Gjest chimp Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 http://oslopuls.no/cityguides/nav/news.jht...movie&id=445967 Hva sier dere, gutter? Hadde dere gått med på disse krava for å få snøret i bånn hos denne dama???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 Ha-ha, det der er det dummaste eg har hørt. Eg hadde i allefall ikkje gått med på det (om det var ein mann altså) Måte på! Snakk om nykker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Nei dette tror jeg faktisk ikke på. Greit at popstjerner og filmstjerner er litt rare, men sex- kontrakt, nei ærlig talt. Men man vet jo aldri....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 29. november 2002 #4 Del Skrevet 29. november 2002 Kan ikke det der slå tilbake på henne selv da? Hvis kontrakten sier sex fire ganger i uka og hun kommer inn i en periode der hun ikke orker sex i det hele tatt? Kan jo være mange grunner til en slik situasjon, så det er vel ikke utenkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. november 2002 #5 Del Skrevet 29. november 2002 Høres fornuftig ut å ha kontrakt på hvor mange samleier en skal ha i uka!... Blir jo fort litt variasjoner i det antallet dersom man ikke binder seg til noe... Videre er jo målet å forbygge enda en skilsmisse, så da er jo en slik kontrakt virkelig tingen!..Resultat er jo garantert ingen konflikter av noe slag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eli_Na Skrevet 29. november 2002 #6 Del Skrevet 29. november 2002 Dette er jo helt sprøtt :o Ekteskapet er jo dømt til å misslykkes! Hva er grunnlaget for ekteskapet når man trenger slike kontrakter? Nei, håper dette ikke stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 29. november 2002 #7 Del Skrevet 29. november 2002 Lenge leve galskapen sier bare jeg Hvis dette er tilfelle så er det virkelig synd i jenta. Jeg hadde ikke gått med på noe i nærheten av en slik kontrakt engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. november 2002 #8 Del Skrevet 29. november 2002 Hjelpe meg!! :o Skulle ikke tro det var nødvendig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 29. november 2002 #9 Del Skrevet 29. november 2002 Stilig!!! Takk for tipset, chimp Men 4 ganger i uka var da vel litt lite :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. november 2002 #10 Del Skrevet 29. november 2002 Det morsomme her, er jo at det visst nok er mor som har stått for listen... Og mor mener datter MÅ ha sex 4 ganger uken... Noen har merkelige familieforhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 29. november 2002 #11 Del Skrevet 29. november 2002 Anie! 4 g. i uka b'yner å bli i minste laget for meg, som er en litt moden dame, hvis du skjønner hva jeg mener..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 29. november 2002 #12 Del Skrevet 29. november 2002 Ja, akkurat det jeg mener å... Alt for lite for oss litt modne kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. november 2002 #13 Del Skrevet 29. november 2002 Gudbedremeg.....hadde mamsen skrevet en slik kontrakt for meg hadde jeg seriøst stussa på om hun var ved sine fulle fem Men bare fire ganger i uka? Er ikke det lite da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. november 2002 #14 Del Skrevet 29. november 2002 - De må overraske hverandre med gaver for å holde kjærligheten levende Ja... Akkurat. Litt av en overraskelse det må bli gitt! -Kjære, se hva du skal få av meg.. -Det var på tide, ifølge kontrakten henger du litt etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 29. november 2002 #15 Del Skrevet 29. november 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 29. november 2002 #16 Del Skrevet 29. november 2002 Kjærlighet måles tydeligvis i penger, ser det ut til! Hva skjedde med kommunikasjon, tillit og de greiene der? Det er kanskje ikke noe som hører hjemme i Hollywood... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå