gjøre? Finnes det en "sosial kvote" ved inntak til skole for elever som sliter? Anonymkode: 6cea0...bfa Så bra hun fikk til å fortelle noen om det og at hun får hjelp❤️ Har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt.. Anonymkode: 94ed9...fe7
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #22 Skrevet 1 time siden Aner ikke hva din datter har søkt på, men vil nevne at Krokeide vdg. og Feiring vdg. har noen tilbud til elever som av ulike grunner sliter med å fullføre videregående. Der er det fortsatt mulig å komme inn på noen av linjene frem til en gang i september. Anonymkode: b16fe...43d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #23 Skrevet 1 time siden Også håper jeg alt det beste for datteren deres og for dere foreldre. Hvis hun får hjelp nå, tror jeg dette vil løse seg på en god måte. Anonymkode: b16fe...43d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå