Aurora Borealis Skrevet 20. juni #41 Skrevet 20. juni Artig diskusjon. Godt at vi ikke alle har lik smak, det ville blitt kjedelig. Et par tips fra meg: Five Units har fine dressbukser i ulike modeller. Sophia er min favoritt. Buksene koster litt, men kommer ofte på salg i ulike nettbutikker. For eksempel Vakre Vene. Jeanerica har gode og flatterende olabukser. I utgangspunktet dyre, men kommer ofte på salg på nett. Jeg har kjøpt mine på Finn, der er det ofte mange varianter til salgs. Min opplevelse er at de er litt store i størrelsen.
AnonymBruker Skrevet 21. juni #42 Skrevet 21. juni Aurora Borealis skrev (8 timer siden): Artig diskusjon. Godt at vi ikke alle har lik smak, det ville blitt kjedelig. Et par tips fra meg: Five Units har fine dressbukser i ulike modeller. Sophia er min favoritt. Buksene koster litt, men kommer ofte på salg i ulike nettbutikker. For eksempel Vakre Vene. Jeanerica har gode og flatterende olabukser. I utgangspunktet dyre, men kommer ofte på salg på nett. Jeg har kjøpt mine på Finn, der er det ofte mange varianter til salgs. Min opplevelse er at de er litt store i størrelsen. Det artige er hvor umettelig behovet er for å kommentere hva både en selv og andre har på seg. Spesielt kjerringer i 50 - 60 åra. Anonymkode: 01781...aa8
AnonymBruker Skrevet 21. juni #43 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det artige er hvor umettelig behovet er for å kommentere hva både en selv og andre har på seg. Spesielt kjerringer i 50 - 60 åra. Anonymkode: 01781...aa8 Ikke overraskende, gitt at trådstarter spør om nettopp tips om klesstil. Vi kjerringer har mye på hjertet! Beklager at det gjør livet vondt og vanskelig for deg. Anonymkode: 28dcc...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #44 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det artige er hvor umettelig behovet er for å kommentere hva både en selv og andre har på seg. Spesielt kjerringer i 50 - 60 åra. Anonymkode: 01781...aa8 Synes de aller fleste uansett alder kler seg som meg. Behaglige men ikke nødvendigvis vakre plagg til hverdags. De man leser om her inne synes i såfall ikke der ute. Anonymkode: 9b76c...229
AnonymBruker Skrevet 21. juni #45 Skrevet 21. juni Jeg følger Anna mae grov på ig. Hun er riktignok eldre enn meg meg digger stilen hennes. Hun er i 50-årene. Jeg tar på meg det som er fint og passer kroppen min, og bryr meg ikke om hva andre tenker. Anonymkode: d5e59...35d
AnonymBruker Skrevet 21. juni #46 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette må være noe av det styggeste jeg har sett i hele år. Anonymkode: 71b43...916 Hva synes du er fint, da? Jeg er nesten litt imponert over at noen klarer å mene at en såpass nøytral stil er stygg. Kjedelig, kanskje, men stygg,? Anonymkode: 3bdb2...6a8 3
Keaton Skrevet 21. juni #47 Skrevet 21. juni Veldig enig om Cos og Arket! Er nok der jeg handler mest, ofte på Tise. T-skjortene fra Arket er best! Dressjakker og bukser i ull også. Kjøper også litt Zara, feks jeans. Ellers liker jeg både dressjakke med vide jeans, kule t-skjorter i god kvalitet. Skjorter kjøper jeg av og til på HM, Massimo Dutti og Uniqlo. Ikke hold deg til ett merke, se etter god kvalitet og passform. 2
Bacteria Skrevet 21. juni #48 Skrevet 21. juni Beneath the Moon skrev (På 19.6.2026 den 22.34): Zavanna har klær som passe for 50+ Zavannah, der kjøper jeg klær til tante på 90. Finner svært sjelden noe til meg selv der. Jeg er enig med de som nevner nettbutikkene Vakre Vene og Suser i sivet. og merkene Part two og vil også foreslå Close to my Heart.
AnonymBruker Skrevet 21. juni #49 Skrevet 21. juni Vero Moda har mye klassisk som sitter fint og absolutt ikke er for «ungt». Søk etter tilbud på nett om du skal ha helt ny garderobe. Anonymkode: b4a4c...80c
AnonymBruker Skrevet 21. juni #50 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ikke overraskende, gitt at trådstarter spør om nettopp tips om klesstil. Vi kjerringer har mye på hjertet! Beklager at det gjør livet vondt og vanskelig for deg. Anonymkode: 28dcc...0ec Og slike kommentarer bare understreker det. Anonymkode: 01781...aa8
Bacteria Skrevet 21. juni #51 Skrevet 21. juni Hopper inn for å si at jeg endelig har funnet dressbukser jeg er fornøyd med . Zella bootcut pant fra InWear. Suser i sivet kjøpte jeg mine på sist. Disse bruker jeg til daglig på fritiden, bruker jeans også (Levi’s) men synes disse er mer behagelige. Har ikke kontorjobb. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #52 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det artige er hvor umettelig behovet er for å kommentere hva både en selv og andre har på seg. Spesielt kjerringer i 50 - 60 åra. Anonymkode: 01781...aa8 Det artige her er jo å gå inn på et forume for klær, sko og mote og kommentere på at det er artig at folk diskuterer klær, sko og mote. Anonymkode: 3ded9...3d5 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå